2015-12-11, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in.my.mind
Någon som haft kontakt med rcb*dega på senaste? Deras sida har legat nere ett tag nu.

Nvm, verkar som den är uppe nu. Men nån som vet när de fyller på 3 cmc?
2015-12-11, 16:47
Medlem
beställde 7 gram tjack och 2 xanor av a-grossen, saknas 3 gram i ordern
2015-12-11, 17:17
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in.my.mind
Nvm, verkar som den är uppe nu. Men nån som vet när de fyller på 3 cmc?

Jag fick svar om 3-cmc och dom skulle få in nytt inom 2 veckor detta var typ 4 dagar sen.
2015-12-11, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Dom verkar köra selektiv scam, vet folk som fått därifrån och jag har även fått höra av andra som blivit blåsta.
Jävla pundare alltså.

Så var ska man handla sitt affe då? Jag fick visserligen från A-Grossisten, men det var kraftig undervikt i påsarna (0,5-0,7) mg?
2015-12-11, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl
Jag fick svar om 3-cmc och dom skulle få in nytt inom 2 veckor detta var typ 4 dagar sen.

Ok, tack!
2015-12-11, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Så var ska man handla sitt affe då? Jag fick visserligen från A-Grossisten, men det var kraftig undervikt i påsarna (0,5-0,7) mg?

finns ju BH. Men det är ju typ 2-3 gånger svagare än grossistens vita tjack, och kostar 330kr. annars är det ingen som säljer tjack som jag kunnat hitta mig fram till. iaf inte som är värt att nämna eller test en andra gång på, alla ska jävlas med att banka ut sina jävla droger jämt så det är den stora fördelen att grossen säljer rent klet som går banka ut hellre rent än helt utbankat, tjack ska man egentligen aldrig ens banka ut oavsett vad...folkom slår i sig tjack blir knappast glada att få massa socker i sig och det är nackdelen hos BH eftersom det är utbankat.
2015-12-11, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
beställde 7 gram tjack och 2 xanor av a-grossen, saknas 3 gram i ordern

stressat iväg din order har dom antagligen gjort och så blev det fel hände mig med för 2 veckor sen. Verkar vara jävla stressigt torsdagar hos dom.
Men 2st xanor vad ska du med det till pojk känner man ens av effekten av 2 xanor?
Canoxen ska ju vara lite diamant värde i vad jag läst här, hade en vän som var helt körd på xanor för många år sen han kunde käka allt mellan 15-25st xanor stavar om dagen vetifan vad ens vitsen med det ska vara man fick hålla koll på han likt en 3åring som inte kunde lämnas ensam

Mins att han även var uppe i sjuka 74st valium en dag!!!! Men där tror jag att dom var lite väl underdoserade, 74st valium borde man ju somna in på nästan kan man tycka mins att vi pratade om det några år senare att vi inte kunde fatta att den personen fortfarande levde efter allt han tryckt i sig..Sjuka mängder xanor/hacsh dagligen i 4-5år fy satan så ens lever och lungor och njurar måste se ut..
2015-12-11, 23:33
Bannlyst
Fick pröva KNARKA.RE 's batch, kom snabbt som attan och väl tilltagit.
Senast redigerad av Lillagumman66 2015-12-11 kl. 23:49. Anledning: fs
2015-12-12, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
stressat iväg din order har dom antagligen gjort och så blev det fel hände mig med för 2 veckor sen. Verkar vara jävla stressigt torsdagar hos dom.
Men 2st xanor vad ska du med det till pojk känner man ens av effekten av 2 xanor?
Canoxen ska ju vara lite diamant värde i vad jag läst här, hade en vän som var helt körd på xanor för många år sen han kunde käka allt mellan 15-25st xanor stavar om dagen vetifan vad ens vitsen med det ska vara man fick hålla koll på han likt en 3åring som inte kunde lämnas ensam

Mins att han även var uppe i sjuka 74st valium en dag!!!! Men där tror jag att dom var lite väl underdoserade, 74st valium borde man ju somna in på nästan kan man tycka mins att vi pratade om det några år senare att vi inte kunde fatta att den personen fortfarande levde efter allt han tryckt i sig..Sjuka mängder xanor/hacsh dagligen i 4-5år fy satan så ens lever och lungor och njurar måste se ut..

Jag mailade för att kolla läget, o dom hade haft det stressigt vilket är helt förståeligt, haha ja 2 ynka piller blev för jävla sugen på lite benzo, 4 mg funkar fint för mig o skulle ja köpa fler kan saker och ting lätt bli problematiskt så jag undviker att ha en näve piller tillgänglig
2015-12-13, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orka...
det enda jag vet är att han bodde i skövde området 2008. tränat mycket och tryckt mycket. är gissningsvis i 35 årsåldern idag. har massor med konton här på fb.

vem kan det vara. anledningen att jag undrar är för han förstör branschen och trovärdigheten i den,,,

Oh jees, inte handlat på nätet knappt någonting dom senaste åren men kommer ihåg den här pajasen. Var ju pris på hans skalle... Hur kan inte någon klippt han än.
2015-12-13, 23:25
Bannlyst
Nån shop som har Elvanse?
2015-12-14, 17:44
Medlem
xantranxs avatar
Är knarka.re gröna?, sidan startades i November, inte hört något om den. MVH

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem