Citat:
Ursprungligen postat av
Dumstruten78
Läst igenom allt o blev inte direkt klokare tyvärr😞. Antagligen är jag riktigt korkad eller vad då antagligen, jag är dum. Jag ligger på 25mån on o börjar nojja som fan över biverkningar. 37år gammal med 3års träningserfarenhet och jag har blastat på med som Max 1.5g prepp men mest legat på enbart testo e 350mg-1g ew. Resultaten var riktigt bra i början men sista 6mån har det knappt hänt nåt alls och samtidigt fått flera tunga diagnoser från psyket. Så till frågan: kan en gammal gubbe som mig återfå egenproduktionen av testo eller ska jag köra på lågdos resten av livet med blast ibland? Samt om jag hoppar av dopingtåget vilken pct hade ni erfarna preppare rekommenderat? Att jag är korkad osv behöver jag inte få reda på det har jag fattat själv vid det här laget😞. Tacksam för svar. Har jag placerat tråden fel får mod gärna flytta den
Jadå, du får får tillbaka egenprod men det kan ta tid.
Jag har klivit av en kur på 2-3år precis nyss. Har kört kurer förr på ca året och hämtat mig från dom.
Börja med HCG och kör det länge. Har man legat på länge så kan man få köra HCG länge.
Lågdos långtid. Nolva eller aromatiseringshämmare sammtidigt.
Mvh