Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Jag har nu kommit till en punkt då jag ytterligare vill utforska den fascinerande unga kvinnliga kroppen och själen på djupet..
Tänkte höra vad ni tycker är rimligt pris för att tillbringa
en hel kväll och natt tillsammans med en och samma tjej på FKK, inklusive kanske tre stycken sexsessioner på rummet upp till en timme? Kela, kyssas, bada bastu och käka mat tillsammans. Prata.
Kanske tjejen rentav låter det hela passera
för priset av tre stycken entimmas sessioner, om man deklarerar sin avsikt att tillbringa kvällen med henne?
Att tillbringa hela kvällen med en och samma kund med "garanterad utdelning" gynnar ju även henne på flera sätt. Trevligare och mer ekonomisk säkerhet. Säkerligen bättre sex också.
Eller om man rent av tillbringar kvällen med henne på FKK och sedan bestämmer att träffas utanför om det finns kemi. Jag vet att andra har gjort precis detta.
Vad tror ni gubbs?
God fortsättning och gott nytt mongeringår!

Allt är ju möjligt då personkemi har betydelse för vissa som jobbar där, av egen erfarenhet. Men de flesta är mer "proffs" även om de måste ha jobbat innan de får börja på Artemis.
Eftersom du inte anger exakt antal timmar du förväntar dig att hon skall spendera med dig, så får jag göra en kvalificerad gissning:
Du skriver "en hel kväll och natt" vilket är hela arbetspasset med de tjejer som går på 20.00 enligt mig. Att betala för 3h är då på tok för lite betalt om hon inte är den mest anskrämliga damen på stället och det är måndag.
I alla andra fall med fagra damer får du nog vara beredd att gå upp till åtminstone 6h av hela passet eller mer, och 3h tror jag snarare kommer göra den förnärmad än road.
Du måste också tänka på att hon erbjuder massa extra tjänster såsom analt som inbringar ytterligare en ~110€ per session oavsett om det var en halvtimme bara. Så att räkna enbart på timmar blir nog svårt, speciellt om det är Onsdag, Fredag eller Lördag.
Söndagar har dock specialare för stans taxichaffisar och pensionärer. Och du kanske enklast kan hitta en bra pingla som du klickar med då, och göra en respektabel deal som hon slår till på direkt (3h är inte respektabelt enligt mig).
Nästa möjlighet, enligt mig, är då att du kan egentligen få lite av det du är ute efter men kanske enbart 20-01 eller liknande om du betalar för 3h. Mest av den enkla anledningen att många tjejer tar gärna en paus efter en timme på rummet ändå, eller äter precis som vanliga människor

Och har du klickat med någon är det väldigt vanligt att man slår sällskap till matsalen eller baren osv. Det händer alla som varit där några gånger. Och det blir naturligt 3h + 1h totalt med vila mellan.
Slutligen glöm för all del inte att diskutera vad du också vill ha på rummet under alla sessioner, men det tror jag du har koll på av erfarenhet
My 2cents