2015-12-14, 22:37
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Man märker ju att hon själv en tattare, på sättet hon skriver i sin blogg på. Förvånad över att han inte ville dra över henne första gången de sågs, bad själv om att bli kysst. Skriver "jag var tvungen att ta mitt revir HAN ÄR MIN" första gången de ses.

Kan tänka mig att hon inte har ett sådär jättelugnt temperament heller. Chilenare.

NEJ jag menar inte att hon får skylla sig själv, jag är även jag en kvinna, men man kan inte frångå att finns undermåliga kvinnor som sorterar ut sig själva i det naturliga urvalet. Tur det.

Hur ska du ha det? Får hon skylla sig själv eller inte? Du kan ju inte först säga att det inte är hennes fel och sen säga att hon sorterat ut sig själv. Det går liksom inte ihop rent logiskt.
Citera
2015-12-14, 22:41
Medlem
Lost-Souls avatar
Sätter en peng på att detta är BO nr.1 https://www.facebook.com/*nette.*bdalsalam

*=a

Förlovad, så hon har säkert en ny sandapa med aggressionsproblem som hon ska älska frisk med sina 126 kg.
Citera
2015-12-14, 22:49
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Hur ska du ha det? Får hon skylla sig själv eller inte? Du kan ju inte först säga att det inte är hennes fel och sen säga att hon sorterat ut sig själv. Det går liksom inte ihop rent logiskt.

Jag skrev ju nej dåre. Kan du läsa?

Det är ingen av oss som vet vad som hände i den där lägenheten. Antigen var det provocerat våld, vilket inte är ok, eller så var det oprovocerat, vilket är desto mindre ok. Men var det provocerat från hennes håll så kan man ändå tycka att hon sorterat ut sig själv.
Citera
2015-12-14, 23:12
Medlem
judenhetens avatar
Citat:

Det är ingen av oss som vet vad som hände i den där lägenheten. Antigen var det provocerat våld, vilket inte är ok, eller så var det oprovocerat, vilket är desto mindre ok. Men var det provocerat från hennes håll så kan man ändå tycka att hon sorterat ut sig själv.

Ok, hur mycket måste hon ha provocerat för att det ska vara åtminstone delvis hennes fel (sorterat ut sig själv) att hon dog?
Citera
2015-12-14, 23:36
Medlem
Varför daltas det så in i helvete med dessa.... ut med skiten bara. Vad är problemet liksom??
Citera
2015-12-14, 23:38
Medlem
Citat:

En människa som hugger en annan människa med kniv medan den sover behöver sannolikt inte provoceras särskilt mycket.
Citera
2015-12-14, 23:41
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powerwalk
Varför daltas det så in i helvete med dessa.... ut med skiten bara. Vad är problemet liksom??
Problemet är att han inte kan utvisas eftersom han är statslös!
Citera
2015-12-14, 23:44
Medlem
Crimphris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Sätter en peng på att detta är BO nr.1 https://www.facebook.com/*nette.*bdalsalam

*=a

Förlovad, så hon har säkert en ny sandapa med aggressionsproblem som hon ska älska frisk med sina 126 kg.

Detta är i så fall en nyare profil:

https://m.facebook.com/Euphoryc*

* = a
Citera
2015-12-14, 23:51
Medlem
snubbuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
den där max vet med all säkerhet vem det är men säger inget då han själv inte är guds bästa barn som han vill ge sken av i media, däremot hans föräldrar tror att det är någon random blatte som gjort det utan anledning när max själv är en liten lätt sugen bråkstake på krogen....fast det är det väl ingen som vill medge att den så kallade "hjälten max" är.....

Belägg för detta? Känt killen länge och det är inte så jag skulle definiera honom.
Citera
2015-12-15, 03:11
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimphri
Detta är i så fall en nyare profil:

https://m.facebook.com/Euphoryc*

* = a

Det där gav en bra förklaring till varför en då 33-årig svensk kvinna är beredd att skaffa barn med en 20-årig asylsökande...

Oskarhamn måste ju rimligen ha ett mansöverskott - och ändå lyckas den här attrahera två kvinnor

Vad kallar man kvinnor som dessa? Mudsharks gäller ju kvinnor som gillar negrer, men Syrier?
Senast redigerad av B´stard 2015-12-15 kl. 03:20.
Citera
2015-12-15, 03:27
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doniix
Det är väl inte riktigt så att man ber sin nyfunna dejt att ta med sig sitt straffregister på första dejten..

Nej, men nu snackar vi Oskarshamn! I en sån liten håla känner såklart alla till vem det är som försökt skära halsen av en tjej. Dessutom lärde den nya tjejen känna honom via hans kusiner - givetvis visste hon vad han gjort - men det gjorde henne kanske bara mer kåt. Med tanke på de omständigheterna har hon sig själv att skylla.
Citera
2015-12-15, 08:58
Medlem
Gaffelpärms avatar
Polisen har tömt samtliga papperskorgar efter bevis. Ska man misstänka att en kniv är inblandad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in