2015-10-21, 16:59
Medlem
hur ser det ut med klassning på t.ex Choriomon? är det olagligt i Sverige?
om man är i Asien kan man föra in det i landet när man kommer med flyget?

tack för svar
Citera
2015-10-25, 14:14
Medlem
ojtbss avatar
Låter 1000IU eod i 4v (i samband med sista 4v på min testokur) som en rimlig dosering för att få LH tillverkningen igång och en förbättrad PCT?

Är adex helt nödvändig när man använder HCG? Är 0.5mg ed standardupplägg eller är det "om man känner för det"?
Citera
2015-11-16, 09:37
Medlem
Läst igenom allt o blev inte direkt klokare tyvärr😞. Antagligen är jag riktigt korkad eller vad då antagligen, jag är dum. Jag ligger på 25mån on o börjar nojja som fan över biverkningar. 37år gammal med 3års träningserfarenhet och jag har blastat på med som Max 1.5g prepp men mest legat på enbart testo e 350mg-1g ew. Resultaten var riktigt bra i början men sista 6mån har det knappt hänt nåt alls och samtidigt fått flera tunga diagnoser från psyket. Så till frågan: kan en gammal gubbe som mig återfå egenproduktionen av testo eller ska jag köra på lågdos resten av livet med blast ibland? Samt om jag hoppar av dopingtåget vilken pct hade ni erfarna preppare rekommenderat? Att jag är korkad osv behöver jag inte få reda på det har jag fattat själv vid det här laget😞. Tacksam för svar. Har jag placerat tråden fel får mod gärna flytta den
Citera
2015-11-22, 09:15
Medlem
Skittjacks avatar
Pga spårtider måste jag köra PCT med HCG only eller skippa kuren helt.

Har någon utfört PCT med endast HCG? Eller har någon förslag på hur en sådan kan se ut? Jag har funderat lite kring att 2 dagar efter sista sticket påbörja 2000ui eod i 10 dagar och sen efter det köra 1000ui eod i 20 dagar. Blir att köra testo propp + dbol isf.
Citera
2015-11-22, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Pga spårtider måste jag köra PCT med HCG only eller skippa kuren helt.

Har någon utfört PCT med endast HCG? Eller har någon förslag på hur en sådan kan se ut? Jag har funderat lite kring att 2 dagar efter sista sticket påbörja 2000ui eod i 10 dagar och sen efter det köra 1000ui eod i 20 dagar. Blir att köra testo propp + dbol isf.

Vrf ens kuta om du ska jiddra över spårtider inte bättre och lugna sig till de passar bättre? Ingen kritik bara undran....
Citera
2015-11-22, 15:11
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Läst igenom allt o blev inte direkt klokare tyvärr😞. Antagligen är jag riktigt korkad eller vad då antagligen, jag är dum. Jag ligger på 25mån on o börjar nojja som fan över biverkningar. 37år gammal med 3års träningserfarenhet och jag har blastat på med som Max 1.5g prepp men mest legat på enbart testo e 350mg-1g ew. Resultaten var riktigt bra i början men sista 6mån har det knappt hänt nåt alls och samtidigt fått flera tunga diagnoser från psyket. Så till frågan: kan en gammal gubbe som mig återfå egenproduktionen av testo eller ska jag köra på lågdos resten av livet med blast ibland? Samt om jag hoppar av dopingtåget vilken pct hade ni erfarna preppare rekommenderat? Att jag är korkad osv behöver jag inte få reda på det har jag fattat själv vid det här laget😞. Tacksam för svar. Har jag placerat tråden fel får mod gärna flytta den
Jadå, du får får tillbaka egenprod men det kan ta tid.
Jag har klivit av en kur på 2-3år precis nyss. Har kört kurer förr på ca året och hämtat mig från dom.
Börja med HCG och kör det länge. Har man legat på länge så kan man få köra HCG länge.
Lågdos långtid. Nolva eller aromatiseringshämmare sammtidigt.
Mvh
Citera
2015-11-22, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Jadå, du får får tillbaka egenprod men det kan ta tid.
Jag har klivit av en kur på 2-3år precis nyss. Har kört kurer förr på ca året och hämtat mig från dom.
Börja med HCG och kör det länge. Har man legat på länge så kan man få köra HCG länge.
Lågdos långtid. Nolva eller aromatiseringshämmare sammtidigt.
Mvh

Hur ofta på lågdos? Ed, Eod?

Mvh
Citera
2015-11-22, 16:05
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Vrf ens kuta om du ska jiddra över spårtider inte bättre och lugna sig till de passar bättre? Ingen kritik bara undran....

Jo, det är väl huvudplanen att vänta. Problemet är att det är flera år till det lugnar ner sig och det känns tungt.
Citera
2015-11-22, 16:52
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Msung
Hur ofta på lågdos? Ed, Eod?

Mvh
Prova 300iu eod i några månader o se hur det känns.
Mvh
Citera
2015-12-04, 22:44
Medlem
ojtbss avatar
Nu har jag precis avsluta min testo kur (1g test e e4d) som jag kört 16v. Har också kört 1000IU hcg eod senaste 4v som jag nu avslutat i samband med testokuren, har även legat på 0.5mg Arimidex eod senaste 4v.

Har beräknat att jag ska påbörja min PCT drygt 20 dagar efter sista sticket. Har både clomid och nolva hemma. Tänkte lägga upp det som följande:

Vecka 1: 100mg clomid och 20mg nolva ed.
Vecka 2-3 50mg clomid och 20mg nolva ed.
Vecka 4 20mg nolva ed.

Tankar? Bör man fronta clom och nolva första dagen? Har hört blandade åsikter angående PCT front.
Citera
2015-12-05, 17:12
Medlem
Gym-Rats avatar
Ligger på en låg-dos testo. Någon som lite enkelt kan förklara känslan av gyno? Vet inte om det är det jag har, under dagen har jag känt stickningar, lite ilningar i vänster bröst. Det är svagt och i omgångar. Lite som en svag sträckning. Även lite ömmande känsla.

Har Nolva och Letrozole hemma men vill inte använda det i onödan, speciellt med tanke på eventuella biverkningar o.s.v.
Citera
2015-12-05, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gym-Rat
Ligger på en låg-dos testo. Någon som lite enkelt kan förklara känslan av gyno? Vet inte om det är det jag har, under dagen har jag känt stickningar, lite ilningar i vänster bröst. Det är svagt och i omgångar. Lite som en svag sträckning. Även lite ömmande känsla.

Har Nolva och Letrozole hemma men vill inte använda det i onödan, speciellt med tanke på eventuella biverkningar o.s.v.

Låter som gyno så det är nolva 10-20mg som gäller alternativt använda hjärnan och lägga till arimidex 0.25 ed/eod för att slippa det i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in