Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Du måste vara en av de mest olyckliga människor jag läst om här.
Att du tydligen misslyckats med det mesta är tydligen alla andras fel, istället för att ta tag i din situation så har du istället "röstat rätt sedan 2002"
Ironin är att det alltid dessa som "röstar rätt", "gått i livets hårda skola" som det alltid går sämst för och de som röstat fel och gått på universitet som det går bra för.
Så om du vill ändra din avkommas förutbestämda öde, hjälp dem och uppmuntra dematt studera och bilda sig, men tyvärr (för dig då), så kommer bildning automatiskt göra så att de kommer att "rösta fel"

Du har gått på myten om den sverigedemokratiska lågutbildade losern som sitter i glesbygden (som dig) och är arbetslös från industrin, Låg iq, snusar och kör volvo 240.
Att du går till personangrepp och har inget att argumentera mot min verklighetssyn och erfarenheter av högerväljarna visar bara hur rätt jag har

Du är ju själv höger bajsbosse och känner väl igen dig och får lite dåligt samvete därav detta lashout.
Det märks även du drivs av skadeglädje med din smiley som högern brukar göra

Min fiiiina högersläkting som bor segregerat garvade även åt mig när jag hade problem med invandrare som gjorde brott i mitt hyresområde för länge sen.
Ingenstans står det heller att det går dåligt för mig, snarare har det gått väldigt bra för mig senaste åren speciellt men jag har fått kämpa mig dit. Har gjort 800 000 kr nettovinst på bostadsbubblan också. Jag har dock blivit motarbetad något enormt sen år 2006 av alliansen med deras reformer under min resa.
Dom som skriver att dom gått livets hårda skola på facebook är ofta underklassmänniskor, kriminella eller grovarbetare.