Jag säger det igen:
Du har träningsbyxor utomhus utan att träna.
Du har en dunparkas.
Du använder vita tubsockor (Detta är det värsta av allt)
Du använder keps utan att det regnar eller att solen skiner.
Du använder La coste skor.
Du har pasta eller falukorv i matlådan.
Det här med vita tubsockar är illa, människor som använder dylika klädesplagg tordes ses som helt opålitliga.
* När man har Iphone/smartphone/surfplatta.
* När man är ateist.
* När man citerat ett inlägg i denna tråd med svaret "Då är ju alla WT".
* När man blivit uthängd i Trolljägarna.
* När man inte röstar blankt.
Självklart ska mycket av det som listas i tråden vara allmängiltigt för arbetarklassen eller t.o.m. folk överlag...
Ett tecken på att vara en vit skräpmänniska är när du slänger ut skräp från bilen (eller slänger skräp på marken överhuvudtaget): din lathet och ditt kortsiktiga tänkande går före andra människors välbefinnande.
Självklart ska mycket av det som listas i tråden vara allmängiltigt för arbetarklassen eller t.o.m. folk överlag...
Ett tecken på att vara en vit skräpmänniska är när du slänger ut skräp från bilen (eller slänger skräp på marken överhuvudtaget): din lathet och ditt kortsiktiga tänkande går före andra människors välbefinnande.
Så du menar att om jag skickar ut clementinskal ifrån bilrutan är jag stämplat WT?
Kvinnan i permobil . Jag vet att i USA är det är vanligt riktiga superfetton använder permobil eftersom de inte pallar släpa runt på sin feta kropp. Kvinnan i klippet tar det ett steg längre då hon är för lat att gå helt enkelt.
Hahahaha, ena kvinnan till sin femåring(?), "Johnny, punch her in the fucking face".