Citat:
Ursprungligen postat av
Cannamupp
Vad tror flashback om hale to nothing till en Entrecôte middag?
Det var på rekommendation från en arbetare på bolaget som jag köpte en flaska.
Läser nu lite omdömen och ser att den inte verkar särskilt bra alls.
Vad tycker ni om den?
Vad hade ni valt att dricka till en Entrecôte?
Till entrecôte är den på tok för vek, sanna mina ord. Ingen särskilt bra öl över lag heller
Du behöver något med mer riv i, precis som att du hade behövt ett kraftigare vin om det var det du skulle dricka. En bra tumregel är IMO: ju smakrikare mat desto smakrikare dryck. Gå på något med lite mer humlebett i, t ex en Poppels IPA eller APA. Sen beror det ju lite på vad man har för tillbehör med men antar att det blir något i stil med klyftpotatis och bea/vitlökssmör?