2015-12-24, 15:02
Medlem
Salong i norra delen av huvudstaden, brukar inte recensera besök men gör ett undantag. Bokat min favorit i förväg, ringer på, blir emottagen av en ny tjej som ser riktigt bra ut, betalar o blir hänvisad till rummet. När hon nu gör iordning bädden så har hon så kort klänning att hela röven visas upp framför mina ögon, en härlig häck med string Trosa grrrr.. Lägger mig till rätta, o väntar på min massös.

Efter 5 så kommer hon in, påbörjar den sed vanliga rutinen. Vi snackar lite om den nya personalen samtidigt som hon påbörjar massagen, hon vill gärna att jag ska prova den nya tjejen "hon är kåt idag" säger hon, jag skrattar inombords. Men jag tackar ja.
Den nya tjejen kommer in o tar över Massagen, långa härliga rörelser över ryggen, jag gillar när hon sitter vid huvudet o sträcker sig ner mot röven, från axlar över ryggen mot röven, brösten nuddar min rygg vid varje drag, min näsa nuddar nu insidan av hennes lår, svårt att inte bli hård i detta läge, ryggen avverkas. Benen påbörjas från vaderna o uppåt mot låren, några medvetna snuddningar känns vid. Jag särar lite på benen så hon kan teasa ännu mer. Nu är fokus på röven o paketet ganska märkbart. Hon tar rikligt med olja och häller på röven, det rinner ner mellan skinkorna, rövhålet får sin beskärda del, pung o kuk får rikligt med beröring, så skönt att i magläge få så mycket stimulering. Hon har hela handen runt kuken o runkar den försiktigt ner mot sig.
Vändning kommer, ingen diskussion om vad som komma här näst, av med klänningen och underkläderna åker av i all hast. Lite sug innan kondomen åker på, en omvänd ridtur på börjas, Nice att se hela röven guppa upp o ner. Efter ett par ställningar av slutas sessionen med en doggy, ser kuken bli helt vit av saft, nog fan va hon kåt alltid..
Ibland blir man överraskad och får en härlig upplevelse....hon fick nog en del info av min favo God jul på er...
Citera
2015-12-24, 16:12
Medlem
Körde buk boxning på en mindre salong so om sthlm...dotter satt i entren med målarbok o sa att mamma var upptagen.....

efter behandlingen en whiskey ( lågskattad) på soffan .....hehe
Citera
2015-12-24, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Körde buk boxning på en mindre salong so om sthlm...dotter satt i entren med målarbok o sa att mamma var upptagen.....

Verkar vara ett kanonställe. Whisky istället för vatten, godis, frukt eller t.o.m. thaimat. Provar gärna detta ställe.
Citera
2015-12-24, 18:11
Medlem
när du säger det så har det vart mat oxå..
Citera
2015-12-24, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jk2r
Tänkte idag vara uppe med tuppen för en massage för det är ju trots allt julafton och tänkte att de stängde tidigare än vanlig tidig tid.
Flaggan uppe som vanligt men ovanligt många pling innan man kommer in.
Ensam dam i salong, vacker sexig runt 30. och till min glädje inga sillisar.
Mitt i massagen och efter vändning och lite till när den lille var som högst och massös var naken efter mitt önskemål så kommer en halvnaken liten flicka på runt 7 år in i rummet. Hennes dotter.
Flickan står kvar och tittar på oss. Kvinnan säger som jag tror på thai är likt ta godis i skålen och vänta på mamma. Jag kunde inte avsluta men delade godis med båda efteråt.

Är det vanligt med barn på salomg?
Till saken hör att när vi satt och prata vid godisskålen hoppar lilla dottern upp och sätter sig grensle i mitt knä. Kramar och pussar mig och säger daddy. Tror jag håller mig därifrån ett tag.
Citera
2015-12-25, 01:15
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Väldigt vanligt, samt även hund
Haha, men hunden springer ju knappast in under akten. Kanske dock hade varit att föredra då den inte fattar något än en unge som kanske får men för livet.
Citat:
Ursprungligen postat av jk2r
Till saken hör att när vi satt och prata vid godisskålen hoppar lilla dottern upp och sätter sig grensle i mitt knä. Kramar och pussar mig och säger daddy. Tror jag håller mig därifrån ett tag.
Ja, det låter som du kanske bjuder in till problem att gå dit allt för ofta...

Har också sprungit på barn på salongerna lite då och då, men de har aldrig kommit in i rummet, de sitter mest i soffan. En gång trodde jag tjejen i soffan var en massös men hon visade sig vara en av massörernas tonåriga dotter, svårt att se ålder på dem.
Citera
2015-12-25, 13:32
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Var whiskyn så bra att den motiverar ett besök?
Citera
2015-12-25, 19:26
Medlem
Återbesök i Stockholms nordligaste del , juldagen till ära ! Tog en rövare och begav mig dit på vinst och förlust , det blev vinst :-)

En dam i sina bästa år (ca 40)som gett mig ett fantastiskt hj tidigare tog emot mig på drop in .

Vart ett lika fantastiskt hj idag men det togs ett steg till då jag fick klämma och känna på hennes härliga sillicon bröst och sen råkade handen slinta in under hennes string , inga större protester där inte :-))

O det känndes som hon ville mer , så det blir återbesök i mellandagarna tills uppdraget är slutfört

Ibland får man jobba lite för att komma dit man vill men som jag tycker personligen , det är betydligt roligare och mer spännande än raka rör o förhandlingar som ju är kutym på många salonger efter 2 minuters "massage" ...

God fortsättning på er
Citera
2015-12-26, 01:00
Medlem
EstebanDs avatar
Tillbaka på gammalt känt ställe. Ingen jag kände igen men en söt tjej i kassan. Beställde två timmar. Blev visad in mot rummet av en annan lite kraftigare tjej. Tog mod till mig och bad att få tjejen i kassan.
Efter lite diskustoner frågade hon om det var ok att den söta tjejen kom in efter en timme. Det blir nog bra tänkte jag och sa ok. Fick en timmes härlig massage och efter bytet en skön med ett b2b med den söta tjejen;-) Helt perfekt ju:-)
Jag fick dessutom lite god thaimat efteråt, kan det bli bättre?

Får se var jag ska göra mina sista besök...
Citera
2015-12-26, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Betala aldrig mer än 1000 för FS, jag har prutat ner från 2000 så det finns svängrum

Jag tar alltid av ringar och halskedjor innan massage, de är i vägen för massören.

Vill tacka för alla svar jag fick på mina rookiefrågor som jag ställde efter 10 besök på thaimassage (bara ett besök per salong).

Därefter har jag gjort mitt 11:e besök och fått mitt första FS-erbjudande (som var ganska svårbegripligt eftersom massösen inte kunde svenska och bara litet engelska och dessutom bara ville viska samtidigt som musik spelades på ganska hög nivå).

Vilket gör att jag har några ytterligare rookiefrågor.

Hon insisterade på att jag själv skulle öppna kondomförpackningen och sätta på den.
När jag vid andra tillfällen fått BJ så har massösena självmant och entusiastiskt öppnat förpackningen och satt på kondomen.
Varför var det så viktigt för henne att jag gjorde det själv?

Det tog också säkert 5 minuter för henne att ordna fram en kondom från en av de andra massöserna eftersom hon inte hade själv. Bör man själv ta med kondom för att inte missa bra lägen?

En liten observation. Jag har länge varit väldigt stel och ovig, tänker då mest på ben och rygg.
Efter att jag börjat med thaimassage så märker jag en tydlig förbättring. Någon annan som har liknande erfarenhet?
Citera
2015-12-26, 22:51
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompa3
Bör man själv ta med kondom för att inte missa bra lägen?
Det var väl den ultimata rookiefrågan? :-)
Den visdomen lärde jag mig vid 15 års ålder och den gäller generellt vid alla lägen du kan träffa kvinnor.
Citera
2015-12-27, 00:58
Medlem
Så var fs premiären avklarad. Var på ett ställe centralt i stan där de har gott om unga söta tjejer och där tjejerna verkar ställa upp på det mesta. Hade varit där innan och fått en massage av en tjej som teasade och till slut diskuterade vi priset för fs. Blev inget den gången då jag mest var nyfiken var man kunde landa prismässigt.

Nu var jag tillbaka på juldagen.
Fanns ledigt för en massage på en timme. En söt tjej i 30 årsåldern tog betalt och ledde mig in i ett mysigt ganska stort rum. La mig naken med handduk över rumpan. När hon kom tillbaka började hon med att lyfta bort handduken helt för att sen lägga tillbaka den igen. Hon började med att knåda trycka igenom kroppen utan olja, rumpan fick extra fokus då hon lyftknådade den. Sen började hon massera med olja där känslan var att hon strävade efter att utföra både en skön och sensuell massage. Bland annat satte hon sig uppe vid mitt huvud och masserade med långa drag ner mot rumpan samtidigt som hon omslöt mitt huvud med sina lår. Att det fanns en spegel bakom henne gjorde inte saken sämre. När hon gick över på benen så var handduken borta och pungsnuddningarna blev tydligare och tydligare. När slutligen vändningen skulle till fanns inte heller någon handduk att tillgå så fick ligga där med halvstången.

Hon började då fråga om inte den oxå behövde lite massage samtidigt som hon strök över den. Jag menade dock att jag endast var intresserad av "allt". Hon försökte på 2000 men då gjorde jag tydligt att det var mycket mer än jag tänkt, kontrade med 800 men då försökte hon med att jag kunde få en hj för 500. Jag nekade och hon masserade pungen och strök över kuken för att sätta mig i ett sämre förhandlingsläge.

Jag stod dock på mig så hon sa ok du kan få allt men då måste jag betala. Höjde mitt bud till 1000 och var vi överens. Hon gick och hämtade en kondom innan hon smög ut sina kläder. Hon hade små fasta bröst och en rakad mus. Smekte musen som blev blöt när jag pullade henne med 2 fingrar. Riktigt tajt var hon. Satte på kodisen och bad henne ställa sig på alla fyra och titta in i spegeln framför oss. Hennes kropp var riktigt fast och fin och känslan när man trängde in i henne var härlig. Kuken var bultande hård så krävdes inte långt bånkande innan jag sköt fanfar akompanjerad av hennes stönande.

Massage 8
Utseende 8
Extra 10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in