2015-12-17, 19:57
Medlem
Hydrobromides avatar
Gröna whatsapp och rosa jordgubbar som cirkulerar i stockholm, nån som har info? MD? Bra tryck? Köpvärda?
Citera
2015-12-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexgalningen
Gröna stjärnor, någon som vet något om dom? Vad jag läst på pillreport (senaste jag sett där är ifrån mars 2015, så inte direkt dagsfärskt) så ska dom vara riktigt fina. Från FS
Kan rapportera in att det var riktigt fint tryck i dom, kan nog gå med på dom att dom 200mg+ som vendor säger.
Citera
2015-12-18, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrobromide
Gröna whatsapp och rosa jordgubbar som cirkulerar i stockholm, nån som har info? MD? Bra tryck? Köpvärda?

Käkade gröna whatsapp förra helgen. Började med att svälja en, 20 min senare satt jag på toa och ögonen började skaka som fan. 1 min senare kom peaken och den var galet skön. Gick ut och dansade lite i vardagsrummet för att sedan gå tillbaka till toan för att lägga världens skönaste (legit skönaste) spyan PÅ toan och över alla toarullar vi precis köpt, som grädde på moset så kom katten som självklart var sugen på spya när jag satt och torkade..

Peaken varade väl Max en timme. När den lagt sig snortade jag en halv tablett till, men kände inte av det alls.

Vad långt det blev.. Nåja, sammanfattning: dom var roliga så länge det varade.

..följdfråga: kan det varit så att jag spydde upp en del gottigt? Att det var därför ruset blev så kort?
Citera
2015-12-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villebajen
Någon som testat Lion +- och/eller gröna transformers? Hittar knapphändig info, kommer självklart EZ testa, men skulle vara kul om någon kunde dela med sig lite först

körde en liten blandning (så ej superklar rapport), men vi var tre personer som hade en halv blå bentely, en lion +- och en rosa granat för ett par helger sedan och delade på alla och jag håller med någon som skrivit innan i tråden att lion ser så bara gul ut, inte alls några kristaller som en kan se, men den här blandningen var hursomhelst jävligt göttig. tog kanske först typ en halv var och fyllde sen på ett par gånger (vilket var som en present till en själv en timme senare när en kände att den slog), lite tjo var det ju helt klart i ngn av dem, men def också mycket mdma för väldigt kärleksfull och intensiv känsla! (vilket gällde överlag på platsen där många tagit lion och/el granater). återkom gärna med ez-resultatet när du får det
Citera
2015-12-19, 02:13
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -lovepigshatecops-
körde en liten blandning (så ej superklar rapport), men vi var tre personer som hade en halv blå bentely, en lion +- och en rosa granat för ett par helger sedan och delade på alla och jag håller med någon som skrivit innan i tråden att lion ser så bara gul ut, inte alls några kristaller som en kan se, men den här blandningen var hursomhelst jävligt göttig. tog kanske först typ en halv var och fyllde sen på ett par gånger (vilket var som en present till en själv en timme senare när en kände att den slog), lite tjo var det ju helt klart i ngn av dem, men def också mycket mdma för väldigt kärleksfull och intensiv känsla! (vilket gällde överlag på platsen där många tagit lion och/el granater). återkom gärna med ez-resultatet när du får det

Blev det smidigaste testet, poppade 1 först, sen en halv strax därefter

+-Ll-ION är helt klart bra knappar, överträffade mina förväntningar
Senast redigerad av villebajen 2015-12-19 kl. 02:18.
Citera
2015-12-19, 11:23
Medlem
Amnias avatar
Har inte tagit e på ett tag, bara rent MDMA...
Så jag har inte koll men kan någon snälla upplysa mig om vilka "farliga" knappar som säljs just nu?
Ska försöka kirra några i Berlin till nyår och vill gärna veta om det finns några jag ska akta mig för!
Citera
2015-12-19, 13:11
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
..följdfråga: kan det varit så att jag spydde upp en del gottigt? Att det var därför ruset blev så kort?
Definitivt om du spydde 20 minuter efter intag. Det är vad jag skulle tro i alla fall.
Citera
2015-12-19, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
e de dom som ser ut som happy skulls? har haft både blåa o röda aldrig hört något jidder. sjölv droppar våda vid 4 tillfällen, vart fick du tag i denna? vart i landet alltså!?

Västra götaland. Ja har nog rollat över 300-400 gånger och har aldrig upplevt något som den där skiten. De är dom stora, precis likadana som dom röda och vita som ska innehålla 300+ md. Bull enligt mig, vet att dom röda och vita är legit men dom blåa dog man ju nästan av på en halv..
Citera
2015-12-19, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Varnar för blåa fyrkantiga Facebook E. Va nära att dö av 1st i förgår.. Nån som vet vad dom inhåler?.

var dom blåa med ett instantsat F och ett upphöjt f?
Citera
2015-12-19, 17:30
Medlem
Blå facebook. små fyrkantiga, instansat F på ena sidan och utbuktande på andra, ganska kompakta smular inget. Är dom safe att äta?
Citera
2015-12-20, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Blå facebook. små fyrkantiga, instansat F på ena sidan och utbuktande på andra, ganska kompakta smular inget. Är dom safe att äta?

Käkade en för 2 timmar sen. Verkligen inte MDMA i, blev bara jävligt trött och allmänt seg i skallen. En varning på dessa. Köpte 2 st, spolade ner den andra i toaletten. Fett besviken!

Hade väl änglavakt på att kroppen inte reagerade dödligt på tabletten. Ska tydligen vara många som åkt in på sjukan när dem käkat dessa. Vet inte ens varför jag käkade den trots att jag sett så många varningar.

Sorry för min slobbiga skrivning, är somsagt fortfarande seg i skallen, spola ner den dirr!
Citera
2015-12-20, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojjarn
Käkade en för 2 timmar sen. Verkligen inte MDMA i, blev bara jävligt trött och allmänt seg i skallen. En varning på dessa. Köpte 2 st, spolade ner den andra i toaletten. Fett besviken!

Hade väl änglavakt på att kroppen inte reagerade dödligt på tabletten. Ska tydligen vara många som åkt in på sjukan när dem käkat dessa. Vet inte ens varför jag käkade den trots att jag sett så många varningar.

Sorry för min slobbiga skrivning, är somsagt fortfarande seg i skallen, spola ner den dirr!

HAr du varit vaket o kört på annant under natten?

Smakade lite på en och den smaka som knappar brukar och den ser ju ut som knappar brukar liksom prickiga
http://imgur.com/F81pxDO
Är ju inte ens en likhet mellan pmma knapparna o dom ja linkade
http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/7413
Senast redigerad av kapcylisten 2015-12-20 kl. 10:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in