2015-12-01, 20:33
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarHarry
Om ett halvår jobbar han på TV4. Läs mellan raderna. Han är klar för TV4 om ett halvår när SVT-kontraktet går ut.

Och hur vet du det? Jag tvivlar på det du påstår, men du som vet så utveckla det.
Och skulle det var så som du påstår så är det ju tragiskt....
Citera
2015-12-01, 20:49
Medlem
CE utstrålar total seriositet. Tror inte på historierna om Bajs-Elvis, horor och tafs på kvinnliga kollegor. De kvinnliga kollegorna verkade iaf förtjusta i honom när han avtackades. Han talade om att han ska umgås mer med barnen och barnbarnen. Men vad vet jag, i de lugnaste vatten.
Citera
2015-12-01, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RallarHarry
Om ett halvår jobbar han på TV4. Läs mellan raderna. Han är klar för TV4 om ett halvår när SVT-kontraktet går ut.
Han nekade själv till detta och sa att det stod SVT i pannan på honom.
Citera
2015-12-02, 00:16
Medlem
B´stards avatar
Han reggade ett AB i somras "Claes Elfsberg AB"

Nu ska det cashas in...
Citera
2015-12-02, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
I väntan på att den gamla tråden (http://www.flashback.org/showthread.php?t=113137.html) om Claes Elfsberg flyttas från Laidback till Skvaller, startar vi väl en ny, så att vi inte går miste om värdefull information under tiden.

En hastig och slarvig sammanfattning av skvallret:

1. Är Claes E den s. k. "TV-mannen" som kladdat på en massa kvinnliga kollegor. Svar: ja, nästan säkert.

2. Är Claes E den s. k. "Bajs-Elvis" som "kladdat" på andra sätt i glädjeflickos sällskap? Svar: enligt ryktet, men bevis saknas.

Jag är 99,99 % på att det CE är TV -mannen. Har hört detta från 2 säkra källor: En kollega till honom på TV som sett delar av detta och som även var kollega med vissa kvinnor som CE pysslade med.

Dels en av Sveriges mest informerade journalister om skvallervärlden.
Citera
2015-12-02, 05:25
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeannemarie
Jag är 99,99 % på att det CE är TV -mannen. Har hört detta från 2 säkra källor: En kollega till honom på TV som sett delar av detta och som även var kollega med vissa kvinnor som CE pysslade med.

Dels en av Sveriges mest informerade journalister om skvallervärlden.

Vilka är dessa "säkra" källor? Om du inte avslöjar dem är ditt inlägg bara vanligt sinnessvagt svammel.
Citera
2015-12-04, 10:15
Medlem
Inslag av narcissism hos Elfsberg i hans upprördhet över att gå vid 67. Det gör ju alla. Han kan vara glad att han inte fick gå vid 65. Han är inte oersättlig. Att göra en vanlig pensionering till en landsfråga säger en del om Elfsberg.
Citera
2015-12-04, 17:20
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Inslag av narcissism hos Elfsberg i hans upprördhet över att gå vid 67. Det gör ju alla. Han kan vara glad att han inte fick gå vid 65. Han är inte oersättlig. Att göra en vanlig pensionering till en landsfråga säger en del om Elfsberg.

Man behöver inte sluta vid 65 utan man har rätt att arbeta ytterligare två år. Och är man sen överens med arbetsgivaren så kan man fortsätta i princip hur länge som helst.

B´stard; Ja just det, han har startat ett bolag. Och det är säkert som du säger att han vill använda sitt namn och "Varumärke" på för honom bästa sätt. Inget fel i det tycker jag.
Citera
2015-12-04, 18:58
Medlem
Softis...s avatar
Började kika på programmet Köttberget checkar ut (SVT), i vilket CE är programledare. Jag såg början av det avsnitt i vilket bland annat Benny Andersson blir intervjuad, men kunde ej se klart, då jag uppfattade CE som otrolig dryg i sin framtoning. Han passar nog bäst i nyhetsprogramsformatet tror jag (baserat på att ha sett 5 minuter av honom i ett annat format... haha).
Citera
2015-12-05, 10:53
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Vilka är dessa "säkra" källor? Om du inte avslöjar dem är ditt inlägg bara vanligt sinnessvagt svammel.
Dessa har räknats upp flera gånger. Det finns även en JämO-anmälan mot honom. Han har dessutom outats offentligt av såväl Svullo som Anders Timell och Beatrice Birkeldh.
Citera
2015-12-05, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Dessa har räknats upp flera gånger. Det finns även en JämO-anmälan mot honom. Han har dessutom outats offentligt av såväl Svullo som Anders Timell och Beatrice Birkeldh.
..Puh,det känns redan lite säkrare.I dom "säkra källorna" ingår alltså Svullo...
Citera
2015-12-06, 11:25
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
..Puh,det känns redan lite säkrare.I dom "säkra källorna" ingår alltså Svullo...
Men du får väl tycka vad du vill om honom som person, trovärdig var han i alla fall, han gick ju ut offentligt och satte hela sin heder på spel, klart att inte bara flamsar då, det fattar väl varenda människa med lite förstånd! vi har ju dessutom Bajs-Elvis förehavanden vitsordande av de andra personligheterna.

Nu har Bajs-Elvis dessutom ett nytt "hemligt" projekt på gång. Det vore väl någonting ifall det gick ut på att han bjöd hem kändisar till sig och lät dem intervjuas vid glasbordet?

http://www.expressen.se/noje/claes-elfsberg-om-hemliga-tv-projektet/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in