2015-10-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ubiconcordia
Älskar att du får det att låta som att jag sitter och ritar streckgubbar.

Gå ut och testa mina tips kommer din vy nyanseras
Citera
2015-10-05, 19:07
Medlem
ubiconcordias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Gå ut och testa mina tips kommer din vy nyanseras

Jag skall inom kort. Förstod dock inte det med montana spider, såg ut som att vara en kanna med tryck men gillade inte vad som kom ut ur den
Citera
2015-10-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ubiconcordia
Jag skall inom kort. Förstod dock inte det med montana spider, såg ut som att vara en kanna med tryck men gillade inte vad som kom ut ur den

Det är för att den har på en viss cap, byt till en lvl 1 och dina linjer kommer vara spikraka. Dyrt knep, tycker bara du ska lägga ner mer tid på öva upp din cancontrol, ut i skogen eller innan du målar fame, om du nu gör det är att före du lägger din målning, bara testar tags med burk. Box på någon som bara lägger tags över någon annans målning och sen lämnar den där.
Citera
2015-11-05, 13:28
Medlem
Vilken stor chromeburk (600ml) kombinerat med rätt cap fyller snabbast en yta? Skall finnas på hlstore
Citera
2015-11-05, 15:48
Medlem
Zarrells avatar
Någon som lekt med va fan man ska ha Nitro 2G silver till?
Silverlines på chrome/guld/koppar?
Citera
2015-11-05, 16:31
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BooNaNa
Vilken stor chromeburk (600ml) kombinerat med rätt cap fyller snabbast en yta? Skall finnas på hlstore
Finns en kanna vad jag ser på hlstore med krom, molotow & montanas "Level 6 Cap".
Citat:
Ursprungligen postat av Zarrell
Någon som lekt med va fan man ska ha Nitro 2G silver till?
Silverlines på chrome/guld/koppar?
Är du slut i huvudet av boff eller driver du?
Citera
2015-11-05, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StortHelvete
Jävla skit, som jag misstänkte då..

Ingen som känner till någon färg, som går att få tag på i Sverige, som faktiskt liknar krom?

Skulle satsa på auto-k krom om jag va du.

har måat sen 1996 och provat massor av sprayfärg och ingen krom kan mäta sig med auto k kromen lr belton decco kromen som tyvärr inte finns längre.
Auto-k kromen finns dock miljövänligare än förut men fortfarande mer spegel effekt än andra krom.
Citera
2015-11-08, 06:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iorjsa
Skulle satsa på auto-k krom om jag va du.

har måat sen 1996 och provat massor av sprayfärg och ingen krom kan mäta sig med auto k kromen lr belton decco kromen som tyvärr inte finns längre.
Auto-k kromen finns dock miljövänligare än förut men fortfarande mer spegel effekt än andra krom.

Okej ni tänkte på den där gamla gläns effekt som miljö farliga färger hadde runt i 90 talet.

På det viset skulle jag tipsa och hålla med att Auto-K kanske har en bättre nyans när torkad.
det känns Lite åt plast krom av dålig kvalitet som gamla leksaker hadde.

Betäckning till Mercedes-benz krom är nog det som liknar mäst krom av alla auto-k jag har testat så var Mercedes Bästa kromet, kommer ej ihåg betäckning bör ha några burkar kvar i källarn.

Belton/molotow har nog kanske den bästa krom annars.
de glittrar men den där spegel känsla som metal har saknas.

Upp till var och en.

Tycker att bil lack, speciellt krom och metall färger leverar bra.

*För snabb fyll föredrar jag dock en 600ml belton + astro fat , är killer om dessa individer har den rätta gåva för att ge burken en climax
Senast redigerad av Rapparen09 2015-11-08 kl. 06:24.
Citera
2015-11-12, 22:04
Medlem
ps3mafackas avatar
Ett visst skåne crew har fått testa montana black nya mirror-chrome som blänker som en spegel. Highlights kommer få den första pallen av spegelchromen i början April 2016.
Citera
2015-11-15, 11:37
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ps3mafacka
Ett visst skåne crew har fått testa montana black nya mirror-chrome som blänker som en spegel. Highlights kommer få den första pallen av spegelchromen i början April 2016.
Myt? Den sitter bara på en chromad yta?
Citera
2015-12-04, 21:22
Medlem
Dax85s avatar
Yo, hur är Hammarlack på burk? Chromen då, tack på förhand!
Citera
2015-12-05, 02:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dax85
Yo, hur är Hammarlack på burk? Chromen då, tack på förhand!

Helt okej, det gör sitt jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in