Pladderkajjans senaste utspel ser ut att ha fått önskad effekt i MFF-kretsar där en del varvar avgångskrav med domedagsprofetior och uppgivenhet. Jag är övertygad om att det löser sig tillslut men ormen Hassan utnyttjar verkligen MFFs avvaktande fullt ut.
Trelleborg vill värva Zlatan gratis och få betalt för besväret.
Tveksam till både Hallberg och Smarason, den förre tror jag inte hinner färga och den senare har ju en historia med att vara utfryst, kanske en knepig person?
Tveksam till både Hallberg och Smarason, den förre tror jag inte hinner färga och den senare har ju en historia med att vara utfryst, kanske en knepig person?
Nej han var nog rätt billig med tanke på hur ivriga Helsingborg varit med att bli av med honom, tror inte han har samma tunga lön i bajen heller men det är bara antaganden.
Nej han var nog rätt billig med tanke på hur ivriga Helsingborg varit med att bli av med honom, tror inte han har samma tunga lön i bajen heller men det är bara antaganden.
Sen kan man ju spekulera i hur pass "tung" lön han faktiskt hade i Henkeborg. Med ett lönetak på typ 35k(ish?) är väl det mesta för dyrt.