2015-04-11, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimbojones
fan va man har lust att åka dit och uppleva Artemis damer Tyvärr, så har man inga kompisar som skulle vara intresserade, och känns ganska b att åka själv

Jag kände exakt samma. Men tog mod till mig själv med 2 nätter första gången. Tro mig det är så sjukt avslappnad stämning där när du väl kommer dit. Och kommer ha fullt upp att sitta i baren och snacka med damer

Vät värt det!
Citera
2015-04-11, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av netman
Hej

Söker igenom FB och hittar inga recentioner på dessa två klubbarna. ?

Är det ngn som har information eller recension att dela med sig av ?

Ska ner i dessa trakter i sommar
Du är verkligen inte långt från de stora Hessen-klubbarna om du är i trakterna av Dietzenbach. Dessa är bättre alternativ.
Citera
2015-04-11, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TbWW3ift
Finns det och i så fall på vilka FKK är tjejerna påklädda? Festkläder eller alternativt sexiga underkläder / bikinis? Har inga problem med att vara naken själv, men tänder inte lika mkt på helnäck.
Sexiga underkläder för FKKs runt Frankfurt. World / Sharks - Tisdag, Mainhattan / Palace - Onsdag, Oase - Torsdag.

Jag gillar dessa dagar. Tycker detta ofta är sexigare. Finns rätt mycket kläder på andra dagar nu förtiden också. Klubbarna håller inte stenhårt på att det skall vara naket.
Citera
2015-05-13, 02:40
Medlem
Någon som vet hur många tjejer det brukar vara på Artemis på söndagar ca?
Citera
2015-05-13, 20:26
Medlem
Prongles avatar
Någon som har varit på FKK Palast i Freiburg eller Paradise i Stuttgart?, kommer förmodligen att vara någonstans i närheten av dom ställena om ett par veckor och är sugen på lite rajtan tajtan

Förstår att ingen av dom kan mäta sig med Artemis som är den enda FKK jag testat tidigare men hoppas på att någon av dom är åtminstone OK.
Citera
2015-05-28, 18:46
Medlem
xkants avatar
9/10 som skriver en recension om en FKK-klubb dricker alltid läsk. Finns det ingen starköl, whiskey eller att man kan ta sig en grogg? Det ser ut som ett hotell och då förväntar man sig fullständiga rättigheter.

Om man som person (jag) kan behärska alkoholintaget, hur fungerar det då?

Finns det tillgång till starköl på dessa FKK? Hur ser tjejerna på folk som dricker öl, whiskey och sprit? Blir man "ser-ner-på" och får sämre tjejer till sig?
Citera
2015-05-28, 19:15
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xkant
9/10 som skriver en recension om en FKK-klubb dricker alltid läsk. Finns det ingen starköl, whiskey eller att man kan ta sig en grogg? Det ser ut som ett hotell och då förväntar man sig fullständiga rättigheter.

Finns det tillgång till starköl på dessa FKK? Hur ser tjejerna på folk som dricker öl, whiskey och sprit? Blir man "ser-ner-på" och får sämre tjejer till sig?

Jodå, det finns men är ju ganska dyrt, 10 euro för en polett i receptionen, det ger väl en 40 cl öl på Artemis har jag för mig?

Om du kollar t.ex. på Artemis hemsida och under fliken 360 tour så kan du där zooma in en skylt där bredvid receptionen på vad som erbjuds för alkohol-drycker.

Anledningen till att det är så pass dyrt är nog för att man eftersträvar att hålla nere antalet fulla och stökiga personer.
Är man dyngrak och stökig så kan man nog ganska snabbt göra sig oönskad på stället?
Citera
2015-05-28, 20:22
Medlem
Citat:

Jag brukar själv hålla alkoholintaget till 2 - 3 öl under dagen jag är på FKK. Är där för tjejerna och vill klara så många som möjligt
Det är dock härligt att sätta sig vid baren på en FKK när man är färdig med tjejer för dagen och ta en drink eller en öl och bara titta sig omkring på härligheten. Är dock som ormbiten säger rätt dyrt. 6 euro för en öl på FKK Sharks. Öl är dock gratis på World och Mainhattan.
Vet de som tar med sig en fickplunta in och har i skåpet. Var försiktig med detta, finns kameror överallt. Sen så gillar ju tjejerna kanske inte ölandedräkt men det får de tåla ibland
Citera
2015-05-28, 21:27
Medlem
Citat:

Det är olika från club till club. På några ställen ingår groggar men på de flesta är i princip svenska priser som gäller för sprit och därför inte så lockande. Inga brudar blir särskilt imponerad av att du beställer ett helrör. Du får knulla ändå.

Vad är sämre tjejer? Där finns bara dåliga flickor Du kan ju börja med att knulla och dricka efterhand så etablerar du dig förhoppningsvis som en trevlig torsk innan du blir odrägligt full.
Citera
2015-05-29, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Någon som vet hur många tjejer det brukar vara på Artemis på söndagar ca?
.

Svarar på min egen fråga Var där nu i söndags ca 40 tjejer. Bra urval för alla smaker Var väll 5-6 tjejer man var sugen på, blev 3 av dom. Problemet var vilka man ska välja. Hade värsta beslutsångensten. Va fint väder så uteterrassen var öppen. Kan lugnt säga att FKK är beroende framkallande. Vill tillbaka nu!!!
Citera
2015-06-01, 19:50
Medlem
Har lite rookie frågor angående Artemis.

1. Sker betalning endast kontant? Och isåfall, finns det uttagsautomat som tar svenska maestro kort där inne?
2. Brukar man ge dricks inom denna bransch?
3. Klarar man sig på 3.5 k svenska eller behöver jag sätta stereon i pant?
Citera
2015-06-02, 02:19
Medlem
Varför åka dit om man måste leva efter en budget? Bättre att du väntar och spara så du kan uppfylla dina vildaste fantasier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in