Citat:
Jag har nu kommit till en punkt då jag ytterligare vill utforska den fascinerande unga kvinnliga kroppen och själen på djupet..
Tänkte höra vad ni tycker är rimligt pris för att tillbringa en hel kväll och natt tillsammans med en och samma tjej på FKK, inklusive kanske tre stycken sexsessioner på rummet upp till en timme? Kela, kyssas, bada bastu och käka mat tillsammans. Prata.
Kanske tjejen rentav låter det hela passera för priset av tre stycken entimmas sessioner, om man deklarerar sin avsikt att tillbringa kvällen med henne?
Att tillbringa hela kvällen med en och samma kund med "garanterad utdelning" gynnar ju även henne på flera sätt. Trevligare och mer ekonomisk säkerhet. Säkerligen bättre sex också.
Eller om man rent av tillbringar kvällen med henne på FKK och sedan bestämmer att träffas utanför om det finns kemi. Jag vet att andra har gjort precis detta.
Vad tror ni gubbs?
God fortsättning och gott nytt mongeringår!
Tänkte höra vad ni tycker är rimligt pris för att tillbringa en hel kväll och natt tillsammans med en och samma tjej på FKK, inklusive kanske tre stycken sexsessioner på rummet upp till en timme? Kela, kyssas, bada bastu och käka mat tillsammans. Prata.
Kanske tjejen rentav låter det hela passera för priset av tre stycken entimmas sessioner, om man deklarerar sin avsikt att tillbringa kvällen med henne?
Att tillbringa hela kvällen med en och samma kund med "garanterad utdelning" gynnar ju även henne på flera sätt. Trevligare och mer ekonomisk säkerhet. Säkerligen bättre sex också.
Eller om man rent av tillbringar kvällen med henne på FKK och sedan bestämmer att träffas utanför om det finns kemi. Jag vet att andra har gjort precis detta.
Vad tror ni gubbs?
God fortsättning och gott nytt mongeringår!

Det är inte en helt ovanlig syn att se en tjej hänga med en snubbe en hel eftermiddag eller kväll. Jag snackade med en tjej på Artemis som berättade att hon har en stammis som hon ibland spenderar hela eftermiddagen med. Jag tror dock att FKK:s längre söderut i t.ex. Düsseldorf är ett bättre val för detta. När jag var på Livingroom så spenderade jag mycket tid utanför rummen med åtminstone tre av tjejerna. Vi käkade tillsammans, hängde i baren och surfade med min iPad. De hoppades säkert på fler sessioner men så blev inte alltid fallet. En av tjena bad jag dock vänta på mig efter första sessionen medan jag duschade, bastade och vilade lite. Sedan fångade jag in henne i baren och satt och åt med henne innan vi gick upp på rummet igen.
Jag tror du kan få bästa dealen dagtid när det inte är så mycket aktivitet på klubben. Helst vill du ju ha provat tjejen innan så du vet vad du får och jag antar att du vill ha riktig GFE. Viktigt att försäkra dig om att hon kysser i så fall.
När jag var på Artemis sist så hade jag underbara sessioner med Amina. Vid vår andra session frågade hon om jag ville stanna kvar på rummet och köra en omgång till. Jag kanske borde göra det, svarade jag, för jag lär inte hitta någon bättre. I know, svarade hon
Givetvis stannade jag för en vända till. Vid det här laget var det tredje gången vi hade sex och visst blir det bättre och bättre när man lär känna varandra.
Senast redigerad av Hermann666 2015-12-27 kl. 00:23.
Senast redigerad av Hermann666 2015-12-27 kl. 00:23.