Citat:
Ursprungligen postat av
U-Fig
Den enda misslyckade värvningen jag kan erinra mig är Sana. Möjligtvis att Yotún delvis ska räknas in. Eikrem... nja. Han var trots allt enormt duktig när han var i form. Vad menar du med att det skulle ha "blandats och getts"? Han har lyckats få oerhört bra betalt när vi sålt vidare, och värvningar som Adu, Lewicki, Rodic, Rosenberg, Bengtsson, Wiland, Safari, Carvalho, Tinnerholm, Djurdjic är väl knappast att "blanda och ge".
Mitt frågetecken betydde att jag nyfiket undrade, inte att jag påstod motsatsen. Jag följer inte MFF.
Kollar man bara sedan förra årskiftet (enbart) så har Sana, Berget, Eikrem, Yotun, Vindheim, Özen, Petrovic, Arnarson, Rodic, Carvahlo, Djurdjic, Wiland, Andersson, Mohlin, Blomqvist, Hammar, Fadi, Johansson, Nazari, Safari, Christiansen värvats (sammanställning från Fotball transfer). Det är möjligt att det är högpresterande och prisvärda spelare. Jag var som sagt mest nyfiken.
Kul med Hysén tillbaka i allsvenskan, det behövs någon profil på västkusten.
Förra året var MFF storfavoriter inför starten. Vad är er känsla av förutsättningarna inför 2016, är det mer öppet än vad förutsättningarna var inför 2015? (skit i utfallet av 2015)