Citat:
Ursprungligen postat av
demotrams
HAHA personliga upplevelser. Det kommer alltid handla om personliga upplevelser. Kan du bevisa att din mor är din biologiska mor?
Ja. Hört talas om DNA-test?
Citat:
Kan du bevis att du din ålder är den riktiga?
Det är inte ett extraordinärt påstående, som dina fantasier om diverse övernaturliga ting, så det är inte relevant. Men visst kan jag bevisa min ålder. Min födsel finns dokumenterad och är bevittnad. Och det är som sagt inte ett extraordniärt påstående, som kräver särskilda bevis.
Citat:
Hur kan du hävda att människor oberoende av varandra som sett helvetet, paradiset, änglar, osynliga väsen, inte gäller. Det är människor över hela världen.
Om dessa människor tidigare inte hade hört talas om koncept som "helvete" och "paradis" och de alla beskrev exakt samma sak, så hade det varit annorlunda. Men så är ju inte fallet.
Citat:
De tjänar ingenting på att ljuga och de flesta har varit döda då de dödförklarats av en läkare men som sedan vaknat och berättat.
Jag tvivlar inte på att många av dessa människor på riktigt har upplevt något. Jag finner det dock mer troligt att det är bla hallucinationer pga syrebrist i hjärnan.