2016-01-01, 20:08
Medlem
XtraXs avatar
Hatar jävla gunners jävlar, de dyker alltid upp 30 åt gången och vissa tål ju hur mycket som helst =(
Citera
2016-01-01, 20:46
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hatar jävla gunners jävlar, de dyker alltid upp 30 åt gången och vissa tål ju hur mycket som helst =(

Hatar ghouls mer för det känns som asen kan spawna från var som helst och jag hatar det faktumet att de kan kuta på som fan. Gamla Fallouts ghouls var roligare för de rörde sig så långsamt att när de dök upp så tänkte man bara "Turkey shoot" och så fick man en massa lätta exp

Gunners är jobbiga när de är döda för de har så mycket skit att jag inte kan sälja allt, undrar vad Diamond City gör med alla vapen, de borde ha så mycket nu att de lätt kan ta över hela östkusten
Senast redigerad av Mackan52 2016-01-01 kl. 20:49.
Citera
2016-01-02, 13:05
Medlem
.Chloes avatar
YAY äntligen fungerar Fallout4 igen för mig!

Skicka in ett tiotal buggrapporter, vänta 2-3 veckor, ominstallera spelet och drivrutinerna var min lösning. Buggarna fixades snarare av Nvidia än Bethesda så det var ju... intressant.
Citera
2016-01-02, 13:18
Medlem
Känslan när man kör unarmed medans man lyssnar på John Cena Theme
Citera
2016-01-02, 13:39
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Hatar ghouls mer för det känns som asen kan spawna från var som helst och jag hatar det faktumet att de kan kuta på som fan. Gamla Fallouts ghouls var roligare för de rörde sig så långsamt att när de dök upp så tänkte man bara "Turkey shoot" och så fick man en massa lätta exp

Gunners är jobbiga när de är döda för de har så mycket skit att jag inte kan sälja allt, undrar vad Diamond City gör med alla vapen, de borde ha så mycket nu att de lätt kan ta över hela östkusten
Ghouls är en ganska lätt match när man har spay n' prey, bara till att skjuta av benen. Det vapnet gör det till rena ghoulmasakern
Citera
2016-01-02, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esso_43
Om man får det av Laser tripwires så har jag för mig att det finns en glitch där man kan disabla oändligt med sådana. Googla på 2076 world series baseball bat.

Man får se till att inte ta med en companion då eller sätta han på "stay" för dom är så förbannat jävla dumma i huvudet och går alltid in bland laserstrålarna!
Citera
2016-01-03, 21:27
Medlem
tjenaretjenares avatar
Vart är det bäst att köpa ammunition till sin fat man eller missile launcher?
Citera
2016-01-03, 22:33
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vart är det bäst att köpa ammunition till sin fat man eller missile launcher?
Man kan stjäla en fat man och mininuke hos roboten i goodneigbor, hon restockar efter en tid så går att upprepa. Annars skulle jag gissa på BOS.
Citera
2016-01-04, 18:04
Medlem
koopas avatar
Kommer jag åt min sparade profil om jag loggar in på mitt konto fast på ett annat ps4:a?
Citera
2016-01-04, 18:56
Medlem
tjenaretjenares avatar
Tycker att spelet börjar bli lite tjatigt, är snart på level 40 och har egentligen ingen aning om ifall jag gjort saker i rätt ordning osv. Men nu känns det som att det är samma uppdrag hela tiden från Settler, cowboy negern vid Sanctuary osv det är bara åk dit döda lite ghouls, tillbaka sen rädda någon kidnappad snubbe om och om igen.
Citera
2016-01-04, 19:19
Medlem
FugitiveDucks avatar
Hade kul när jag spelade det, men efter att ha knipit Platinum-trophyn så känns det som att det inte finns någon egentlig anledning till att fortsätta spela (till DLC:n släpps). Fallout 3 hade ett betydligt större återspelningsvärde än det här.
Citera
2016-01-04, 19:57
Medlem
Helvete! Hade tänkt starta en ny save här, men skiten hänger sig precis när man blir upptinad och ramlar ur sin lilla pod. Testat att ladda om ett flertal gånger, och startade tom en save till, som fryser på exakt samma ställe. Kuken säger jag.

XBOX
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in