2015-11-16, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avengerist
Behöver du verkligen så hög dos? Själv funkar det bra med 20mg.
Kör en noopept stack och har legat på det i mer än 3 månader nu. Jag delar även på dosen dock; tar halva på morgonen innan träningen och ytterligare påfyllning senare på eftermiddagen. Tror det är individuellt hur hög dos man behöver..Vikt är en annan faktor som påverkar hur stor dos man ska ta. Väger över 90kg och har experimenterat tidigare med andra nootropics. Det är absolut ingen dos för en nybörjare.
Citera
2015-11-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillabullen
Kör en noopept stack och har legat på det i mer än 3 månader nu. Jag delar även på dosen dock; tar halva på morgonen innan träningen och ytterligare påfyllning senare på eftermiddagen. Tror det är individuellt hur hög dos man behöver..Vikt är en annan faktor som påverkar hur stor dos man ska ta. Väger över 90kg och har experimenterat tidigare med andra nootropics. Det är absolut ingen dos för en nybörjare.
Okej, jag har aldrig tänkt på det på det viset men det lät lite väl högt när jag läste din kommentar. Låter väl rimligt, jag väger betydligt mindre än dig och tränar inte på nåt gym för tillfället. Har faktiskt funderat på att börja gymma och kan tänka mig att det hjälper ganska mycket.
Citera
2015-11-22, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thrilltip
Tycker att stackers och racetamer är mycket bättre än enbart noopept. För mig tog det mer än en vecka innan jag kände något av noopept men phenylracetam fungerade i princip direkt.
Man bör känna av noopepts fulla effekt först efter 2 veckor men vissa känner även av noopept efter 1-2 dagar. Phenylpiracetam är lite kraftigare dock och det brukar kännas några timmar efter intag.
Citera
2015-11-23, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 65harry
Man bör känna av noopepts fulla effekt först efter 2 veckor men vissa känner även av noopept efter 1-2 dagar. Phenylpiracetam är lite kraftigare dock och det brukar kännas några timmar efter intag.
Säger absolut inte att noopept är dåligt men det tog ett tag innan jag kände av den som sagt.
Citera
2015-11-24, 14:46
Medlem
Hur står sig noopept mot tex modafinil?
Modafinil gav mig energi och fokus under i princip en hel dag.
Dessvärre är det ju klassat så man kan inte importera det utan risk för tullen.

Spelar noopept i samma liga?
Citera
2015-11-25, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizell
Hur står sig noopept mot tex modafinil?
Modafinil gav mig energi och fokus under i princip en hel dag.
Dessvärre är det ju klassat så man kan inte importera det utan risk för tullen.

Spelar noopept i samma liga?
Noopept är mycket subtil och har hjälpt mitt minne sedan jag började ta det. Har tagit Modafinil tidigare och visst det gav mig runt 10 timmar energi men inga märkbara kognitiva fördelar.
Citera
2015-11-25, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plitkilla
Noopept är mycket subtil och har hjälpt mitt minne sedan jag började ta det. Har tagit Modafinil tidigare och visst det gav mig runt 10 timmar energi men inga märkbara kognitiva fördelar.

Så ingen energi eller fokus från noopept? Endast kognitiva fördelar?
Om det är så pass subtilt, är det inte placebo?
Citera
2015-11-26, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizell
Så ingen energi eller fokus från noopept? Endast kognitiva fördelar?
Om det är så pass subtilt, är det inte placebo?
Fokusen är bättre på noopept men inte lika mycket energi som phenylpiracetam och modafinil.
Citera
2015-11-28, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thrilltip
Säger absolut inte att noopept är dåligt men det tog ett tag innan jag kände av den som sagt.
Ja precis, det beror på en rad olika faktorer som påverkar effekten och hur snabbt man känner av noopept.
Citera
2015-11-28, 19:09
Medlem
Kan man få några större biverkningar från noopept? Det är inte som xanor och lyrica som kan ge AT?
Citera
2015-11-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blattestoner
Kan man få några större biverkningar från noopept? Det är inte som xanor och lyrica som kan ge AT?

Nope. Ingen AT alls. Noopept är inte en drog.
Citera
2015-11-29, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Nope. Ingen AT alls. Noopept är inte en drog.
Ah perfekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in