Citat:
Ursprungligen postat av
Skugge
Jag har sjuka förväntningar på Modus Mandarina, vanliga är en av mina absoluta favoriter.
Jag drack den i Torsdags

fick hem en burk tillsammans med en hel del andra roliga öl i en trade men en jänkare. Bild finns i tråden här är min ölkyl på facebook.
Den levde helt klart upp till förväntningarna, och jag tyckte nog att den var något vassare än vanliga Modus Hoperandi. Dock nådde den inte riktigt nådde upp till Grapefruit Sculpin's nivåer om vi skall jämföra IPA med citrus.