2015-12-03, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rewree
Hur ska man mäta sin kuk?
Ska man bara låte linjalen luta mot kroppen eller ska man trycka in linjalen?
Yes, tryck in linjalen i urinröret tills det tar stopp, med stånd såklart
/Niggern
Citera
2015-12-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rewree
Hur ska man mäta sin kuk?
Ska man bara låte linjalen luta mot kroppen eller ska man trycka in linjalen?

I studier så trycker dom in linjalen till blygdbenet, men dom extra cm som du får ut av att göra så är ju dock värdelösa, då du inte kan använda dom.
Citera
2015-12-09, 18:58
Medlem
Tänkte lägga upp en bild, inget att skryta med. En helt vanlig snopp helt enkelt.

https://imgi.se/image/FZx
Citera
2015-12-12, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SissyGirl
Tänkte lägga upp en bild, inget att skryta med. En helt vanlig snopp helt enkelt.

https://imgi.se/image/FZx

lolololol
Citera
2015-12-14, 22:42
Medlem
gud har då gett mig en snopp som är för liten för att knulla med. Har inte testat men ser att den är det. Alltså den är för kort. Vill inte visa den är för ful. Jag är egentligen inte intresserad av att ha sex med någon så det är lungt men jag vill ha ett förhållande kanske och ha sex som eftergift men det verkar kört.
Citera
2015-12-14, 23:30
Medlem
174 lång, 65 kg spinkis

20 lång , 14.5 omkrets

still no gf
Citera
2015-12-16, 09:42
Medlem
Wobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasr
gud har då gett mig en snopp som är för liten för att knulla med. Har inte testat men ser att den är det. Alltså den är för kort. Vill inte visa den är för ful. Jag är egentligen inte intresserad av att ha sex med någon så det är lungt men jag vill ha ett förhållande kanske och ha sex som eftergift men det verkar kört.

Om det är nått den här tråden lärt mig så är det att på varje kille med problematiskt liten snopp så går det minst 1000 som tror de har problematiskt liten. Så släpp de där tankarna och låt inte dem stå i vägen för dig.
Citera
2015-12-18, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dasr

Lägg upp en bild så kan vi döma om den är för liten, jag tvivlar nämligen starkt på att den skulle vara "för liten".
Citera
2015-12-22, 15:01
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
I studier så trycker dom in linjalen till blygdbenet, men dom extra cm som du får ut av att göra så är ju dock värdelösa, då du inte kan använda dom.

För när du knullar en tjej så stannar du så fort hud möter hud? Själv pressar jag på så hela längden används...
Citera
2015-12-22, 15:46
Medlem
-heng-med-lisa-s avatar
Allvarlig fråga till er med stor kuk 19 cm +

OBS SKRYTARE OCH SMÅKUKLÖGNARE UNDANBEDES!!!

Ni med stor kuk kan ni säga hur tjejen brukar reagera på att få se / uppleva er kuk? Det här är inte en sexuellt laddad fråga utan jag menar relationsmässigt. Blir hon helt överlycklig även om hon bara varit halvpå innan? Jag märker själv ingen skillnad på innan jag tar fram den och efter därför jag undrar
Citera
2015-12-22, 16:06
Medlem
Min är c:a 20 cm och en del tjejer har haft lite problem, men jag låter alltid låta dem bestämma/rida först. En tjej/kvinna jag bodde tillsammans med i 3 år hade bara problem i doggystyle om jag "tryckte" för hårt.

Att ha stor snopp är ingen välsignelse, tycker synd om dem som har 25+.
Citera
2015-12-22, 16:22
Medlem
Onanizts avatar
Olika reaktioner efter att ha upplevt kuken. Avgörande är således andra saker än kukstorleken. Om jag haft liten hade kanske färre brudar frälsts men det är inte gott att veta. Hur så? Har du själv liten kuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in