2015-12-10, 21:56
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Räcker det inte med en?
jo men ta reda på anledningen istället för att insinuera saker du uppenbarligen ej verkar ha någon koll på.
2015-12-10, 22:04
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
jo men ta reda på anledningen istället för att insinuera saker du uppenbarligen ej verkar ha någon koll på.

Jag är ändå skeptisk och det är ingen insinuation att han varit utfryst, för det har han varit.
2015-12-10, 22:16
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Jag är ändå skeptisk och det är ingen insinuation att han varit utfryst, för det har han varit.
Jo, men det var väl mest för att han skulle dra och frigöra löneposten så att kansliet kunde betala teleräkningen, typ?

Har för mig att hans proffsighet genom det hyllades när han till slut fick lira igen. En gedigen spelare är han iaf.
2015-12-10, 22:48
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Anledningen till det, att det ska ha att göra med hans person vilket ju ej verkar stämma, se ovanstående inlägg. Därav insinuationen, att han varit utfryst är befäst - det vet vi.
2015-12-10, 22:50
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Jo, men det var väl mest för att han skulle dra och frigöra löneposten så att kansliet kunde betala teleräkningen, typ?

Har för mig att hans proffsighet genom det hyllades när han till slut fick lira igen. En gedigen spelare är han iaf.
Vi får hoppas ni får rätt, jag är skeptisk.
2015-12-10, 23:22
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Nej han var nog rätt billig med tanke på hur ivriga Helsingborg varit med att bli av med honom, tror inte han har samma tunga lön i bajen heller men det är bara antaganden.
Han var säkert billig i inköp, men han kostade väl så pass mycket att Helsingborg var tvungna att spela honom vid något tillfälle? (Eller sviker mitt minne mig?). Bra värvning av det jag har sett men tror fortfarande att han är fasligt dyr i lön.
2015-12-10, 23:33
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Han var säkert billig i inköp, men han kostade väl så pass mycket att Helsingborg var tvungna att spela honom vid något tillfälle? (Eller sviker mitt minne mig?). Bra värvning av det jag har sett men tror fortfarande att han är fasligt dyr i lön.

Vad är "fasligt dyr i lön" enligt dig då?
2015-12-11, 01:11
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Vi får hoppas ni får rätt, jag är skeptisk.

Känns som du har en helt annan bild av honom än vad många andra har.

http://www.fotbolldirekt.se/2015/12/10/hyllar-hammarbys-nykop-ett-av-de-storsta-proffsen-jag-traffat/
2015-12-11, 02:53
Medlem
gato12s avatar
Hmm, var är Smarason och Hallberg tänkta att spela i Bajen...? Båda på mittfältet? Eller den förre på topp? Eller både och? Börjar bli rätt fullt på mittfältet annars. Känns lite som att truppen bara består av mittfältare snart...
Skulle gärna ha in en riktigt vass toppforward, man får väl hoppas på det brasilianska spåret.
Senast redigerad av gato12 2015-12-11 kl. 03:04.
2015-12-11, 06:42
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst

Dyr för HIF behöver inte betyda så mycket.
2015-12-11, 06:57
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Dyr för HIF behöver inte betyda så mycket.
Nä med deras lönetak och att flera spelare inte ens ägs av klubben är det en direkt dålig sits dom befinner sig i, är inne på ditt spår och tror Helsingborg får vänta sig en säsong i botten.
2015-12-11, 07:42
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Vad är "fasligt dyr i lön" enligt dig då?
Med tanke på att han tidigare lånats ut och inte får vara kvar i klubben på grund av för hög lön skulle jag tro att den åtminstone ligger en bit över 100 000 i månaden. Kanske till och med uppåt 150.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in