Citat:
Ursprungligen postat av
SvempaInDaCity
Kriga på!
Beundrar alla som kan sluta - drar själv drygt 2 dosor lös om dagen. Pengar rätt ner i plurret, dessutom bör varje svensk försöka betala så lite skatt som möjligt för att försvåra folkutbytespolitiken - sorry för OT.
Någon mer än undertecknad som haft flera år av portionssnusande och sedan "återfallit" i lös? Jag har så jävla dålig karaktär att jag inte ens kan gå tillbaka till lös. Jobbet och privatlivet blir lidande. Funderar på att ta en semestervecka i vår bara för att "detoxa" mig själv tillbaks till portion.
Jag tror du har rätt förutsättningar för att sluta. Tips: Snussatsen KungsSnus som du gör utan natriumkarbonat (E500 på snusdosan) och minskar på saltet. Minskar du dessa försämrar du hållbarheten men du konsumerar 2 dosor om dagen. Utan E500 blir snuskicken dämpad. "Kickarna" som inte existerar ändå.
När du skriver "Jobbet och privatlivet blir lidande" förstår jag varför du inte vill riskera chansningar t.ex. sluta tvärt.
Låt dina acetylkolinmottagare återhämta sig! Se även tråden:
(FB) Blir hjärnan nånsin återställd efter drogmissbruk?
Jag har varit utan snus i mer än en vecka, kommer jag personligen börja igen? Ja tyvärr