Citat:
Ursprungligen postat av
MOOSEMAN
Sant, sitter själv med 18mg sub i kroppen och känner inte ett skit men i början av karriären så va de inga problem att nodda. Får man fråga hur du skall gå till väga för att lägga ner? Programmet, avgiftning eller skall du göra det på egen hand?
Har ett straff att avtjäna efter nyår så jag har inget val, men vill ju äntligen lägga ner på riktigt.. Har försökt på behandlingshem 2 ggr har gått i tre månader sen har jag inte klarat av de. Hoppas och har en känsla av att de blir lättare när man passerat den tiden som för mig känns extra svår. Speciellt på behandlingshem där folk inte verkar kunna prata om nåt annat än knark...
Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Efter hur många dygn/timmar kan ni ta en annan opiat/opoid? Beror kanske på hur många mg man gått på men jag tog 4 mg igår kl 14 alltså snart 24h. Kände lite då. Men jag tror jag väntar 5 dygn denna gång

Beror på vilken jag ska kliva på och hur mycket sub jag gått på.. Men generellt brukar jag vänta 3 dygn ungefär. För fu-fentanyl 0 dygn, det slår igenom mycket enkelt. Men det beror på hur ens tillgång på vald substans ser ut också, har jag bara till ett rus väntar jag 3 dygn annars blir de att helt enkelt äta mer, hur mycket mer än vanligt beror såklart på hur mycket sub man har kvar i kroppen..