Citat:
Ursprungligen postat av
Roy666
Att du inte kan se dubbelmoralen i den svenska sexlagstiftningen är uppenbart, så att försöka förklara den för dig är lönslöst.
Sen är jag inte med ???
Ny bryr er visst, ni vill inte släppa på förbudet att köpa sex, ni bryr er över kvinnor som vill sälja sex och försöker med all er makt förhindra att de kan sälja genom att förbjuda köp.
Så där lätt kommer du inte undan…jag inväntar en förklaring på dubbelmoralen.
Är du inte med?
Nej, vi bryr oss inte nämnvärt om kvinnor som vill sälja sex, de får nämligen lov till detta, vi vill inte alls förbjuda dem, däremot så bryr vi oss om de kvinnor, tjejer, killar där ute som tvingas av de orsaker som finns och de sunkiga typer till män som utnyttjar dem.
Vi tycker att köper man folk som man med varenda hjärncell borde fatta inte alls vill få ens kuk uppkörd nånstans, så ska man fan hamna i finkan.
jag tycker vi kan anamma Oh-be-wan:s idé där om statliga institutioner. Istället för fängelse får dessa snubbar + aktiva pedofiler + groomers institutionsstraff, de får betjäna x antal av det där manliga överskottet med sex. 1 månad med 10 avsugningar per dag, per sexköp är nog lagom dos.
Lär nog t.o.m få dessa att fatta vad sexuell vilja har med sex att göra.
Så 2 flugor i en smäll!