2008-02-18, 23:38
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KchefenL
inte han som tejpar sig. helt olika killar

Men vem är det som vill tejpa då? Känner att jag inte kan sova förrän jag fått visshet i denna fråga.
Citera
2008-02-18, 23:42
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Men vem är det som vill tejpa då? Känner att jag inte kan sova förrän jag fått visshet i denna fråga.
Nån av tvillingarna twins ?
Citera
2008-02-18, 23:51
Medlem
Det är mycket spännande som händer i världen!
Citera
2008-02-18, 23:59
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sass
Det är mycket spännande som händer i världen!

Eller hur? Detta är ju min höjdpunkt idag! Att tejpa eller inte tejpa... det är frågan...
Citera
2008-02-19, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tysk indian
Mångsidig kille tydligen. Finns till och med en sida på Wikipedia.se

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mikael_Reuter

Ja klart det är han

Här är han däremot --> http://www.trumtrum.se/com/projects/movies/shake%20that%20salami.htm
Citera
2008-02-19, 00:15
Medlem
Den där snubben är lite av en ikon i Japan...Såg han på en föreställning på Mosebacke tillsammans med Den andre dåren Peter Wahlbäck. Då låg han inrullad i en persisk matta med ett strykjärn knutet runt midjan oh kramade en falukorv..... Sen har jag varit i Västerås och sett han på en del shower...Ett geni som show artist enligt många.
Citera
2008-02-19, 00:30
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peete
Den där snubben är lite av en ikon i Japan...Såg han på en föreställning på Mosebacke tillsammans med Den andre dåren Peter Wahlbäck. Då låg han inrullad i en persisk matta med ett strykjärn knutet runt midjan oh kramade en falukorv..... Sen har jag varit i Västerås och sett han på en del shower...Ett geni som show artist enligt många.

Fyfan, en Wahlbäck-wannabe... Ja, då kan det väl inte bli annat än silvertejp och securitasvakter. Vad sjöng han då?
Citera
2008-02-19, 00:43
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Hur fan kan du se på sånt skit, blev du bjuden eller tvingad ?
Citera
2008-02-19, 09:50
Medlem
styrlunds avatar
Citat:

Jag såg en hans shower i västerås. Men den kvällen hade han tappat rösten. Men inte fan ställde han in. Han fixade fram en ljudupptagning från en tidigare föreställning och körde playback i en timmes tid. Blev ett helt annan dimension på humorn då.
Citera
2008-02-19, 11:26
Medlem
uffeks avatar
Enligt pappersupplagan av AB är hon:

40 taggare
Politiker i kommun och landsting
Nämndeman och sitter i länsrätten
Medlem i Passion Church (Livets Ord)
Skrivit om fans beteenden i ett universitetsarbete
Citera
2008-02-19, 11:32
Medlem
Minderbinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffek
Enligt pappersupplagan av AB är hon:

40 taggare
Politiker i kommun och landsting
Nämndeman och sitter i länsrätten
Medlem i Passion Church (Livets Ord)
Skrivit om fans beteenden i ett universitetsarbete

Fan också. Hade kunnat sätta min högra arm på att det var Ringholm.
Citera
2008-02-19, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zockerconny
Hur fan kan du se på sånt skit, blev du bjuden eller tvingad ?

Cafeét inte öppet vid tidpunkten. Det var ett alternativ ...Med betoning på VAR Tydligen blev han interjuvad på någon radio kanal idag och det är 100% säkert att det är han det rör sig om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in