2015-12-27, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) I princip alla kvinnor tycker att sex är förnedrande.
Nej, det är vad de har lärt sig att tycka för att höja priset på sex. De tycker inte att det är förnedrande om de får ut tillräckligt mycket av det. Man tyckte knappast att det var förnedrande innan feminismen fick fotfäste i det här sjuka landet.
Citera
2015-12-27, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Svenska studier?
Vad fan ska du ha svenska stuidet för?

Fan vad du suger på att argumentera alltså
Citera
2015-12-27, 13:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Nej, det är vad de har lärt sig att tycka för att höja priset på sex. De tycker inte att det är förnedrande om de får ut tillräckligt mycket av det. Man tyckte knappast att det var förnedrande innan feminismen fick fotfäste i det här sjuka landet.

1) Sex för kvinnor går ut på att bli knullad av en man.

2) Tror du att kvinnor föds med en speciell "jag gillar att bli knullad av män" drivrutin? Nope.

3) Det betyder att varje kvinna måste lära sig att tycka om att få kuk precis som det skulle vara för en man.

4) Om kvinnan inte har lärt sig det när hon är ung typ 15-20 då kommer hon aldrig att vänja sig (generellt).

5) Så realistiskt kommer 90% av kvinnorna inte att gilla sex oavsett vad du gör.
Citera
2015-12-27, 13:26
Medlem
Pescasss avatar
Vilket jävla trams det är här på flashback. Tjejer gillar sex och kom inte och säg något annat. Har träffat flertalet tjejer som jag inte lagt ut en krona på och som ändå är intresserade av sex.

Dock är sex oftast bara för män in och ut och sen ett sprut. Det är dock inte vad det handlar om utan det handlar om närhet ,känslan av att vara omtyckt och att faktiskt få ut någonting bra av att ha sex med personen ifråga. många av er på detta forum fattar ju ingenting.
Senast redigerad av Pescass 2015-12-27 kl. 13:31.
Citera
2015-12-27, 13:47
Bannlyst
Min erfarenhet av tjejer som knullar runt mycket är att de kommer i två kategorier; den första gruppen har ovanligt hög sexlust jämfört med vanliga tjejer. De beter sig också ofta som män, har fult språkbruk, bråkar med folk, konfliktbenägen, rena dramaqueens osv. De har högre testo än average kvinnor vilket gör att de tar fler risker.

Sen den andra gruppen är tjejer som har borderline eller någon annan emotionell "störning" som gör att de kompenserar med sex fastän de inte har så mkt högre sexlust än andra. Den här gruppen tycker jag mest synd om ärligt talat.
Citera
2015-12-27, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Min erfarenhet av tjejer som knullar runt mycket är att de kommer i två kategorier; den första gruppen har ovanligt hög sexlust jämfört med vanliga tjejer. De beter sig också ofta som män, har fult språkbruk, bråkar med folk, konfliktbenägen, rena dramaqueens osv. De har högre testo än average kvinnor vilket gör att de tar fler risker.

Sen den andra gruppen är tjejer som har borderline eller någon annan emotionell "störning" som gör att de kompenserar med sex fastän de inte har så mkt högre sexlust än andra. Den här gruppen tycker jag mest synd om ärligt talat.
Detta. Även om de med högre sexlust inte alls behöver bete sig aggro. Jag vet att det inte behöver vara så.
Citera
2015-12-27, 15:15
Bannlyst
Citat:
1) Sex för kvinnor går ut på att bli knullad av en man.

2) Tror du att kvinnor föds med en speciell "jag gillar att bli knullad av män" drivrutin? Nope.

3) Det betyder att varje kvinna måste lära sig att tycka om att få kuk precis som det skulle vara för en man.

4) Om kvinnan inte har lärt sig det när hon är ung typ 15-20 då kommer hon aldrig att vänja sig (generellt).

5) Så realistiskt kommer 90% av kvinnorna inte att gilla sex oavsett vad du gör.
Jag vet det och du behöver inte lära mig för att försöka få övertag i diskussionen. Nej sex för kvinnor går ut på att få saker i utbyte.

Killar behöver lära sig gilla sex? Killar gillar sex per default. Så sluta hitta på massa strunt. Kvinnor kanske behöver lära sig men det är mycket annat de behöver lära sig först.
Citera
2015-12-27, 16:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Vilket jävla trams det är här på flashback. Tjejer gillar sex och kom inte och säg något annat. Har träffat flertalet tjejer som jag inte lagt ut en krona på och som ändå är intresserade av sex.

För det är inte som att alla kvinnor fejkar sex intresse i början av en relation för att få mannen att investera i relationen.

Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Dock är sex oftast bara för män in och ut och sen ett sprut. Det är dock inte vad det handlar om utan det handlar om närhet ,känslan av att vara omtyckt och att faktiskt få ut någonting bra av att ha sex med personen ifråga. många av er på detta forum fattar ju ingenting.

1) Skulle män känna närhet och att de är omtyckta om de tvingades att ställa upp på bögsex varje vecka? Bögen vill bara visa att han tycker om er.

2) Förstår ni inte att de flesta kvinnor tänker "han kan sätta på mig när som helst och det kommer att göra ont" när de lever med en man?

3) Det verkar för mig som att ni inte förstår hur mycket kvinnor ogillar män.
Citera
2015-12-27, 16:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag vet det och du behöver inte lära mig för att försöka få övertag i diskussionen. Nej sex för kvinnor går ut på att få saker i utbyte.

Killar behöver lära sig gilla sex? Killar gillar sex per default. Så sluta hitta på massa strunt. Kvinnor kanske behöver lära sig men det är mycket annat de behöver lära sig först.

1) Jag talar om att få en kuk i sig. Det är något som man lär sig att tycka om. Kvinnor föds inte med att de gillar det automatiskt.

2) Vad skulle det krävas för att få killar att gilla bög-sex? Det krävs samma sak för att få kvinnor att gilla hetero-sex.

3) Nej det är tvärtom kvinnor behöver bli knullade först sen får de en bättre attityd.
Citera
2015-12-27, 17:04
Bannlyst
Citat:
1) Jag talar om att få en kuk i sig. Det är något som man lär sig att tycka om. Kvinnor föds inte med att de gillar det automatiskt.

2) Vad skulle det krävas för att få killar att gilla bög-sex? Det krävs samma sak för att få kvinnor att gilla hetero-sex.

3) Nej det är tvärtom kvinnor behöver bli knullade först sen får de en bättre attityd.
Du är helt fel ute. Varför kvinnor har kass attityd beror på feminismens slagord om att kvinnor kan. Man vill inte underkasta sig en kille för att man tycker det är fel.

Du tänker bara fel när du blandar in bögsex. Man måste tända på det för att vilja ha det.
Citera
2015-12-27, 17:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du är helt fel ute. Varför kvinnor har kass attityd beror på feminismens slagord om att kvinnor kan. Man vill inte underkasta sig en kille för att man tycker det är fel.

1) Ja kvinnor har blivit mycket bitchigare på grund av feminism.

2) Men feminism beror på att kvinnor går på universitet vilket betyder att de gifter sig senare vilket betyder att de får kuk regelbundet först vid 25-30.

3) Det betyder att kvinnor går utan kuk i 5-10 år vilket gör att de blir galna.

4) Om du tittar på kvinnor som gifte sig vid 18 (det är normen bland kvinnor som är 70+ idag) de har inte feminism, de har inte fittig attityd, de gör det som de ska utan utan några problem. De är väldigt normala.

5) Så problemet beror på att kvinnor inte får kuk regelbundet mellan 15 till 20.

Citat:
Du tänker bara fel när du blandar in bögsex. Man måste tända på det för att vilja ha det.

1) De flesta kvinnor tänder inte på sex med män från början.

2) Så de måste ha mycket sex med män för att lära sig att tycka om det.

3) Det bästa jämförelsen är om en hetero-man skulle lära sig att tycka om bög-sex. Alltså att mannen har bög-sex även fast han inte gillar det och efter att han har gjort det typ 1000 gånger då börjar han att tycka om det.

4) Jag förstår att det låter hemskt men det är så hemskt sex är för kvinnor.
Citera
2015-12-27, 17:37
Bannlyst
Citat:
4) Jag förstår att det låter hemskt men det är så hemskt sex är för kvinnor.
Sex är inte hemskt för kvinnor. Det är en tankevurpa som många kvinnor gör där de tror att det är hemskt att underkasta sig killen för att de lärt sig det på politisk väg. Kvinnor har allt att vinna på att ge sex till killen, då får hon en stabil relation och slipper bli sjuk i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in