2016-01-01, 12:44
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmopatrasket
En vanlig kväll i Malmö. Blev mordhotad av en muslim. Först frågade han mig om jag muckade när vi var på väg in på MAX vid Lilla torg och när jag tittade på honom (en liten äcklig och vidrig muslimsk kackerlacka) så skulle han skära halsen av mig.

När jag sa till en av alla muslimer som jobbar där så "skulle han säga till mig". En annan muslim som stod och väntade på sin beställning stod och stirrade på mig under säkert fem minuter som muslimer utan hjärna är duktiga på. På Lilla torg avfyrade muslimerna minst en raket in i folksamlingen. Det drog fram ett gäng med "ensamkommande barn" (muslimer) och kastade flaskor in i folksamlingen på Lilla torg.

På Möllevångstorget var det en grupp med muslimer som skrek "vi ska slakta dem" och "våldta hororna". i vilket sammanhang vet jag inte men det var i folksamlingen och om de menar sina muslimska kvinnor eller inte har jag inte någon aning om. Ett par av dem ägnade sig åt att kasta smällare in i folksamlingen och att skjuta raketer på människor som inte hade gjort dem något. Antar det är det som kallas att de är fredliga. Man kan undra varför de inte skjuter raketer på folk i sina ghetton?

Nästan alla som jag såg på Möllevångstorget och Lilla Torg som smällde raketer och smällare var muslimer så det verkar som de inte går och bär på några krigstrauman som de alltid hävdat. Sedan måste det betalas ut enorma summor bidrag när de har så mycket pengar över att de kan handla alla dessa stora raketer och smällare som får alla rutor att skallra.

När jag kom hem så satt jag och tänkte på dessa fredliga muslimer när jag sket. Rev ur en sidan ur koranen och torkade mig i röven med den.

Ett av flera nyårlöften. Att aldrig mer äta på MAX eller på något annat ställe som har muslimer som anställda eller där stället ägs eller drivs av muslimer. På MAX klarar de inte ens av att sätta ihop en enkel hamburgare. det smakar godare om jag själv lagar till något.

Bra. Som man röstar få man ligga. Stackars er lurade Sossar....
Citera
2016-01-01, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kshahabi
Det brukar vara så att de sämsta Malmöskolorna får också mest i tillskott pengamässigt. Man kan undra var pengarna går om de aldrig lyckats med att vända någon trend.

Oja det är en miljard rullning.Skattehöjningar går till jippo och olika kravlösa projekt.men en sak har man inte provat och det är ordet Stopp nu klara vi inte mer utomeuropeisk inflyttning till Malmö.
Citera
2016-01-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Oja det är en miljard rullning.Skattehöjningar går till jippo och olika kravlösa projekt.men en sak har man inte provat och det är ordet Stopp nu klara vi inte mer utomeuropeisk inflyttning till Malmö.

Allt bygger på att man kan visa på att man tagit emot fler analfabeter eller jag ska kalla det för vad det är ensamkommande mördare och våldtäktsmän för annars får man mindre i statsbidrag.
Citera
2016-01-01, 13:32
Medlem
Fyfan vad skönt att slippa Malmö. Flyttar utomlands pga ny tjänst.

Malmö är LÄTT den första svenska staden som kommer falla. FLY DÄRIFRÅN NU! Det kommer INTE bli vackert när bidragskranen börjar droppa. Upplopp och TOTAL kaoz..!!!

Igen, sååå gött att slippa skiten även om jag kommer hälsa på de få vänner som fortfarande bor kvar (samtliga med planer på att lämna dock!).
Citera
2016-01-01, 13:56
Medlem
Hur kommer Malmö bli om 5-10 år när ingen svensk bor kvar. Vem ska dom då våldta, trakassera, råna, och bete sig allmänt jävligt mot ?

Hur kommer ekonomin bli, skatteintäkterna kommer minska och utgifterna öka.

Kommer politikerna fortsätta blunda trots ingen civiliserad människa kan vistas där ?
Citera
2016-01-01, 14:24
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigviking
Hur kommer Malmö bli om 5-10 år när ingen svensk bor kvar. Vem ska dom då våldta, trakassera, råna, och bete sig allmänt jävligt mot ?

Hur kommer ekonomin bli, skatteintäkterna kommer minska och utgifterna öka.

Kommer politikerna fortsätta blunda trots ingen civiliserad människa kan vistas där ?

Japp, de kommer att blunda. De kommer att blunda även om inte utjämningsmiljarderna trillar in.
Citera
2016-01-01, 23:12
Medlem
tuppelbost
Citera
2016-01-02, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Japp, de kommer att blunda. De kommer att blunda även om inte utjämningsmiljarderna trillar in.
Klart att de kommer att blunda, prata tyst om den abnorma storleken på utjämningsbidrag, ungefär samma storlek på stödet till Region Skåne (sjukvården), då inte nämnt alla som går på "nystart", lönebidrag mm. Lönebidrag har för hela landet legat på 20 miljarder de senaste åren. Vilket förstås går i störst utsträckning till "nysvenska" kommuner. Som med "öppet" svartarbete totalt snedvrider konkurrensen och gör det omöjligt att konkurrera på normala villkor.

Och nu ökar kraftigt antalet nysvenska multiresistenta bakterier.
Skåne drabbat av resistent bakterie
Citera
2016-01-02, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av softboll
Klart att de kommer att blunda, prata tyst om den abnorma storleken på utjämningsbidrag, ungefär samma storlek på stödet till Region Skåne (sjukvården), då inte nämnt alla som går på "nystart", lönebidrag mm. Lönebidrag har för hela landet legat på 20 miljarder de senaste åren. Vilket förstås går i störst utsträckning till "nysvenska" kommuner. Som med "öppet" svartarbete totalt snedvrider konkurrensen och gör det omöjligt att konkurrera på normala villkor.

Och nu ökar kraftigt antalet nysvenska multiresistenta bakterier.
Skåne drabbat av resistent bakterie

Det går ständigt epidemier i Malmö och i Lund på grund av horder med avskum och slödder som väller in. (Även om de har id kontroller så kommer man in om man säger att man är från syrien och ska söka asyl.) I Lund har det en lunginfektionsepidemi för något år sedan som var riktigt omfattande och som indierna har dragit med sig men man valde att inte gå ut med det för det är ju rasism att peka ut de som är orsaken till hot mot befolkningen på olika sätt. Man undra hur många kackerlackor som man kan pressa in innan folk reagerar och rösta bort dessa muslimska rövpolare som "styr" landet?
Citera
2016-01-04, 06:19
Medlem
Efter ett stort polispådrag ska en man, född -79, ha påträffats skadad i sin lägenhet efter ett rån. Två män i 25-årsåldern ska ha kommit in i 36-åringens lägenhet och misshandlat honom.

– Två män kommer in i lägenheten och sparkar honom i huvudet. Sedan binder de honom, säger Stephan Söderholm.

Därefter genomsöktes lägenheten av rånarna. De ska bland annat ha kommit över ett armbandsur, en stor summa kontanter samt en safetybox.

Skånskan
Citera
2016-01-07, 06:04
Medlem
Rånare knivskar butiksägare

En närbutik på Ystadsgatan i Malmö knivrånades av beväpnade gärningsmän vid midnatt. En av rånarna ska ha knivhuggit butiksägaren i ena benet.

Det är oklart hur många gärningsmän det rör sig om, men tre av dem uppges ha varit maskerade. Rånarna slog till i samband med att butiken skulle stänga, rapporterar Sydsvenskan.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/skane/ranare-knivskar-butiksagare
Citera
2016-01-08, 13:32
Bannlyst
Lugnt på badet trots rekord men vem skulle hoppa i den bassängen?

http://www.sydsvenskan.se/malmo/lugnt-pa-badet-trots-rekord/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in