2015-12-21, 22:58
Medlem
Efter att ha huserat i huvudstadens södra delar så kände jag att det var dags att prova innerstadens lockelser. Inte helt förtjust i att extratjänster börjar föreslås innan man lagt sig på madrassen och hoppas på högre klass innanför tullarna.
Förstå mig rätt. Visst vill jag bli erbjuden menyn men jag vill att i alla fall den första kvarten ska vara fylld av spänning.
Smyger så in genom den flaggprydda entrén i skydd av mörkret och fylld av tillförsikt.
30 sekunder tar det innan mamasan vid kassan ropar till sin undersåte att här kommer någon som minsann vill ha extra!!
Efter fem min oljekladd, lite gymnastik, och 900 spänn fattigare så lämnar jag skamsen salongen luktande räka...
Finns det kvar några salonger som ger bra massage med teasing och extrameny med klass eller är de ett minne blott?
Finns det någon som kan ge en recension som ger hoppet åter?
Citera
2015-12-22, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnupmels
Efter att ha huserat i huvudstadens södra delar så kände jag att det var dags att prova innerstadens lockelser. Inte helt förtjust i att extratjänster börjar föreslås innan man lagt sig på madrassen och hoppas på högre klass innanför tullarna.
Förstå mig rätt. Visst vill jag bli erbjuden menyn men jag vill att i alla fall den första kvarten ska vara fylld av spänning.
Smyger så in genom den flaggprydda entrén i skydd av mörkret och fylld av tillförsikt.
30 sekunder tar det innan mamasan vid kassan ropar till sin undersåte att här kommer någon som minsann vill ha extra!!
Efter fem min oljekladd, lite gymnastik, och 900 spänn fattigare så lämnar jag skamsen salongen luktande räka...
Finns det kvar några salonger som ger bra massage med teasing och extrameny med klass eller är de ett minne blott?

Finns ett flertal men du måste verkligen skrika desperation!
Citera
2015-12-22, 17:02
Medlem
Citat:

Tjejen såg nog att du hade stånd när du kom in i salongen Finns mååånngga ljuvliga ställen där ute. God Jul på er..
Citera
2015-12-22, 19:54
Medlem
Citat:

Jag var på ett ställe i helgen och det var en del teasing men inte överdrivet mycket. Utan bara sådär lagom snyggt, som om hon bara "råkade" komma åt paketet när benen masserades. Dock putade hon rejält med rumpan och när armarna masserades så råkade min händer placeras på hennes sillisar, men fortfarande inte ett knyst om extra.
Det var först när min hand rörde sig ett par cm och smekte hennes (grymt vältränade) rumpa som hon sa något i stil med "jaså du är lite sugen eller?"

Älskar teasing och när det är lite oskyldigt så man knappt vet om de gör de med flit eller ej, trots att det är ganska självklart att det är med flit :P
Citera
2015-12-23, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickeRoth
Jag var på ett ställe i helgen och det var en del teasing men inte överdrivet mycket. Utan bara sådär lagom snyggt, som om hon bara "råkade" komma åt paketet när benen masserades. Dock putade hon rejält med rumpan och när armarna masserades så råkade min händer placeras på hennes sillisar, men fortfarande inte ett knyst om extra.
Det var först när min hand rörde sig ett par cm och smekte hennes (grymt vältränade) rumpa som hon sa något i stil med "jaså du är lite sugen eller?"

Älskar teasing och när det är lite oskyldigt så man knappt vet om de gör de med flit eller ej, trots att det är ganska självklart att det är med flit :P

Tjejerna vet exakt vad dom gör. Ingenting sker av en slump.
Citera
2015-12-23, 15:40
Medlem
Hej

Jag har varit på en del ställen den senaste tiden men börjat rikta in mig på ett speciellt ställe..

Saken är den att jag fått hintar om att det erbjuds extra där efter man har varit där ett tag..
Men jag får aldrig något erbjudande jag undrar OM det finns något tips/tricks som kan hjälpa till med detta... Har visat på ett mycket uppenbart sätt att jag gillar att få massage av henne utan att hon blivit arg och en gång fick hon fösa undan den och då flina hon lite bara och sa ursäkta.. (senaste gången så gled handduken av och där låg jag med halvflagg en bra stund)...och hon brukar ställa sig så hon har låret mitt mina fingrar när hon masserar ryggen (eller så är det hennes skrev jag har mot handen..svårt att se när man ligger med ansiktet nedåt), ska jag försöka pilla lite sådär av en olyckshändelse?

Teasing förkommer också. Vad jag tolkar det som iaf..

Detta är på/i en mindre stad i Skaraborg.

God Jul
Citera
2015-12-23, 16:43
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetetusan
Hej

Jag har varit på en del ställen den senaste tiden men börjat rikta in mig på ett speciellt ställe..

Saken är den att jag fått hintar om att det erbjuds extra där efter man har varit där ett tag..
Men jag får aldrig något erbjudande jag undrar OM det finns något tips/tricks som kan hjälpa till med detta... Har visat på ett mycket uppenbart sätt att jag gillar att få massage av henne utan att hon blivit arg och en gång fick hon fösa undan den och då flina hon lite bara och sa ursäkta.. (senaste gången så gled handduken av och där låg jag med halvflagg en bra stund)...och hon brukar ställa sig så hon har låret mitt mina fingrar när hon masserar ryggen (eller så är det hennes skrev jag har mot handen..svårt att se när man ligger med ansiktet nedåt), ska jag försöka pilla lite sådär av en olyckshändelse?

Teasing förkommer också. Vad jag tolkar det som iaf..

Detta är på/i en mindre stad i Skaraborg.

God Jul

Måste vara ett rent helvete att ha tummen mitt i handen
Citera
2015-12-23, 17:06
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
hehehehe.
Citera
2015-12-23, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman

Hahaha

Det är ju inte tummen som jag kanske har mitt i handen ju thaiman........

Jag har varit på salonger både i Stockholm och Göteborg och då har jag alltid fått frågan från tjejen..det är annorlunda utanför storstäderna... Tänkte om någon har nått bra tips bara..

God Jul på dig och er andra..
Citera
2015-12-23, 21:46
Medlem
Söder om Slussen i Stockholm, favoritstället nummer ett. Har inte varit här på några veckor. Får ett stort leende som svar när jag frågar om det finns tid för massage. Tar en snabb dusch, stressat mycket så här sista arbetsdagen innan jul. Luktar inte gott, så för allas trevnads skull är en dusch en bra idé.

Efter duschen får jag frågan om det är ok att vänta fem minuter på massagen. Visst är mitt svar, och jag blir osäker på vem som tänkt att massera mig. Efter fyra minuter öppnas dörren och det är samma tjej som tog betalt som kommer. Hon hakar på den lilla haken på dörren, och tänder ett ljus som ska värma oljan.

För att oljan ska hinna få lite värme, så börjar hon som vanligt att trycka igenom kroppen. Sen är det dags för massage med den varma oljan, och det är som vanligt skönt. Jag har recenserat en tidigare massage av min massös, då var jag hennes första kund i Sverige. Nu masserar hon faktiskt inte lika hårt, men samtidigt är det skönt. Jag är trött på riktigt, och det märks också på den minimala responsen av den lille trots närgångna smekningar som fått mig att rysa av välbehag förut och bli stenhård som idag möts som mest av en stegrad andning.

Dags att vända tycker hon, och det har gått 20 minuter. Hon börjar massera vänster ben och då kommer frågan om jag vill ha något extra idag. Vet inte svarar jag och pekar på den slaka lemmen. Det verkar som hon tänker efter några sekunder, och sen kommer kommentaren. Jag vet vad du vill. Snabbt hoppar hon ur den ganska korta svarta klänningen, de svara trosorna och fiskar upp en kondom ur behån innan även den åker av. Hon lägger sig på mig, och så har jag en snygg vältränad häck tre centimeter från mina ögon. Jag böjer mig lite framåt och börjar slicka hennes fitta. Samtidigt känner jag att hon börjar suga min slaka lem, och jag förstår att det inte finns något skydd där, för det är svårt att få dit på en slak lem. Slak, det är den inte så länge med den behandlingen. Hon stönar högt, när jag suger in hennes clitta i munnen, och hennes fitta smakar nytvättad. Nu vet jag vad hon gjorde de minuterna jag fick vänta innan massagen.

Det har inte nämnts ett ord om min kostnad för denna behandling, och kan ju inte ens vara säker på att jag har pengar med mig. Ler lite när hon klär på den numera lite större vännen ett skydd, innan hon börjar rida mig med ryggen mot mig. Det klatschar på bra när hon rider, och idag verkar hon strunta i alla ljud. Hon vänder sig om, och sjunker igen ner på riddaren, och nu får jag en möjlighet att undersöka brösten. Lagom stora, och inte en millimeter plast i dom. Hon stönar lite högre, och visar med händerna att jag ska klämma hårt i brösten. Nödbedd är jag inte, så nu klämmer jag ganska hårt. Hon hoppar strax av mig, ställer sig på knä, och vill bli tagen bakifrån. Idag är det hon som styr och ställer, och jag ställer mig självklart bakom hennes häck i tränger in. Samtidigt får rumpan besök av en tumme, och nu blir hennes stön ändå högre. Nu är det ingen tvekan om att vi hörs ut från rummet men det skiter hon i. Jag stöter i allt hårdare och på något sätt får vi madrassen i rörelse, så att hon halkar ner på magen. Jag efter med kuken, för att den vill vara i henne.

Nu är det bara att kapitulerara och spruta. Hon andas snabbt och tittar på mig när jag lägger mg bredvid henne. Var dennbehandlingen ok frågar hon och ler. Jag svarar inte ens utan ligger bara och smeker henne på ryggen och hennes tatuering där.

Efter detta blir det ingen mer massage. Hon frågar om jag vill duscha igen, och hon trollar fram en ren handduk. Efter duschen så står hon med ett glas vatten i handen och ler. Vi har fortfarande inte pratat några pengar, men jag smyger in två femhundringar i hennes hand när jag får vattnet. Då kommer en annan tjej och skäller på thailändska till min massös. Misstänker att det beror på att våra övningar var ganska högljudda, men jag vet inte. Kan kanske vara för att jag fick två extra handdukar? Måste bli bättre på thailändska, tänker jag när jag önskar dom alla en riktigt god jul.
Citera
2015-12-24, 10:36
Medlem
Tänkte idag vara uppe med tuppen för en massage för det är ju trots allt julafton och tänkte att de stängde tidigare än vanlig tidig tid.
Flaggan uppe som vanligt men ovanligt många pling innan man kommer in.
Ensam dam i salong, vacker sexig runt 30. och till min glädje inga sillisar.
Mitt i massagen och efter vändning och lite till när den lille var som högst och massös var naken efter mitt önskemål så kommer en halvnaken liten flicka på runt 7 år in i rummet. Hennes dotter.
Flickan står kvar och tittar på oss. Kvinnan säger som jag tror på thai är likt ta godis i skålen och vänta på mamma. Jag kunde inte avsluta men delade godis med båda efteråt.

Är det vanligt med barn på salomg?
Citera
2015-12-24, 14:17
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jk2r
Tänkte idag vara uppe med tuppen för en massage för det är ju trots allt julafton och tänkte att de stängde tidigare än vanlig tidig tid.
Flaggan uppe som vanligt men ovanligt många pling innan man kommer in.
Ensam dam i salong, vacker sexig runt 30. och till min glädje inga sillisar.
Mitt i massagen och efter vändning och lite till när den lille var som högst och massös var naken efter mitt önskemål så kommer en halvnaken liten flicka på runt 7 år in i rummet. Hennes dotter.
Flickan står kvar och tittar på oss. Kvinnan säger som jag tror på thai är likt ta godis i skålen och vänta på mamma. Jag kunde inte avsluta men delade godis med båda efteråt.

Är det vanligt med barn på salomg?

Väldigt vanligt, samt även hund
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in