2012-03-06, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amstaffx
Menar du svaret på min fråga finns i tråden?

Vad tror du själv? Kan det verkligen vara möjligt tråden om Clomid, Nolva, HCG och pct kan ge dig svar på din fråga om Clomid, Nolva och pct?
Citera
2012-03-06, 09:59
Medlem
Komigen!! Har läst så mycket att jag får huvudvärk. Läsa har aldrig vart min grej. Men ja försöker.
Pct på Nolva eller clomid är endast om man får gynikänningar har jag läst till... Gaaaah! Är det verkligen så
Citera
2012-03-06, 10:47
Medlem
Citat:
Komigen!! Har läst så mycket att jag får huvudvärk. Läsa har aldrig vart min grej. Men ja försöker.
Pct på Nolva eller clomid är endast om man får gynikänningar har jag läst till... Gaaaah! Är det verkligen så

Men herregud har du startat en kur utan att veta innan?! Jag är nybörjare på forumet och ska inleda en kur snart så fort jag känner att jag behärskar allt innan. Och kan du inte detta enkla som en PCT så varför i helsike kör du inte bara testo-only? så vet du att det blir helt rätt. Men mitt svar på din fråga, Nolva kör du som PCT också. Och det är tills du känner dig "återhämtad" inget direkt svar om hur länge. utan 2 veckor ifrån sista sticket och fronta med nolvan.
Får du gynnokänningar så finns det bättre alternativ än nolva..
Citera
2012-03-06, 10:47
Medlem
Ursäktar i förväg i fall jag postar fel samt stavar som en 7åring.
Har kört en dbol only kur. startade med 10/10sen höjde 30 mg och körde det i ca 30dar sedan höjde till 50mg och körde i 17 dagar.
Anledningen till höjningen var för att jag inte var nöjd med resultaten fick dock bra resultat på 50mg.
Fick upp ca 6kg ligger på 90kg och är ca 180.
ick lite gynno kännigar runt vårt gården sista dagen på dbol.
Och då frontade jag nolvan med 160 första dagen och körde 40 en vecka efter och nu kör jag 20mg och nu är gynno känningarna slut. Har dock kvar nolvadex i ca 2veckor till med är det någon ide att köra det när man inte känner något längre.
Kan säga att draken är fullt fungerande nu oxå.
Citera
2012-03-06, 11:54
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Menar du svaret på min fråga finns i tråden?
Ja, säkert 25 gånger.

Citat:
Ursprungligen postat av Stabi
Ursäktar i förväg i fall jag postar fel samt stavar som en 7åring.
Har kört en dbol only kur. startade med 10/10sen höjde 30 mg och körde det i ca 30dar sedan höjde till 50mg och körde i 17 dagar.
Anledningen till höjningen var för att jag inte var nöjd med resultaten fick dock bra resultat på 50mg.
Fick upp ca 6kg ligger på 90kg och är ca 180.
ick lite gynno kännigar runt vårt gården sista dagen på dbol.
Och då frontade jag nolvan med 160 första dagen och körde 40 en vecka efter och nu kör jag 20mg och nu är gynno känningarna slut. Har dock kvar nolvadex i ca 2veckor till med är det någon ide att köra det när man inte känner något längre.
Kan säga att draken är fullt fungerande nu oxå.
Jag kan inte uttyda exakt hur länge sedan det är du slutade med dbolen eller exakt hur länge du kärt nolva. Men om det gått över 2-3 v sedan sitta dolen och du mår bra och är pigg så skit i att ta mer nolva tycker jag.

/Glomgold
Citera
2012-03-06, 11:56
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Du har inte läst någonting. Svaret står på trådens förstasida. Faan var irriterad jag blir på pack som dig.

/Glomgold
Citera
2012-03-06, 12:29
Medlem
Okey. Då blir det Nolva efter kur. 2 vec efter sista stick. Tills jag blir jag igen!
Tack för eran deffensiva hjälp!
Citera
2012-03-06, 12:33
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Okey. Då blir det Nolva efter kur. 2 vec efter sista stick. Tills jag blir jag igen!
Tack för eran deffensiva hjälp!
Det låter bra. Vi vill dig bara väl. Passa på att läsa tråden om Arimidex och Letrozole också. Det kan vara bra att veta om något oförutsett inträffar.

/Glomgold
Citera
2012-03-06, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggys
Men herregud har du startat en kur utan att veta innan?! Jag är nybörjare på forumet och ska inleda en kur snart så fort jag känner att jag behärskar allt innan. Och kan du inte detta enkla som en PCT så varför i helsike kör du inte bara testo-only? så vet du att det blir helt rätt. Men mitt svar på din fråga, Nolva kör du som PCT också. Och det är tills du känner dig "återhämtad" inget direkt svar om hur länge. utan 2 veckor ifrån sista sticket och fronta med nolvan.
Får du gynnokänningar så finns det bättre alternativ än nolva..

Jag skulle bara köra testo only! Men så dum som jG var lyssna jG på min kran. Kör deca i 10.
Jag körde det utan att veta nåt. Lysnade på han blint!
Innan jag börja köra så lyssnade jG enbart på han. Jag visste inte att Flashback fanns. Kan inte datorer. Kan inte söka. Så nej han nämnde Aldrig PCT. Men nu försöker jag få info innan min kur är slut.

Trodde jag fått all info av han. Ibland är man för snäll för sitt bästa.
Citera
2012-03-07, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Det låter bra. Vi vill dig bara väl. Passa på att läsa tråden om Arimidex och Letrozole också. Det kan vara bra att veta om något oförutsett inträffar.

/Glomgold

Innan jag blir mer förvirrad för det värkar som att när man vart säker på en sak och så läser man fler upplägg blir man bara förvirrad.!! gaah! så jag kollar var DU tycker.

HCG 3 vec innan sista sticket. 1000ui e3d i 3 vec.
Sen Nolvan. Börja med det 2 vec efter sista sticker eller direkt efter sista sticket?

Nolva
Dag 1-14 40mg
Dag 15- 20mg

Låter det bra?
Citera
2012-03-07, 21:32
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Innan jag blir mer förvirrad för det värkar som att när man vart säker på en sak och så läser man fler upplägg blir man bara förvirrad.!! gaah! så jag kollar var DU tycker.

HCG 3 vec innan sista sticket. 1000ui e3d i 3 vec.
Sen Nolvan. Börja med det 2 vec efter sista sticker eller direkt efter sista sticket?

Nolva
Dag 1-14 40mg
Dag 15- 20mg

Låter det bra?

Börja med nolva 2 veckor efter sista sticket. Det tar 4-5 veckor för testot att gå ur kroppen. Ska du bara köra 3 veckor HCG? Jag skulle köra 5-6 veckor iaf och då skulle jag tima så jag slutade 4v efter sista sticket.

/Glomgold
Citera
2012-03-07, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Börja med nolva 2 veckor efter sista sticket. Det tar 4-5 veckor för testot att gå ur kroppen. Ska du bara köra 3 veckor HCG? Jag skulle köra 5-6 veckor iaf och då skulle jag tima så jag slutade 4v efter sista sticket.

/Glomgold

Men vad tycks om mängden hcg?
1000ui e3d? Bra eller anus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in