2015-12-21, 09:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Vad menar du i punkt 3? "Ju mer sällan kvinnan har sex desto galnare blir hon."? Det låter lite underligt, menar du galen på riktigt?

1) Om kvinnor inte får kuk och sperma regelbundet då mår de inte bra. Till exempel för mig känner jag mig trött och slö om jag går 4-5 dagar utan sex då börjar jag känna så. Om jag går 1 vecka så blir jag ännu tröttare och deprimerad. Om jag går 1 månad så blir jag en bitter cunt.

2) Om man får kuk regelbundet så blir man glad och nöjd. Man är väldigt positiv oavsett andra faktorer.

3) Om en kvinna är i bitter cunt fasen för länge så blir hon galen. Det kan uttrycka sig på olika sätt, hon börjar samla på katter, hon blir feminist, hon rymmer med pool-pojken, sådana saker.

4) Så ni kan se att kvinnor behöver bli knullade för att må bra, men de flesta kvinnor vägrar, så att tvinga kvinnor till sex är ungefär som att tvinga en deprimerad person att ta sin anti-depressiva medicin.

Citat:
Punkt 1. Varför är det så att ju snyggare desto mera sex? Jag fattar inte riktigt det här, borde det inte vara jämnt fördelat tycker man ju?
Jag ser bra ut ( man ) men jag tar det väldigt lugnt på den här biten, så besynnerligt kan jag tycka. Hoppas inte det nu bara gäller alla snygga kvinnor? Vilket slöseri i så fall.

För att naturen har bara gjort det så. Om man är snygg så har man fötts till att ha sex tror jag. Varför annars skulle man ha fötts snygg right?

Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
1) Det finns unga tjejer som ser bra ut men har 0 intresse av sex. De går ner sig sen.

2) Ja de blir nervösa bara av att prata (tänk då när man ska ha sex), killarna är dåliga i sängen, de väntar på Brad Pitt men han kommer aldrig o s v.

1) Ja om du menar "modell utseende". Jag menar "ser bra ut" = porrig.

2) Ja det stämmer mycket av sex går ut på att vänja sig om kvinnan inte är van vid att suga kuk och bli knullad då kommer hon inte att vilja göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Det är inget nytt problem för i de fall polygama förhållanden existerat så har det alltid varit männen som haft flera kvinnor, inte tvärtom. När kvinnorna blir äldre faller sexlusten bort och i de samhällen som tillåter det söker mannen då en ny ung partner som inte riskerar att dö om hon blev gravid.

Legit. Det finns inga samhällen där det är vanligt att 1 kvinna är gift med flera olika män (fraternal polyandry är ett undantag för att männen är släkt genetiskt).

Citat:
Det man möjligtvis kan skylla samhälle och media för är att de låtsas som att den kvinnliga sexlusten är mycket större än vad den egentligen är vilket får kvinnor att känna sig otillräckliga och männen besvikna.

Yep. "Kvinnor gillar sex precis lika mycket som män".

Citat:
Det är alltså inte mannens fel att kvinnor inte har någon sexlust, det är inte någons fel, det är helt naturligt. Det kvinnan borde göra är att ställa upp även om hon inte har någon lust och kanske försöka använda stunden som ett välbehövligt gympass istället för att se det som jobbigt, tråkigt och krävande.

1) Ja jag håller med det är verkligen ingen big deal att ställa upp.

2) Men då kommer vi in på det här med galenskaper,

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Därför att kvinnor har psykologiska issues med sex. Till exempel,

- kvinnan tycker att sex förnedrande.

- kvinnan ogillar män.

- kvinnan är rädd för att det ska göra ont.

- kvinnan tycker att sex är skamligt.

- kvinnan vill inte ta initiativ till sex.

- kvinnan är fet och vill inte visa sig naken.

- kvinnan tänder inte på mannen.

- kvinnan har en fixering vid hur sex ska gå till.

- kvinnan tror att sex är som i en Hollywood film.

- kvinnan behöver en rationalisering för att ha sex.

- kvinnan gillar inte kuk.

- kvinnan vill bara ha sex med en fantasi partner typ en man från en film.

- kvinna är besatt av att mannen ska respektera henne.

- med mera.

det här betyder att någon sorts tvång är det enda sättet att få de flesta kvinnor att ställa upp på sex.
Citera
2015-12-21, 16:23
Bannlyst
Citat:
1) Om kvinnor inte får kuk och sperma regelbundet då mår de inte bra. Till exempel för mig känner jag mig trött och slö om jag går 4-5 dagar utan sex då börjar jag känna så. Om jag går 1 vecka så blir jag ännu tröttare och deprimerad. Om jag går 1 månad så blir jag en bitter cunt.

2) Om man får kuk regelbundet så blir man glad och nöjd. Man är väldigt positiv oavsett andra faktorer.

3) Om en kvinna är i bitter cunt fasen för länge så blir hon galen. Det kan uttrycka sig på olika sätt, hon börjar samla på katter, hon blir feminist, hon rymmer med pool-pojken, sådana saker.

4) Så ni kan se att kvinnor behöver bli knullade för att må bra, men de flesta kvinnor vägrar, så att tvinga kvinnor till sex är ungefär som att tvinga en deprimerad person att ta sin anti-depressiva medicin.

Jaha, det visste jag inte om. Eller rättare sagt, jag tänker inte så mycket på det antar jag. Jag kan å andra sidan tycker att det finns ju apparater som substitut till en del saker om det krisar sig, men, tjaa..det är väl hela "kittet" , känslan är väl annorlunda i sex med en partner och bekräftelsen kring det också, något sådant. Och när man tänker efter så är det ju så.

Punkt 4. Förstår jag inte fullt ut. Menar du att kvinnor behöver ha regelbunden sexuell aktivitet för att må bra men samtidigt inte vill ha sex, är det på grund av att de inte förstår sitt eget bästa eller vadå ? Är det därför de "vägrar", som du uttryckte det ovan?

Citat:
För att naturen har bara gjort det så. Om man är snygg så har man fötts till att ha sex tror jag. Varför annars skulle man ha fötts snygg right?

Jag tolkar det inte så, utan tror snygg är mera en genetisk faktor, att det slumpade sig så med föräldrarnas genetik, men visst, hur andra responderar på "snygg" kontra "ful" blir ju olika, så fler intresseanmälningar kommer ju om snygg.
Citera
2015-12-21, 19:01
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag kommer få mängder av idioter mot mig i samband med denna trådstart men det skiter jag i. Jag vill gå på djupet och ta reda på varför det är så här.

Jag hävdar bestämt att tjejer nästintill inte är intresserade av sex, är de intresserade av en kille så är det primärt för andra skäl än för sexet. Det kan vara att hon får saker av killen eller nåt annat och i utbyte ger hon sex. Jag säger ger för att killen aldrig får sex i den mängd som han egentligen skulle vilja ha. Jag har provat att fråga tjejer rakt ut om de vill ha sex eller följa med mig hem och mysa, inte ett enda jakande svar har jag fått. Varken på internet eller i verkligheten.

Nu tittar vi på bögarna. Där kan killar fråga rakt ut till den andra killen (trots att han är okänd för den som frågar) om han vill ha sex eller följa med hem och mysa. Svaret blir antingen ja eller nej. Ser vi statistiken för antal partners som homosexuella killar har så är det i snitt hundratal vi pratar om. Under en livstid kan det röra sig om 500 till en bit över 1000 partner. Det råder inga tvivel om att flaskhalsen är tjejerna som visar på ett starkt ointresse för sex.

Med bögarna som underlag så innebär det att om tjejer inte var en sådan flaskhals skulle varje heterokille snitta lika många partner som bögarna. Säg nu inte att tjejerna skulle betraktas som horor om de följde med hem, för det skulle ingen frisk kille säga, i alla fall inte öppet.

Jag räknar inte med några ärliga svar utan ser hellre på hur världen faktiskt ser ut och hur könen skiljer sig åt. Homosexuella killar badar i sex medan heterosexuella killar blockeras pga tjejers ointresse. Detta är sjukt uppenbart och ändå sitter feminister och fula misslyckade tjejer och förnekar detta. Är man intresserad av något så ser man till att utöva det så ofta man får chansen. Har jag fel?

Vad är alternativen för oss som gillar sex? Köpesex är ju förbjudet och tjejer är ointresserade. Vad kan man göra för att ha snabb och enkel tillgång till sex?
Snabb tillgång innebär tillgång till sex inom 30 min, för att exemplifiera.
Varför är tjejer ointresserade av sex? Tycker man att sex är obekvämt?
Varför säger tjejen att killen är "creepy" (klassiska fjortisordet hos svenska tjejer) när han frågar om sex, men aldrig när bögar frågar varandra om sex? Bögarna är lika okända för varandra och har ändå sex med varandra men när det kommer till tjejer så försvarar de deras ointresse för sex med att de inte känner killen.

Din existens motsäger din trådstart. Stäng din tråd och läs på om blommor och bin.
Citera
2015-12-21, 21:21
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

1) Ja om du menar "modell utseende". Jag menar "ser bra ut" = porrig.

2) Ja det stämmer mycket av sex går ut på att vänja sig om kvinnan inte är van vid att suga kuk och bli knullad då kommer hon inte att vilja göra det.

Legit. Det finns inga samhällen där det är vanligt att 1 kvinna är gift med flera olika män (fraternal polyandry är ett undantag för att männen är släkt genetiskt).

Yep. "Kvinnor gillar sex precis lika mycket som män".

1) Ja jag håller med det är verkligen ingen big deal att ställa upp.

2) Men då kommer vi in på det här med galenskaper,

det här betyder att någon sorts tvång är det enda sättet att få de flesta kvinnor att ställa upp på sex.
Har du några vetenskaplig belägg för dina påståenden? Svenska studier?

Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
Din existens motsäger din trådstart. Stäng din tråd och läs på om blommor och bin.
Senast redigerad av Cineasten 2015-12-21 kl. 21:23.
Citera
2015-12-22, 05:16
Medlem
1000001s avatar
"Tjejer är inte intresserade av sex", vilket skitsnack. Drar du allt över en kam eller?
Tror du att alla killar gillar sport också eller?
Citera
2015-12-22, 07:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Punkt 4. Förstår jag inte fullt ut. Menar du att kvinnor behöver ha regelbunden sexuell aktivitet för att må bra men samtidigt inte vill ha sex, är det på grund av att de inte förstår sitt eget bästa eller vadå ? Är det därför de "vägrar", som du uttryckte det ovan?

1) Det är för att de inte är vana och för att de tycker att sex är förnedrande.

2) De vägrar för att även om kvinnan själv vill ha sex då kommer hon att säga nej för att hon vill inte göra något som mannen gillar.

Citat:
Jag tolkar det inte så, utan tror snygg är mera en genetisk faktor, att det slumpade sig så med föräldrarnas genetik, men visst, hur andra responderar på "snygg" kontra "ful" blir ju olika, så fler intresseanmälningar kommer ju om snygg.

Yeah och vad är poängen med att få fler intresseanmälningar om man inte drar nytta av det?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Har du några vetenskaplig belägg för dina påståenden? Svenska studier?

Here you go,

Citat:
The researchers recruited 293 women undergraduates who answered an anonymous questionnaire designed to measure various aspects of their sexual behaviour, including:

frequency of sexual intercourse

number of days since their last sexual encounter
types of contraceptives used

Among the sexually active women in the sample, the use of condoms was taken as an “indirect measure of semen in the reproductive tract”. Each woman was also asked to complete a standard questionnaire (the Beck Depression Inventory) which is widely used to measure depressive symptoms, including suicide attempts.

Citat:
Of the women participating in the research, 87% were sexually active. Their depression scores were found to vary in relation to their condom use.

Women who had sexual intercourse, but never used condoms, had significantly lower depressive symptoms than those who usually used condoms.
Women who had sexual intercourse, and who did not use condoms, had significantly lower depression scores than those who “abstained from sexual intercourse”.

However, depression scores between women who used condoms and those who did not engage in sexual intercourse were not significantly different.
For women who did not use condoms, or only used them some of the time, depression scores went up as the amount of time since their last sexual encounter increased.
Of the women who had never used condoms, 4.5% had attempted suicide, compared to 7.4% in the “sometimes use” group, 28.9% in the “usually use” group and 13.2% in the “always use” group.

The researchers also found that women who did not use condoms had sex more often than those who used condoms most or all of the time.

det här stämmer med mina egna efarenheter.
Citera
2015-12-22, 22:27
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

2) De vägrar för att även om kvinnan själv vill ha sex då kommer hon att säga nej för att hon vill inte göra något som mannen gillar.

Yeah och vad är poängen med att få fler intresseanmälningar om man inte drar nytta av det?

Here you go,

det här stämmer med mina egna efarenheter.
Svenska studier?
Citera
2015-12-24, 00:43
Bannlyst
Citat:

Bra svar jag får, och jag tror mycket stämmer det du skriver, men...

Varför tycker vissa kvinnor att sex är förnedrande? Är det endast på grund av att de inte är vana, som du menar på?

Citat:

Låter lite som radikal-feminism eller något sådant där konstigt. Men det indikerar på något sätt att en sådan här typ av kvinna ( som du nämnde ovan ) är i ett osunt förhållande, eftersom jag trodde man var i en relation för att man älskar varandra eller åtminstone tycker om varandra. Och då skall ju inte det du nämner uppstå, tycker då inte jag iallafall.

Citat:

Fast alla har inte siktet inställt på sex. De intresse man har och det utseende man föddes med kan skilja sig åt mycket.
Tex. jag har aldrig tänkt mycket på sex fast jag ser bra ut ( fast då är jag väl nästan blind för mellanmänskliga relationer, så jag har väl nästan aldrig brytt mig om att lägga märke till mycket intresse-anmälningar. Men jag vet, snygga tjejer skall få fler intresse-anmälningar har jag läst, jag hajar om man säger så. ).
Citera
2015-12-24, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Tjejer är intresserade av sex. Har det slagit dig att det kan vara så att de du har frågat inte är intresserade av sex med just dig?

Vidare så undrar jag vart du har fått statistiken ifrån vad gäller homosexuella mäns sexpartnersantal.

Din trådstart är rena rama drömmen den kan rikta till sig kvinnor och män och dessutom så kan åldern inte spela någon roll. Jag säger direkt jag blev av med oskulden sommaren mellan nian och ettan.

När jag var 16år fram till 20år så tänkte jag på sex hela tiden. Jag var aldrig nöjd med mina tjejer på den tiden alltså på den tiden hade folk tjejer. STANDARD. När jag var 21år så träffade jag en tjej som ville ligga precis hela tiden det blev astråkigt. Vi reste till Spanien och hon ville inte lämna hotellrummet det som var lite komiskt var att hon var jävligt snygg. Jag tror så här i backspegeln hon hade blivit utsatt för något hon var osäker på sin personlighet så hon "körde" med sex.

Nu spolar jag fram bandet till jag blev 38år då träffade jag en kvinna som älskade att älska överallt, det var spännande.... ett tag sen började bli jobbigt. Typ när jag hade mina barn hemma så kunde hon säga.

- Jag har inga trosor jag har en dong i rumpan. Eller när ett av mina barn konfirmerade sig så ville hon knulla på församlingshemmets toalett?

Nu är det 30år sedan jag blev av med oskulden och 24år av den tiden har jag tyckt att jag fått för lite sex.

Sex är som mat lagom är bäst och man kan aldrig bli nöjd.
Citera
2015-12-24, 22:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Bra svar jag får, och jag tror mycket stämmer det du skriver, men...

Varför tycker vissa kvinnor att sex är förnedrande? Är det endast på grund av att de inte är vana, som du menar på?

1) I princip alla kvinnor tycker att sex är förnedrande.

2) Det är för att kvinnan gör någonting som mannen gillar. Även om kvinnan också gillar det så är det inte PK bland kvinnor att göra något som en man tycker om. Om man gör det anses det som förnedrande och förtryckande.

3) Det gäller inte bara sex det gäller saker som mat, städning, trevligt beteende, i princip allting.

Citat:
Låter lite som radikal-feminism eller något sådant där konstigt. Men det indikerar på något sätt att en sådan här typ av kvinna ( som du nämnde ovan ) är i ett osunt förhållande, eftersom jag trodde man var i en relation för att man älskar varandra eller åtminstone tycker om varandra. Och då skall ju inte det du nämner uppstå, tycker då inte jag iallafall.

1) Du kan ha den bästa relationen i världen och 90% av kvinnorna kommer att vägra sex ändå bara för att vara fittiga. Kvinnor är så naturligt.

2) Kvinnor tycker inte om någon annan än sig själva.
Citera
2015-12-26, 05:34
Bannlyst
Citat:
1) I princip alla kvinnor tycker att sex är förnedrande.

2) Det är för att kvinnan gör någonting som mannen gillar. Även om kvinnan också gillar det så är det inte PK bland kvinnor att göra något som en man tycker om. Om man gör det anses det som förnedrande och förtryckande.

3) Det gäller inte bara sex det gäller saker som mat, städning, trevligt beteende, i princip allting.

Låter inte som lätt att vara kvinna idag när man krånglar till det så där,
göra sig en sådan otjänst .
Själv så tror jag all den här feminismen, massinvandringen av våldsamma män och massa andra galna påhitt bara är svammel från de som styr världen
( centralbanken i USA och NWO ). Dessa onda vill splittra, förstöra och minska antalet vita, dvs inom våran etniska grupp. Svenskar.
.
Det här svamlet fanns ju inte tidigare, men började med den så kallade "kvinnans frigörelse" som ju på ett sätt var bra men samtidigt gav det de som skapade den ( Rockefeller och co. i centralbanken = NWO ) ett sätt att skatta andra halvan av befolkningen
( pengar som används till att förstöra våra vita länder med massinvandring )och börja hjärntvättandet av våra barnen .

Så kvinnorna som är så som du beskrev har bara sprungit den korrupta massmedians intressen, och de korrupta politikerna 7Ks intressen. Helt i onödan. Allt förstörs.

https://www.youtube.com/watch?v=O6ayb02bwp0

Citat:
1) Du kan ha den bästa relationen i världen och 90% av kvinnorna kommer att vägra sex ändå bara för att vara fittiga. Kvinnor är så naturligt.

2) Kvinnor tycker inte om någon annan än sig själva.

Att kvinnor tycker om sig själva är nog mera på ett egoistiskt plan. En person med bra och sund självkänsla beter sig annorlunda än det du beskrev ovan.
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-12-26 kl. 05:42.
Citera
2015-12-27, 12:56
Bannlyst
Citat:
Fast ni betalar fortfarande för vanliga kvinnor.

1) Du förstod inte min jämförelse med en dator? Kvinnor bryr sig inte om män. De är villiga att knulla "Lennart 87 år" om han kan ge dem ett bättre liv än du kan.

2) Tänk på att det finns typ 1000 andra män som är villiga att göra samma saker som du för att få sex och relation med din fläskis. Så alla kvinnor vet att om du inte gör saker för dem då finns det en massa andra män som är villiga att göra det.

3) Därför ser kvinnor det som att du måste göra saker för dem annars dumpar de dig.

4) Vad skulle kvinnor få ut av närhet med en man? Kvinnor är intresserade av i) sötsaker ii) shopping iii) TV och facebook.
Jag vet det. Du behöver inte försöka "lära" mig nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in