2016-07-22, 14:17
Medlem
Crashs avatar
Sålde! Köper igen om den går ner runt 90
2016-07-22, 14:26
Medlem
lifeabroads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Sålde! Köper igen om den går ner runt 90

Sålde också, tror den går ner till 80-85 inom 1vecka
2016-07-22, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifeabroad
Sålde också, tror den går ner till 80-85 inom 1vecka

Jag är ny i aktievärlden, har en liten summa i FING B. Varför tror du den kommer gå ner så pass mycket?
2016-07-22, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intemittnamn
finns det något bra forum där aktien diskuteras? Placera är ju en gödselstack.
Jag använder uteslutande twitter, finns ett gäng där som är bra.
2016-07-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Ja Twitter är guld men rätt begränsat pga antalet tecken. Men tack för ditt svar!
2016-07-22, 15:25
Medlem
Unizeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.

Kan du rekommendera några twittrare?
2016-07-22, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unizero
Kan du rekommendera några twittrare?

FPC går inte diskutera på twitter. Finns bara en stor sektliknande grupp som buar ut alla som inte tror aktien kommer kursdubblas varje år, alla kommande år någonsin.

Speciellt är det imponerande med alla, t ex CrowHater, som påstår sig vara långsiktig ägare, och sen varje dag gnäller om att folk blankar aktien. Borde man inte bli väldigt glad om man erbjuds rabatt på ens favoritaktie?

Alla köprekar är såklart även 100% pålitliga, medan alla säljrekar är 100% hittepå.
2016-07-22, 19:31
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrplbnkdbnk
FPC går inte diskutera på twitter. Finns bara en stor sektliknande grupp som buar ut alla som inte tror aktien kommer kursdubblas varje år, alla kommande år någonsin.

Speciellt är det imponerande med alla, t ex CrowHater, som påstår sig vara långsiktig ägare, och sen varje dag gnäller om att folk blankar aktien. Borde man inte bli väldigt glad om man erbjuds rabatt på ens favoritaktie?

Alla köprekar är såklart även 100% pålitliga, medan alla säljrekar är 100% hittepå.

Crowhater borde man kunna kolla upp vem han är, media rapporterade när han flyttade sina aktier för ett tag sedan. Stod då att han hade aktier för över 100 miljoner
Senast redigerad av Crash 2016-07-22 kl. 19:37.
2016-07-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Crowhater påstår sig vara? Han räknas som storägare med aktier för över 100 mille, ifall han säljer så rapporteras det via finansinspektionen. Han sålde för några millar för några månader sedan

Har du ett svar på min fråga är det bara köra på. Just CrowHaters ständiga skrikande beror nog mer på att han inte är så mentalt stabil.
2016-07-22, 19:37
Medlem
LexComs avatar
Citat:

Nja nu är du väl ändå ute och cyklar! Men folk som inte är insatta eller förstår fundamenta kanske kan få sig en släng på vägen. Hur kommenterar du själv att det störst växande bolaget på large cap har det lägsta PE talet? Men du kanske inte tycker att det är det minsta märkligt?
2016-07-22, 19:38
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Har du ett svar på min fråga är det bara köra på. Just CrowHaters ständiga skrikande beror nog mer på att han inte är så mentalt stabil.

Fick ändra mitt inlägg då jag drog lite förhastad slutsats
2016-07-22, 19:39
Medlem
LexComs avatar
Citat:

Eller på ren och skär frustration över kursens värde kontra bolagets prestation. Det finns liksom ingen relation vilket borde vara det naturliga. Eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in