Citat:
Ursprungligen postat av
werbung
Kan du specificera var nagonstans du sag detta for jag har aldrig...aldrig sett en svarting salja de hemlosas tidning i Malmo. Xigenare ar per default raedda foer svarta och speciellt xigenskor sa jag har svaart att tro pa detta for det stammer inte overens med verkligheten. Detsamma galler ditt pastaende om att ditt pastaende om att du varit i en trappuppgang i Seved och det var nerklottrat. Nar jag fragade dig om vilket hus och hyresvard svarade du inte. Sa jag antar att du hittar pa eftersom du inte har kuk att beratta.
att jag har liten penis har inte med saken att göra!

Willys utanför Migrationsverket, där står ofta en neger och säljer hemlösas tidning, jag var på Mogensgatan 24C,
visst kan zigenskor känna rädsla och avsky för negrer , men detta gällde deras territorium och cash, så hon var tvungen att ta kontakt med honom, det var ganskla roligt eftersom zigenskan var väl 55+ och tjock , negern var 185cm, så även om zigenskor gillar att slåss så skulle hon inte ha en chans, men hon hotade med att snart kommer andra zigenare och han kommer behöva ambulans,
hon sade flera gånger ambulans och visade att zigenarna skulle ha påkar med sig,