2015-12-21, 17:20
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Kan inte komma längre med Brotherhood of Steel, report to Paladin Danse står det men det händer inte ett skit. Har provat att göra lite sidemissions för de andra töntarna men ändå inget. Bugg eller missar jag något?

Om jag gissar rätt är på det steget där man ska göra massa sidoquests? Efter att du gjort ett par stycken sådana ska det komma upp att man ska prata med Danse har jag för mig..

Här har du en guide på dessa quests ifall du har fastnat.
http://www.gamepur.com/guide/21225-fallout-4-brotherhood-steel-reveille-fire-support-call-arms-and-semper.html
Citera
2015-12-21, 18:12
Medlem
Draedons avatar
Jaha, vad gör man nu då? Klar med mainstory. Körde två save-filer på slutet så jag kunde avsluta spelet med olika två olika factions, den tredje avskyr jag så jag orkar inte spela den.

Blev ganska besviken på spelet. Hade förväntat mig mer. Men nu blev det ju tomt, vad ska man spela i mellandagarna när man smälter julmaten?
Senast redigerad av Draedon 2015-12-21 kl. 18:15.
Citera
2015-12-21, 18:31
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
Om jag gissar rätt är på det steget där man ska göra massa sidoquests? Efter att du gjort ett par stycken sådana ska det komma upp att man ska prata med Danse har jag för mig..

Här har du en guide på dessa quests ifall du har fastnat.
http://www.gamepur.com/guide/21225-fallout-4-brotherhood-steel-reveille-fire-support-call-arms-and-semper.html

Allt det där har jag gjort. Känns lite tråkigt om det inte går att komma vidare längre än så.
Citera
2015-12-21, 20:49
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Jaha, vad gör man nu då? Klar med mainstory. Körde två save-filer på slutet så jag kunde avsluta spelet med olika två olika factions, den tredje avskyr jag så jag orkar inte spela den.

Blev ganska besviken på spelet. Hade förväntat mig mer. Men nu blev det ju tomt, vad ska man spela i mellandagarna när man smälter julmaten?
Utforska, snoka runt, bygga upp settlements, modda. Det finns rätt mycket utöver main story att göra om man letar runt litet.

Däremot håller jag med om att det är en besvikelse, så många missions som är exakt samma sak om och om igen, de borde ha lag ned mer tid på genomtänkta och intressanta missions istället för att fläska på 100 stycken, alla likadana
Citera
2015-12-21, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Vet inte hur det påverkar sparfilen dock. https://www.youtube.com/watch?v=5OEzXNC47aU

Coolt, tack!
Citera
2015-12-22, 18:27
Medlem
Vad får man om man köper season pass på ps-store ?
Citera
2015-12-22, 20:50
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiist
Vad får man om man köper season pass på ps-store ?
Alla DLC's som kommer att komma till ett lägre pris än om man köper dem ett och ett
Citera
2015-12-22, 22:16
Moderator
Arne.Ankas avatar
Har det släppts nåt om och när dlc släpps?
Citera
2015-12-22, 22:57
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Main storyn är väl kanske max 10% av spelet. Känner du dig klar med resten också? Då bör du vara uppe i minst 200 timmar och får gott vänta på första expansionen. Själv är jag uppe i kanske 50 timmar med min nuvarande utan att ha rört huvuduppdraget och jag har inte ens plöjt igenom en fjärdedel av banan.
Citera
2015-12-22, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Main storyn är väl kanske max 10% av spelet. Känner du dig klar med resten också? Då bör du vara uppe i minst 200 timmar och får gott vänta på första expansionen. Själv är jag uppe i kanske 50 timmar med min nuvarande utan att ha rört huvuduppdraget och jag har inte ens plöjt igenom en fjärdedel av banan.

Fallout 4 är inget 200h spel såvida du inte spenderar 100 timmar på att bygga.
Citera
2015-12-23, 00:26
Medlem
Elementarts avatar
Ännu en fråga, måste man bära mig sig tidningarna och bobblehead-figurerna för att de ska ha någon inverkan?
Citera
2015-12-23, 00:44
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwistOfFate
Fallout 4 är inget 200h spel såvida du inte spenderar 100 timmar på att bygga.

Ha! vilket skitsnack, det är det visst det, i allra högsta grad. Men förstår att du stressar när COD börjar klia och kusinerna från Sveg kommer över jul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in