Citat:
1) Om kvinnor inte får kuk och sperma regelbundet då mår de inte bra. Till exempel för mig känner jag mig trött och slö om jag går 4-5 dagar utan sex då börjar jag känna så. Om jag går 1 vecka så blir jag ännu tröttare och deprimerad. Om jag går 1 månad så blir jag en bitter cunt.
2) Om man får kuk regelbundet så blir man glad och nöjd. Man är väldigt positiv oavsett andra faktorer.
3) Om en kvinna är i bitter cunt fasen för länge så blir hon galen. Det kan uttrycka sig på olika sätt, hon börjar samla på katter, hon blir feminist, hon rymmer med pool-pojken, sådana saker.
4) Så ni kan se att kvinnor behöver bli knullade för att må bra, men de flesta kvinnor vägrar, så att tvinga kvinnor till sex är ungefär som att tvinga en deprimerad person att ta sin anti-depressiva medicin.
Citat:
Punkt 1. Varför är det så att ju snyggare desto mera sex? Jag fattar inte riktigt det här, borde det inte vara jämnt fördelat tycker man ju?
Jag ser bra ut ( man ) men jag tar det väldigt lugnt på den här biten, så besynnerligt kan jag tycka. Hoppas inte det nu bara gäller alla snygga kvinnor?
Vilket slöseri i så fall. 
Jag ser bra ut ( man ) men jag tar det väldigt lugnt på den här biten, så besynnerligt kan jag tycka. Hoppas inte det nu bara gäller alla snygga kvinnor?
Vilket slöseri i så fall. 
För att naturen har bara gjort det så. Om man är snygg så har man fötts till att ha sex tror jag. Varför annars skulle man ha fötts snygg right?
Citat:
1) Ja om du menar "modell utseende". Jag menar "ser bra ut" = porrig.
2) Ja det stämmer mycket av sex går ut på att vänja sig om kvinnan inte är van vid att suga kuk och bli knullad då kommer hon inte att vilja göra det.
Citat:
Det är inget nytt problem för i de fall polygama förhållanden existerat så har det alltid varit männen som haft flera kvinnor, inte tvärtom. När kvinnorna blir äldre faller sexlusten bort och i de samhällen som tillåter det söker mannen då en ny ung partner som inte riskerar att dö om hon blev gravid.
Legit. Det finns inga samhällen där det är vanligt att 1 kvinna är gift med flera olika män (fraternal polyandry är ett undantag för att männen är släkt genetiskt).
Citat:
Yep. "Kvinnor gillar sex precis lika mycket som män".
Citat:
Det är alltså inte mannens fel att kvinnor inte har någon sexlust, det är inte någons fel, det är helt naturligt. Det kvinnan borde göra är att ställa upp även om hon inte har någon lust och kanske försöka använda stunden som ett välbehövligt gympass istället för att se det som jobbigt, tråkigt och krävande.
1) Ja jag håller med det är verkligen ingen big deal att ställa upp.
2) Men då kommer vi in på det här med galenskaper,
Citat:
1) Därför att kvinnor har psykologiska issues med sex. Till exempel,
- kvinnan tycker att sex förnedrande.
- kvinnan ogillar män.
- kvinnan är rädd för att det ska göra ont.
- kvinnan tycker att sex är skamligt.
- kvinnan vill inte ta initiativ till sex.
- kvinnan är fet och vill inte visa sig naken.
- kvinnan tänder inte på mannen.
- kvinnan har en fixering vid hur sex ska gå till.
- kvinnan tror att sex är som i en Hollywood film.
- kvinnan behöver en rationalisering för att ha sex.
- kvinnan gillar inte kuk.
- kvinnan vill bara ha sex med en fantasi partner typ en man från en film.
- kvinna är besatt av att mannen ska respektera henne.
- med mera.
- kvinnan tycker att sex förnedrande.
- kvinnan ogillar män.
- kvinnan är rädd för att det ska göra ont.
- kvinnan tycker att sex är skamligt.
- kvinnan vill inte ta initiativ till sex.
- kvinnan är fet och vill inte visa sig naken.
- kvinnan tänder inte på mannen.
- kvinnan har en fixering vid hur sex ska gå till.
- kvinnan tror att sex är som i en Hollywood film.
- kvinnan behöver en rationalisering för att ha sex.
- kvinnan gillar inte kuk.
- kvinnan vill bara ha sex med en fantasi partner typ en man från en film.
- kvinna är besatt av att mannen ska respektera henne.
- med mera.
det här betyder att någon sorts tvång är det enda sättet att få de flesta kvinnor att ställa upp på sex.
Och när man tänker efter så är det ju så.
och massa andra galna påhitt bara är svammel från de som styr världen
intressen. Helt i onödan. Allt förstörs.