2015-12-15, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vincelizer
Jag ser ingen anledning till att swipa ja pá tjejer jag inte tycker är heta. Sá enligt mig är alla heta. Grovt uppskattat kanske var 5e blir match. Nja inte riktigt, har varit ute och rest en del ocksá. Sá skulle väl uppskatta att omkring 800 är i Stockholm.

Oki, nice. Hur mångaa av dessa har varit verkliga tjejer & inte enbart bots? Hur många har du träffat/knullat?
Citera
2015-12-15, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Hur många av matchningaarna är heta? Har du premiumkonto och like:ar en massa? Hur många % av de du har like:at är det som du har matchat med? 1000 matchningar bara i sthlm?

Citat:
Oki, nice. Hur mångaa av dessa har varit verkliga tjejer & inte enbart bots? Hur många har du träffat/knullat?
Okej, herr förhörsledare, snubben har fått sin 1000:e matchning och du letar "fel" för att förminska det? Eller vad håller du på med?
Citera
2015-12-15, 16:24
Medlem
Vincelizers avatar
Citat:

Tar alltid bort botsen, man märker ganska enkelt vilka som är bots.

Den sista frágan beháller jag hemlig, men har fátt till det med ungefär 80% av de jag träffat (de flesta pá första försöket).
Citera
2015-12-15, 16:25
Medlem
Vincelizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Okej, herr förhörsledare, snubben har fått sin 1000:e matchning och du letar "fel" för att förminska det? Eller vad håller du på med?

Äh lát han frága pá, tror mest han är avis!
Citera
2015-12-15, 16:35
Bannlyst
Citat:
BAM - fick precis min 1000e matchning!
Själv är man ful som stryk och ska vara glad med att lyckas få 1 i veckan..
Citera
2015-12-15, 16:37
Medlem
Vincelizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Själv är man ful som stryk och ska vara glad med att lyckas få 1 i veckan..

Hej kompis, upp med hakan. Det finns damer för dig ocksá!
Citera
2015-12-15, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.

Nej för fan jag har ju bara hängt på Tinder i några dagar. Ställer bara vanliga frågor eftersin jag är relativt ny. Är det inte meningeen att man ska ställa frågor i denna trådeen?
Citera
2015-12-15, 16:44
Bannlyst
Citat:
Äh lát han frága pá, tror mest han är avis!

Ok, där stoppar jag mina frågor mister besserwisser är det intee meeningen att man ska ställa frgår när man är ny på tinder här i tråden?
Citera
2015-12-15, 17:10
Medlem
Vincelizers avatar
Citat:
Ok, där stoppar jag mina frågor mister besserwisser är det intee meeningen att man ska ställa frgår när man är ny på tinder här i tråden?

Självklart, frága pá!
Citera
2015-12-15, 17:18
Bannlyst
Citat:
Självklart, frága pá!

Såg svaret ovan, har inga fler frågor. Knulla på
Citera
2015-12-15, 17:41
Medlem
norrlandsguldares avatar
Här har ni en till kille vs. tjej på Tinder-video för er som vill gråta lite till: https://www.youtube.com/watch?v=lY8rzo4Ik4M
Citera
2015-12-15, 18:13
Medlem
langaocbs avatar
Nu kanske jag också låter som en bitter förhörsledare med få matchningar men om man nu ska skryta med antal matchningar kanske man borde nämna vilka avstånd- och åldersinställningar man har, om man bor i storstad och om man lajkar varenda kvinna?

Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Är det bara jag som inte ser nån mening med att matcha med folk som bor liksom 50-60 mil ifrån en?

Är inte 160km max? Men ja det låter jävligt meninglöst. Jag kör på 120km , då får jag med de större städerna det tar typ en timme att åka till. Till och med det känns för långt, har en matchning nu som jag chattar mycket med och det känns lite halvdesperat att resa till henne för en dejt 4 mil härifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in