Citat:
Ursprungligen postat av
Key.
Jag tycker du ska kontakta Handelsbanken och försöka reda ut detta, alternativt prata med någon ny person hos din mäklare gärna någon högre uppsatt som har rätt att ge kompensationer för den personen du pratat med verkar inte förstå vad han ska göra åt det.
Jag såg den ändras till 0,34% i en brief sekund han inte ta en screenshot då, suttit och tittat på den en stund men den har inte ändrats nu, det var verkligen en tur där att den gjorde det just den sekunden.
Förhoppningsvis löser det sig till slut. Den snälla damen på Nasdaq som jag fick tag i imorse inom 10-minutersgränsen, ringde nyss tillbaka och hon hade varit i kontakt med Handelsbanken och ifrågasatt deras beteende och efter det gick Handelsbanken med på att makulera avslutet. Men det var helt tack vare att jag hörde av mig till Nasdaq så fort.
Jag vågar dock inte ropa hej förrän jag ser det svart på vitt i min depå, men förhoppningsvis sparar det mig ca 15k. En sak är dock säker och det är att jag aldrig kommer överväga nåt derivat som har med Handelsbanken att göra igen.
Tack för bollandet med tankar och förslag, uppskattade det mkt.