2015-12-08, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Precis så jag tar fram luren och kollar på telefonen för att hitta numret jag behöver ringa till.Avstånd mellan mitt öga och framkameran/sensorn är c.30cm...på en nanosekund är samtalet klart att utföras.
Samma killar ligger bakom uppfinningen SIRI
som Apple sen köpte av dom därav namnet IRIS.Fyndigt va?
PS.Jag gissar på 9.6 miljarder för nästa år
Mvh.Raikkonen
Detta är framtiden naturligtvis, fingertryck känns redan uråldrigt.
2015-12-08, 15:33
Medlem
habibiziggys avatar
Ni är fan nötter hela bunten.

"buhuuu fingerprint är skit, kommer krascha"
"fingerprint är det bästa som hänt någonsin"

Jävla idioter, varför är ni på börsen? för att heja på en aktie och hata en annan? Jag är på börsen för att tjäna pengar, skiter fullständigt i mina känslor, det är för svaga människor.

Bring out the green
2015-12-08, 16:02
Medlem
Mercinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habibiziggy
Ni är fan nötter hela bunten.

"buhuuu fingerprint är skit, kommer krascha"
"fingerprint är det bästa som hänt någonsin"

Jävla idioter, varför är ni på börsen? för att heja på en aktie och hata en annan? Jag är på börsen för att tjäna pengar, skiter fullständigt i mina känslor, det är för svaga människor.

Bring out the green
Haha!

Det blir trevligt med en fickor fulla av Karl Gustav lappar

FPC for the WIN!
2015-12-08, 16:39
Medlem
En vettig men försiktig prognos på 8,5 - 9 kommer att läggas fram imorgon. Ev. 10 (troligtvis inte) om han är helt ärlig.
Ni vet var ni hörde det först
2015-12-08, 17:36
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkagubben
En vettig men försiktig prognos på 8,5 - 9 kommer att läggas fram imorgon. Ev. 10 (troligtvis inte) om han är helt ärlig.
Ni vet var ni hörde det först

jag säger 7-8
2015-12-08, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
jag säger 7-8

jag säger 11,5
2015-12-08, 19:45
Medlem
krigsoffrets avatar
Vænner.

Idag var vår Samsung førhandlare inne i vår butik (elkjøp i Norge) visade då att jag besitter en Huawei honor 7 med stolta FPC sensorn, jag frågade snællt om lite insider info på næsta Samsung S7 (han såg den igår, sa release april senast till mig )

Anyway to the fun part, jag bad han ta fram info om nya s7 kommer anvænda sig av FPC, han log och sa att det fick han inte sæga, vi kom fram till en deal dær han kommer inom i veckan och berættar mod førmodan att jag byter till en Samsung telefon.

Deal!

I'll keep u posted
2015-12-08, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eleveneleven
jag säger 11,5

Verite wrote:
Vecka 50

Positiva triggers:
http://goo.gl/fVFSHU

(Vecka 49 - 1890 views)

Vad tror marknaden på? Kolla här!
2015-12-08, 22:17
Medlem
Herrcykels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigsoffret
Vænner.

Idag var vår Samsung førhandlare inne i vår butik (elkjøp i Norge) visade då att jag besitter en Huawei honor 7 med stolta FPC sensorn, jag frågade snællt om lite insider info på næsta Samsung S7 (han såg den igår, sa release april senast till mig )

Anyway to the fun part, jag bad han ta fram info om nya s7 kommer anvænda sig av FPC, han log och sa att det fick han inte sæga, vi kom fram till en deal dær han kommer inom i veckan och berættar mod førmodan att jag byter till en Samsung telefon.

Deal!

I'll keep u posted

Han vet inte ett dugg mer än vad någon annan vet, tyvärr.
2015-12-08, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrcykel

Så sant- jag frågade över 100 smartphone försäljare sista gången FPC verkade ha Samsung för över ett år sedan. De visste inte, eller LJÖG TILL MIG. Samsung kan dra åt he...... De kommer att stadig förlorar sin del av marknaden.
2015-12-09, 00:06
Medlem
krigsoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrcykel

Han var säker på att de inte var ögonscanner, men vi får se ger besked endå vad han säger, ska kräva ett ingående svar och kanske blir det samma modell som den som massproducerats hehe..
2015-12-09, 00:50
Medlem
Citat:
Analyst says Xiaomi Mi 5 won't feature Qualcomm's next-gen ultrasonic fingerprint tech

Citat:
According to well-known Chinese analyst Pan Jiutang, the technology isn't at a stage yet where it can be considered reliable enough to be used in a flagship smartphone. He says that the Mi 5 would instead come with a traditional fingerprint sensor on the front.

Källa:http://www.gsmarena.com/analyst_says_xiaomi_mi_5_wont_feature_qualcomms_ne xtgen_ultrasonic_fingerprint_scanner-news-15389.ph p

FPC lär sitta i ovan också. Mest sannolikt.

I den rapport som Carnegie släppte nyligen, nämnde analytikern om att nya Xiaomi design Wins skulle vara FPC.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in