2015-12-14, 14:47
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesen555
AA exakt den

Kommer ta hem kit i veckan så återkommer med testresultat iaf,. Om ingen annan svarar innan dess. Har ju vart ganska mkt negativ kritik mot "rolex" och gröna rolex har dödat ett par personer i andra länder. Dock var dom rolexen runda likt dessa : http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=31701
Citera
2015-12-14, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TraeHitler
Nej det är fysiskt omöjligt att få in 300mg i ett piller. Du trippar inte på E.

Klart det går att trippa på E, för det första så kan E innehålla hallucinogener. Dessutom Så höga doser ren MDMA som metaboliseras till liten mängd MDA som är lite trippigt så är det helt klart möjligt att trippa på E. Och anser ni inte hallucinationer och sinnesförändrande tankemönster är trippigt så vette tusan. Men en normaldos på 100-150mg ren MDMA är ju inte särskilt trippigt.
Citera
2015-12-14, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andre82
Något om gula warner bros?

Har även fått fnatt på rosa dödskallar, info om dessa?
Citera
2015-12-15, 00:06
Medlem
Varnar för blåa fyrkantiga Facebook E. Va nära att dö av 1st i förgår.. Nån som vet vad dom inhåler?.
Citera
2015-12-15, 09:03
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Kommer ta hem kit i veckan så återkommer med testresultat iaf,. Om ingen annan svarar innan dess. Har ju vart ganska mkt negativ kritik mot "rolex" och gröna rolex har dödat ett par personer i andra länder. Dock var dom rolexen runda likt dessa : http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=31701

Dom rolex ni snackar om innehåller endast MDMA och är sköna!
Käkat lite väl många såna den senaste tiden..
Citera
2015-12-15, 13:29
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker

Fint att höra. Stämmer det att dom innehåller runt 160 MG? det var vad kranen sa iaf. Tänkte mest på hur många man måste poppa. 1 ska ju räcka så fall.
Citera
2015-12-15, 15:48
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Fint att höra. Stämmer det att dom innehåller runt 160 MG? det var vad kranen sa iaf. Tänkte mest på hur många man måste poppa. 1 ska ju räcka så fall.

Ta en fyll på med en halva.. Ingen aning om hur mycket e du käkar men va det dryga månaden sen så räcker det jag skrivit. Alltid nice att ha en extra som påfyllning
Citera
2015-12-15, 15:54
Medlem
Citat:
'i call bullshit! du skrev den 4:e dec att du testat dom första gången.. sålänge du inte är hjärndöd så lär du inte käkat mer än 2-3 st. svårt o tro din historia, luktar kran!
Citera
2015-12-15, 17:49
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
'i call bullshit! du skrev den 4:e dec att du testat dom första gången.. sålänge du inte är hjärndöd så lär du inte käkat mer än 2-3 st. svårt o tro din historia, luktar kran!

Ursäkta?! Skrev ju även då att dessa är bra. Du vet inte ens vem jag är så varför skulle jag inte kunna ha käkat lite väl många såna den senaste tiden? Haha
Citera
2015-12-15, 22:04
Medlem
villebajens avatar
Någon som testat Lion +- och/eller gröna transformers? Hittar knapphändig info, kommer självklart EZ testa, men skulle vara kul om någon kunde dela med sig lite först

Måste även tipsa om "Silver Bars" knapparna, troligen bästa knappen jag någonsin käkat
Citera
2015-12-15, 22:16
Medlem
Citat:
Ursäkta?! Skrev ju även då att dessa är bra. Du vet inte ens vem jag är så varför skulle jag inte kunna ha käkat lite väl många såna den senaste tiden? Haha

hur många är lite väl många? vi snackar om en period på drygt 11 dagar sen du skrev att du testa dom.. käkar du e varje dag? isåfall lär du va lika bränd som din avatar.
Citera
2015-12-16, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villebajen
Någon som testat Lion +- och/eller gröna transformers? Hittar knapphändig info, kommer självklart EZ testa, men skulle vara kul om någon kunde dela med sig lite först

Måste även tipsa om "Silver Bars" knapparna, troligen bästa knappen jag någonsin käkat

Lion+- var nog dem bästa jag någonsin tagit, riktigt rena och en clean roll. Samt transformers! Bara kör på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in