2010-11-23, 09:41
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fueone
Har hört någonstans att tjejer bara har känsel 5-6cm in i fittan så var inte säkra gottfolk !
ja, men man känner mest rörelse ut och in hela vägen... så det ÄR skillnad om man har liten =korta juckar eller längre.

BTW ideallängd för en tjej är längden på hennes HANDFLATA (inkl fingrar såklart)
min e 16 och det stämmer
allt annat är forstort eller forlitet
Citera
2010-11-23, 09:57
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Det är väl samma sak med bröststorlek eller?
Det kanske det är, skulle du känna skillnad på en b-eller c-kupa intryckt i din pojkfitta? För jag antar att du snackar om penetrering när du jämställer bröst med snoppar.
Citera
2010-11-23, 10:10
Medlem
Bollibompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tusenstjaerna
Ja, man känner skillnad.
Det gäller både längd och omkrets.
Kanske inte om det skiljer yttepyttelite, men en skillnad på (som i exemplet TS gav) 3 cm, dvs 14 & 17 cm känner man garanterat.
Med tanke på att det är en ökning med ca 20% så bör man märka det...
Oavsett tror jag inte att det är något man reflekterar över så mycket över rent generellt när man har sex, om killen inte är ovanligt liten/stor eller är helt jäkla perfekt.

Skriver under på detta, man känner skillnad. Även om en diff i omkretsen på 3 cm helt klart märks betydligt mer....
Huvudsaken är dock att den används rätt i kombination med fingrar och tunga!
Citera
2010-11-23, 21:10
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peshii
haha

om de blir snack om storleken så säger jag alltid att den är liten. sen om den är liten eller ej är ju upp till respektive tjej att döma

Ja, skulle tjejen dissa pga det var hon ju kanske inte fröken rätt iaf.
Citera
2010-11-23, 21:11
Medlem
Denna tråd har vänt upp och ner på min intalade föreställning "nej storleken har ingen betydelse"

För att då utveckla frågeställningen till damerna:
Ponera att ni träffade en kille med normailutrustning som ni klickade bra med, skulle ni längta tillbaka till ert ex som låg inne med utrustning av större kaliber. Trots att sexet fungerade väl med er nya kille.

Hoppas frågeställningen gick fram.
Berätta nu damer
Citera
2010-11-23, 21:42
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plainvanilla
Denna tråd har vänt upp och ner på min intalade föreställning "nej storleken har ingen betydelse"

För att då utveckla frågeställningen till damerna:
Ponera att ni träffade en kille med normailutrustning som ni klickade bra med, skulle ni längta tillbaka till ert ex som låg inne med utrustning av större kaliber. Trots att sexet fungerade väl med er nya kille.

Hoppas frågeställningen gick fram.
Berätta nu damer

Skärp dig nu.
Frågan kanske hade varit befogad med 10-12 cm kuk.
Citera
2010-11-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Skärp dig nu.
Frågan kanske hade varit befogad med 10-12 cm kuk.

Nu har det ju förekommit jämförelser mellan standardkuken 15 och storkukar, Så näe jag önskar gärna svar...
Citera
2010-11-23, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Du tror inte att tjockleken gjorde skillnaden då, korkade luder?

Och du har en på vad, 8 cm? Klart som fan tjockleken spelar roll, men du vet uppenbarligen inte hur skönt det är att bli tagen djupt.
Citera
2010-11-23, 23:17
Medlem
givves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plainvanilla
Nu har det ju förekommit jämförelser mellan standardkuken 15 och storkukar, Så näe jag önskar gärna svar...

Mannen, har du 15 och normal omkrets så klarar du dig bra, de flesta tjejer blir inte djupare än 15-16 cm även i upphetsat tillstånd. Sex handlar om mer än storlek, det handlar om känsla och passion, du kan ha hur stor kuk du vill, men om tjejen inte tänder på dig, så kommer du inte få henne att komma. Är du riktigt skicklig, så kan du med åren lära dig att få tjejen till orgasm innan penetration, att få henne till orgasm med penetration är lätt om man har bra känsla bara =).
Citera
2010-11-23, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Mannen, har du 15 och normal omkrets så klarar du dig bra, de flesta tjejer blir inte djupare än 15-16 cm även i upphetsat tillstånd. Sex handlar om mer än storlek, det handlar om känsla och passion, du kan ha hur stor kuk du vill, men om tjejen inte tänder på dig, så kommer du inte få henne att komma. Är du riktigt skicklig, så kan du med åren lära dig att få tjejen till orgasm innan penetration, att få henne till orgasm med penetration är lätt om man har bra känsla bara =).

Jag tycker att det där sammanfattar det som redan sägs i tråden vilket jag redan visste. Men återigen så var det inte svar på min frågeställning.
Citera
2010-11-23, 23:47
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmisen
Och du har en på vad, 8 cm? Klart som fan tjockleken spelar roll, men du vet uppenbarligen inte hur skönt det är att bli tagen djupt.

Jodå, jag har testat med en hockeyklubba, as-skönt asså! Nästa gång kör jag in hela gardinstången... blir ju säkert helt supermaxat liksom!
Citera
2010-11-25, 00:10
Medlem
Nauthizs avatar
Snôppen och fittan ska finna varandra, stor snorre i stor fitta, liten snorre i liten, det lärde man sig när man var toddlare och tryckte in färglada klossar i en låda. Passar det inte så passar det helt enkelt inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in