2015-12-24, 01:10
Medlem
Vardandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Solstorm - såg du den i butiken?
Inte i butiken, dock hade dom precis fått en sändning som dom höll på lagra, hämtade tigern från en kartong borta i lagret, mycket möjligt att det fanns solstorm i den sändningen.
Citera
2015-12-24, 10:11
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Synd att det ligger lite åt fel håll i Sverige. Får hålla mig till Festival och Sveas sortiment i år igen...

Mc-boden i Stockholm har också Shock Wave på lager
Citera
2015-12-24, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belkin87
Såg att vi har tillgångar till festival fyrverkeri.. Finns där något man vill ha ?
Tiger eye ser ju ganska intressant ut tycker jag
Citera
2015-12-24, 11:18
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KAPOW-powaaa
Tiger eye ser ju ganska intressant ut tycker jag

Helt klart att det verkar värd 439kr. Sen så är Festival's filmer riktigt jäkla kassa, dom Festival produkterna jag har fått skåda IRL har haft mycket bättre effekt än filmerna på deras hemsida.
Citera
2015-12-24, 11:23
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Helt klart att det verkar värd 439kr. Sen så är Festival's filmer riktigt jäkla kassa, dom Festival produkterna jag har fått skåda IRL har haft mycket bättre effekt än filmerna på deras hemsida.
Jag minns deras Red Devil serie, dom var sjukt bra irl
Citera
2015-12-24, 11:29
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Jag minns deras Red Devil serie, dom var sjukt bra irl

Jag prova 2st av deras Red Devil batteri och dom var riktigt bra. Sen fanns det Red Devil Nr1 som var deras 4" bomb och den var faktiskt riktigt kass. Köpte 4st av den ett år för dom sålde ut dom för 99kr, men dom var riktigt dåliga, det var som en 2" på väldigt hög höjd.

Sen har jag även haft deras Sumo tårtor, 2st olika trappstegar som också var riktigt bra.

Ska på en provskjutning nu på Lördag och där kommer man skjuta lite olika Festival produkter, vilka vet jag inte. Men jag återkommer med mitt omdöme där sen
Citera
2015-12-24, 11:35
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Jag prova 2st av deras Red Devil batteri och dom var riktigt bra. Sen fanns det Red Devil Nr1 som var deras 4" bomb och den var faktiskt riktigt kass. Köpte 4st av den ett år för dom sålde ut dom för 99kr, men dom var riktigt dåliga, det var som en 2" på väldigt hög höjd.

Sen har jag även haft deras Sumo tårtor, 2st olika trappstegar som också var riktigt bra.

Ska på en provskjutning nu på Lördag och där kommer man skjuta lite olika Festival produkter, vilka vet jag inte. Men jag återkommer med mitt omdöme där sen
Ah låter bra
Citera
2015-12-24, 11:58
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Ah låter bra

Jag besökte han som ska ha provskjutning nu i Måndag. Han visa mig 2st olika Festival tårtor som han hade som såg väldigt intressanta ut, tror han skulle skjuta båda på provskjutningen, eller en av dom. Dom som han visa var dessa.

http://www.festivalfyrverkeri.no/index.php?articleid=64&menuid=17&productView=true

http://www.fyrverkeri.eu/pictures/Fyrverkeri%20Goliath.jpg?46281
Citera
2015-12-24, 12:16
Medlem
VemSaDets avatar
Va hette nu bonfire hos Hanssons?
Hittar inte på deras hemsida.
Citera
2015-12-24, 12:21
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Jag besökte han som ska ha provskjutning nu i Måndag. Han visa mig 2st olika Festival tårtor som han hade som såg väldigt intressanta ut, tror han skulle skjuta båda på provskjutningen, eller en av dom. Dom som han visa var dessa.

http://www.festivalfyrverkeri.no/index.php?articleid=64&menuid=17&productView=true

http://www.fyrverkeri.eu/pictures/Fyrverkeri%20Goliath.jpg?46281
Goliath hade snygga effekter i slutet
Senast redigerad av PettaX 2015-12-24 kl. 12:24.
Citera
2015-12-24, 12:43
Medlem
Harrybs avatar
Var precis nere i källaren och inspektera mina tårtor som jag har köpt hitintills. Så när jag känner på omslaget på Wild Thunder så känns det väldigt luftigt.

Då skär jag av lite av pappen på den. Man har stoppat i frigolit mellan skottraderna för att tårtan ska bli större. Mellanrummet mellan skottraderna var 3cm. Alla jävla fyrverkerigrossister gnäller om att man måste höja priserna på grund av att fraktpriserna stiger.

Men likt förbannat gör man tårtorna större trotts att det inte behövs. Vet även att Hammargrens gör likadant på några av deras tårtor. Riktigt fattigt är det, fan blir riktigt lack över sånt här.
Citera
2015-12-24, 12:45
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Var precis nere i källaren och inspektera mina tårtor som jag har köpt hitintills. Så när jag känner på omslaget på Wild Thunder så känns det väldigt luftigt.

Då skär jag av lite av pappen på den. Man har stoppat i frigolit mellan skottraderna för att tårtan ska bli större. Mellanrummet mellan skottraderna var 3cm. Alla jävla fyrverkerigrossister gnäller om att man måste höja priserna på grund av att fraktpriserna stiger.

Men likt förbannat gör man tårtorna större trotts att det inte behövs. Vet även att Hammargrens gör likadant på några av deras tårtor. Riktigt fattigt är det, fan blir riktigt lack över sånt här.
Haha snacka om att man betalar för papper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in