2015-12-02, 23:00
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag håller inte med. Att köpa sex är ju att förnedra sig, det visar på att köparen inte har något att komma med annat än sina pengar. Han är så värdelös som människa att han behöver hosta upp stora summor pengar bara för att hon skall bevärdiga honom med sin närvaro och sex. Utan pengarna är han ingenting, helt värdelös, inte ens en förbrukningsvara.

Jag tycker att det där är en väldigt simplistisk och enformig syn på det hela. Vad är ett lyckat sexliv? Är det att dra med en kvinna från krogen, charma henne på någon fest eller få till en dejt ca en gång var tredje vecka eller kanske ännu oftare? Är dessa kvinnor bomber eller är det lite sisodär med den saken? Oavsett hur framgångsrik en man är så är det med väldigt få undantag det når en nivå där sex sker utan större möda, att oddsen inte är emot honom i en given situation och att han kan vara kräsen med hur snygg kvinnan är.

Jämför med en hora där han kan komma och ha sex 15.00 eller 19.45 samma dag med precis vem fan han vill. Det är en myt att flesta torskar skulle vara misslyckade kufar utan snarare så rör det sig om mer eller mindre alldagliga Svenssons som bara vill få sig ett garanterat knull utan en massa krångel och skit.
Citera
2015-12-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Förmodligen inte, skulle tro att de bara är kåta, vill ha sex och betalar gärna för att hon skall gå efter utan komplikationer.

Många kvinnor gillar bling bling och män gillar sex och om dessa 2 parter träffas och gör en ÖK som ligger i bådas intresse
Tja vad spelar det för roll......bortsett från fittstimmet som uppenbarligen är rädd för att inte
räcka till och har/får mindervärdeskomplex, av bara tanken på att lilla gubben har möjlighet att få lite smör på bagetten från annat håll.
Det fittstimmet strävar efter är lite av dåtidens kyskhetsbälte fast för männen,för de månar i alla fall inte om sexarbetarna som de med sin fantastiska dubbelmoral hävdar.

Förklara för mig vad detta "fittstimms" dubbelmoral består av exakt. Sitter det kvinnor och bestämmer att "kukstimmet" inte ska få köpa "fitta", mens kvinnor minsann ska få köpa "kuk"?
eller fattar kuken inte vad ordet dubbelmoral betyder?

Och hur får ni i "kukstimmet" ihop mindervärdeskomplexet med FB"kukstimmets vanliga åsikt att kvinnor alltid får sex när helst hon sticker ut nästippen? Varför skulle kvinnor bry sig om andra kvinnor får sås i tacon, när hon själv kan ligga med ca 300 kukar om dan, för pengar! om hon bara vill? Nå kuken? hur får du ihop den kukstimmslogiken?
Citera
2015-12-02, 23:09
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Hur tänkte du där?
Ska dessa män betjäna varandra på dessa statliga institutioner eller hade du tänkt dig att staten ska tvinga alla svenska kvinnor att "ställa upp" gratis?
Nej då. Jag talar om heterosexuell sex. Gratis nej, via skattesedeln såklart.

Och jämställt. Både unga kvinnor som unga män som jobbar på stället.
Citera
2015-12-02, 23:12
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Alla alltså exempel på män som skiter i att de ev. ligger med någon som inte är sexuellt intresserad av dem, eller att de göder en vedervärdig industri. Snacka om sunkigt.
Pedofiler, mördare, våldtäktsmän, torskar den ordningen har jag över vad jag tycker är regelrätta äckel.

Kvinnor brukar generellt ha en viss attraktion till kändisar. Betalning eller ej. Kändisar å sin sida brukar generellt ge förnuftigt fasen i vad du tycker om torskar.
Citera
2015-12-02, 23:33
Medlem
Citat:
Förklara för mig vad detta "fittstimms" dubbelmoral består av exakt. Sitter det kvinnor och bestämmer att "kukstimmet" inte ska få köpa "fitta", mens kvinnor minsann ska få köpa "kuk"?
eller fattar kuken inte vad ordet dubbelmoral betyder?

Och hur får ni i "kukstimmet" ihop mindervärdeskomplexet med FB"kukstimmets vanliga åsikt att kvinnor alltid får sex när helst hon sticker ut nästippen? Varför skulle kvinnor bry sig om andra kvinnor får sås i tacon, när hon själv kan ligga med ca 300 kukar om dan, för pengar! om hon bara vill? Nå kuken? hur får du ihop den kukstimmslogiken?
Att du inte kan se dubbelmoralen i den svenska sexlagstiftningen är uppenbart, så att försöka förklara den för dig är lönslöst.

Sen är jag inte med ???
Ny bryr er visst, ni vill inte släppa på förbudet att köpa sex, ni bryr er över kvinnor som vill sälja sex och försöker med all er makt förhindra att de kan sälja genom att förbjuda köp.
Citera
2015-12-03, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Att du inte kan se dubbelmoralen i den svenska sexlagstiftningen är uppenbart, så att försöka förklara den för dig är lönslöst.

Sen är jag inte med ???
Ny bryr er visst, ni vill inte släppa på förbudet att köpa sex, ni bryr er över kvinnor som vill sälja sex och försöker med all er makt förhindra att de kan sälja genom att förbjuda köp.

Så där lätt kommer du inte undan…jag inväntar en förklaring på dubbelmoralen.

Är du inte med?
Nej, vi bryr oss inte nämnvärt om kvinnor som vill sälja sex, de får nämligen lov till detta, vi vill inte alls förbjuda dem, däremot så bryr vi oss om de kvinnor, tjejer, killar där ute som tvingas av de orsaker som finns och de sunkiga typer till män som utnyttjar dem.
Vi tycker att köper man folk som man med varenda hjärncell borde fatta inte alls vill få ens kuk uppkörd nånstans, så ska man fan hamna i finkan.

jag tycker vi kan anamma Oh-be-wan:s idé där om statliga institutioner. Istället för fängelse får dessa snubbar + aktiva pedofiler + groomers institutionsstraff, de får betjäna x antal av det där manliga överskottet med sex. 1 månad med 10 avsugningar per dag, per sexköp är nog lagom dos.
Lär nog t.o.m få dessa att fatta vad sexuell vilja har med sex att göra.

Så 2 flugor i en smäll!
Senast redigerad av Merapi 2015-12-03 kl. 00:20.
Citera
2015-12-03, 00:31
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Så där lätt kommer du inte undan…jag inväntar en förklaring på dubbelmoralen.

Är du inte med?
Nej, vi bryr oss inte nämnvärt om kvinnor som vill sälja sex, de får nämligen lov till detta, vi vill inte alls förbjuda dem, däremot så bryr vi oss om de kvinnor, tjejer, killar där ute som tvingas av de orsaker som finns och de sunkiga typer till män som utnyttjar dem.
Vi tycker att köper man folk som man med varenda hjärncell borde fatta inte alls vill få ens kuk uppkörd nånstans, så ska man fan hamna i finkan.

jag tycker vi kan anamma Oh-be-wan:s idé där om statliga institutioner. Istället för fängelse får dessa snubbar + aktiva pedofiler + groomers institutionsstraff, de får betjäna x antal av det där manliga överskottet med sex. 1 månad med 10 avsugningar per dag, per sexköp är nog lagom dos.
Lär nog t.o.m få dessa att fatta vad sexuell vilja har med sex att göra.

Så 2 flugor i en smäll!
Jag vet inte var du får dina homotendenser ifrån. Men du kanske är lagd på att knulla kvinnor?

Är du måhända en kvinna som egentligen är missbildad och av fel kön?
Citera
2015-12-03, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Jag vet inte var du får dina homotendenser ifrån. Men du kanske är lagd på att knulla kvinnor?

Är du måhända en kvinna som egentligen är missbildad och av fel kön?

har inget med varken hetero- eller homosexualitet att göra. Av Danmarks ca 800 gatuprostituerade så var det 0% som sålde sig pga sex. Så du kan nog lugnt konstatera att sälja sig under de premisserna inte handlar ett barr om ens sexualitet.

Och varför inte egentligen? Köper man sex får man vackert ställa upp själv. Så din sexinstitution kan ju gå ut på detta, går man dit så får man välja vara kund först eller hora, väljer man någon att utnyttja till sex får man vackert utsätta sig för att bli vald av någon för att bli utnyttjad gång nr 2. På så sätt behöver varken skattebetalarna eller överskottsmännen betala för sex, de får helt enkelt köra utbyte med varandra. Fair and square och helt gratis.

2 bra idéer på samma kväll, detta är ju rekord.
Citera
2015-12-03, 11:12
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
har inget med varken hetero- eller homosexualitet att göra. Av Danmarks ca 800 gatuprostituerade så var det 0% som sålde sig pga sex. Så du kan nog lugnt konstatera att sälja sig under de premisserna inte handlar ett barr om ens sexualitet.

Och varför inte egentligen? Köper man sex får man vackert ställa upp själv. Så din sexinstitution kan ju gå ut på detta, går man dit så får man välja vara kund först eller hora, väljer man någon att utnyttja till sex får man vackert utsätta sig för att bli vald av någon för att bli utnyttjad gång nr 2. På så sätt behöver varken skattebetalarna eller överskottsmännen betala för sex, de får helt enkelt köra utbyte med varandra. Fair and square och helt gratis.

Ja säkert finns där homomän också. Men det är inte där problemet ligger. Men som feminist blir du väl glad varje gång en kvinna våldtas och mördas. Det hör till din sekt.

Jag tycker att varje gång en kvinna som inte gillar olika våldtas (eller man som våldtas) är det en skymf mot alla människor. Obs jag skrev kvinna (dvs ej du).
Senast redigerad av Oh-be-wan 2015-12-03 kl. 11:20.
Citera
2015-12-03, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Ja säkert finns där homomän också. Men det är inte där problemet ligger. Men som feminist blir du väl glad varje gång en kvinna våldtas och mördas. Det hör till din sekt.

Jag tycker att varje gång en kvinna som inte gillar olika våldtas (eller man som våldtas) är det en skymf mot alla människor. Obs jag skrev kvinna (dvs ej du).

?? Vad försöker du säga med ovan?
Citera
2015-12-03, 11:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Hur vet du det?

2) Självklart säljer alla sex för att de gillar det. Annars skulle de tjäna pengar på något annat sätt eller gå på socialbidrag.

Citat:

Sure. Rada upp de kvinnor som vill utnyttja män sexuellt först.
Citera
2015-12-03, 12:00
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Strunta i vad svenska feminister tycker. Det är väl bara att dra till länder där det är helt lagligt: Danmark, Holland och Tyskland, för att nämna några. Finns ett jättebra utbud på sköna brudar. Bara att knulla på utan att Schyman kan gör ett skit åt saken.
man kan bli dömd till fängelse i sverige om man bryter mot svensk lag utomlands
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in