2015-06-25, 21:31
Medlem
rex144s avatar
jordgubbsförsäljare är perftekt target, ensamma tjejer i 17-19 årsåldern, utan nån kamerabevakning men med en massa cash, 50-70 kr för en halvliter jordgubbar, en sån söt tjej ruvar på tusentals kronor,

det är konstigt att de inte blivit rånade tidigare, dock befinner sig många precis utanför en affär, där det finns ganska mycket folk i rörelse, men vissa av försäljarna befinner sig i nomansland och dessa är lätt råna
Citera
2015-06-25, 23:58
Medlem
Citat:
Blekingemoderat om Malmö: "En krigszon"
http://unvis.it/www.expressen.se/kvallsposten/blekingemoderat-om-malmo-en-krigszon/
Citera
2015-06-26, 01:46
Medlem
Min vaen bor intill en familj som tidigare bott pa Seved. Det ar det absolut varsta patrasket som existerar. White trash fattigjon som goer ingenting annat aen att ga fran ett bidrag till ett annat bidrag. de ar alla vansterradikala eller vansterpatrask. Jag ser hellre att dessa patrask stannar pa Seved sa man slipper se dem pa stan eller pa andra platser. Da vet man att de finns dar och man kan undvika dem for alltid. Pa Seved bor ocksa en kvinna som ar kand inom hela vansterrorelsen i Malmo for att hon later pappersloesa aka taag gratis upp till Stockholm nar hon jobbar som konduktor. Aven vansterpatrask aker gratis och rumaner.

Pa Seved ar man for att man ska dela allt som alla andra har. Det ar kommunister eller de ar kapitalioster nar det handlar om deras egna kapital men kommunister nar det handlar om att dra in bidrag och man anser att andra ska dela vad de har jobbat ihop. det ar darfor de behover samla ihop horder av liktankande sa att folk ska tro att det handlar om en massiv rorelse. De vita som bor i Seved ar ytterst fa och ar det varsta patrasket. Man behover ett par dagar att fatta att man ska dra darifran pa en gang.

Nar Postnord slutat dela ut post i ett omrade da ar det beyond ghetto och det maste vara unikt i Sverige att ett statligt verk navigerar runt att dela ut post i ett omrade for att det rader sa extrem kriminalitet. Jag tror att det finns incidenter som ar sa extrema som har hant i Seved att man vagar inte ga ut med det for det skulle ansetts rasistiskt eller svaertat ner Malmos fina rykte som turiststad. Det var lite om patraskets stadsdel. Finaste delen i Malmo.

Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Ikväll ska det hålls "ljusmanifestationer" i Seved och Kroksbäck.

Kommer manifestationerna att kuppas av vänsterextremister? Känns inte helt omöjligt.

Ett citat från gruppens facebooksida:

https://www.facebook.com/events/1622218824662700/

Tillsammans för Seved är associerade med I love Seved, en facebooksida som bjuder på en del ofrivillig humor. Bland annat är man upprörd över att PostNord nu slutat köra ut post i området. Man kan helt enkelt inte förstå varför företaget har fattat beslutet, trots att Seved är lika våldsdrabbat som en syrisk lantort.

Idiotisk kvinna:

https://www.facebook.com/iloveseved

Så PostNords stackars anställda ska tvingas köra ut till Seved bara för att en handfull PK-fanatiska idiotsvenskar vägrar flytta därifrån?
Citera
2015-06-26, 01:53
Medlem
I Malmo far man vara beredd pa att forsvara sig. Jag har slagit ner flera muslimer som har forsokt rana mig pa oppen gata. Jag har alltid minst en minikamera som snurrar konstant sa att jag kan bevisa att jag inte gjort nagot fel for i dessa tider sa vager ens ord ingenting om man ar vit och har med en svarting, smutslim eller ruman att goera. Deras ord vaeger tyngre. Behover de pengarna for att deras slakting kommer att ge dem stryk om de inte har med sig pengar sa ar det helt ok att rana pa oppen gata. Arendet avskrivs och du har inte bara blivit traumatiserad utan ocksa blivit av med dina prylar.

Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
http://avpixlat.info/newsdesk/malmo-jordgubbsforsaljare-ranades-pa-stadiongatan

Att barn blir rånade i Malmö vet vi men nu är det jordgubbsförsäljare också
Citera
2015-06-26, 06:15
Medlem
Såg et zigenarslagsmål som antagligen handlade om revir utanför Willys för några dagar sedan, tror t.om det kastades fekalier vid någon tidpunkt.

Annars brukar man inte se så många zigenare i "skumraskområdena" i Malmö, då dom antagligen får stryk av resterande packet.

Av någon anledning har det blivit populärt för psyksjuka transor att stå och dansa för pengar utanför en viss Netto butik i Malmö också.
Citera
2015-06-26, 08:21
Medlem
rex144s avatar
jag såg en zigenska hota en neger utanför Willys, en neger sålde hemlösas tidning, då kom en gammal tjock zigenska fram till honom och gjorde klart för honom att om han stannar kvar så blir han misshandlad och han kommer lämna platsen i en ambulans
Citera
2015-06-26, 08:47
Medlem
Kan du specificera var nagonstans du sag detta for jag har aldrig...aldrig sett en svarting salja de hemlosas tidning i Malmo. Xigenare ar per default raedda foer svarta och speciellt xigenskor sa jag har svaart att tro pa detta for det stammer inte overens med verkligheten. Detsamma galler ditt pastaende om att ditt pastaende om att du varit i en trappuppgang i Seved och det var nerklottrat. Nar jag fragade dig om vilket hus och hyresvard svarade du inte. Sa jag antar att du hittar pa eftersom du inte har kuk att beratta.

Citat:
Ursprungligen postat av rex144
jag såg en zigenska hota en neger utanför Willys, en neger sålde hemlösas tidning, då kom en gammal tjock zigenska fram till honom och gjorde klart för honom att om han stannar kvar så blir han misshandlad och han kommer lämna platsen i en ambulans
Citera
2015-06-26, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Bor det några etniska svenskar i Malmö ?
Man börjar undra hur länge det dröjer innan den siste svensken lämnar Malmö.
Jag kollade runt lite på Hemnet och sökte bland bostadrätter, tänkte att ett bostadsrättsområde har väl mest svenskar. Men när jag kollade gatorna på Eniro visade det sej vara mycket utländska namn även där. Utlänningarna börjar ta över även bostadrätter och villor i denna tidigare svenska stad.
Citera
2015-06-26, 14:18
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Kan du specificera var nagonstans du sag detta for jag har aldrig...aldrig sett en svarting salja de hemlosas tidning i Malmo. Xigenare ar per default raedda foer svarta och speciellt xigenskor sa jag har svaart att tro pa detta for det stammer inte overens med verkligheten. Detsamma galler ditt pastaende om att ditt pastaende om att du varit i en trappuppgang i Seved och det var nerklottrat. Nar jag fragade dig om vilket hus och hyresvard svarade du inte. Sa jag antar att du hittar pa eftersom du inte har kuk att beratta.

att jag har liten penis har inte med saken att göra! Willys utanför Migrationsverket, där står ofta en neger och säljer hemlösas tidning, jag var på Mogensgatan 24C,

visst kan zigenskor känna rädsla och avsky för negrer , men detta gällde deras territorium och cash, så hon var tvungen att ta kontakt med honom, det var ganskla roligt eftersom zigenskan var väl 55+ och tjock , negern var 185cm, så även om zigenskor gillar att slåss så skulle hon inte ha en chans, men hon hotade med att snart kommer andra zigenare och han kommer behöva ambulans,
hon sade flera gånger ambulans och visade att zigenarna skulle ha påkar med sig,
Senast redigerad av rex144 2015-06-26 kl. 14:24.
Citera
2015-06-26, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werbung

Du e blåst, på riktigt. Det han säger stämmer
Citera
2015-06-26, 18:08
Medlem
Malmö är en krigszon idag.
Stackars jävlar
Citera
2015-06-28, 04:41
Medlem
http://www.skd.se/2015/06/26/tjuv-tog-sig-in-hos-hundraaring/

Hundraåring rånad.Under den senaste veckan har en rad äldre blivit utsatta för brått i sina hem.Bara under några timmar blev tre 90 åringar rånande.
Senast redigerad av ascheberg 2015-06-28 kl. 04:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in