Jag tror inte att Rasmus har någonting med morden att göra men jag tror däremot att han kommer att göra något på egen hand (igen) vilket kommer att sluta med att han eller någon av hans kollegor mister livet.
Det ska bli intressant att se vad som händer med utredningen omkring Saga. Jag får en känsla av att polischefen kommer till att ta hennes försvar i slutänden. Jag försöker sätta mig in i hur det hade varit om det hade varit verklighet. Undrar om Saga ens hade fått bli polis?! Och om hon nu hade blivit det så hade en internutredning såklart varit på sin plats efter att hon oskyldigt sett till att få sina föräldrar dömda.
Jag har varit så nyfiken över vad som hänt med Henriks familj, hade varit intressant att få reda på det också men tiden räcker säkerligen inte till. Får vi veta det i en säsong 4?
I ett tidigare inlägg var det någon som angav Henrik som potentiell mördare vilket skulle kunna vara fullt möjligt. Kanske har alla offer någonting med Henriks familjs försvinnande att göra? Nu hoppas jag inte att det är så eftersom att jag vill se en säsong 4 som handlar om Henriks familj