2015-11-22, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canadianresources
Den mest utförliga förklaringen på varför dom lägger ner. Postat av Martin på Facebook via en fan-grupp. Ger en hel del klarhet i nedläggningen, tydligen var en splittring nära hela tiden och hade förmodligen skett förr eller senare med eller utan Kringlans inblandning.

Noterar också att patreon-kontot är uppe i $6,164. Om det stämmer (patreon verkar visa lite olika summor ibland) har det bara ökat efter splittringen. Kom igen nu supporta Soneby!

Efterhandskonstruktion, dvs att det förr eller senare skulle spricka ändå. I övrigt låter det här bara som ett långt försvarstal.. Martin, lägg ner skiten nu istället
Citera
2015-11-22, 08:53
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Efterhandskonstruktion, dvs att det förr eller senare skulle spricka ändå. I övrigt låter det här bara som ett långt försvarstal.. Martin, lägg ner skiten nu istället
Fast jag tycker nog ändå att det låter rimligt. Jag har nog lyssnat på alla avsnitt och tycker att detta uppenbart. David kör sitt race, Fritte har alltid haft Oslipat och ny podd och Nisse har ny showoch liknande. Det Martin har är AMK.
Citera
2015-11-22, 09:01
Medlem
BrotherJohns avatar
Ja en splittring skulle väl säkert komma förr eller senare. De tyckte väl det här var ett bra tillfälle och en bra anledning.
Citera
2015-11-22, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Mr. Soneby måste tro att jag är hans värsta fiende, egentligen bryr jag mig inte. Medelålders ganska trötta män Stockholms innerstad med allt vad det innebär (oftast en skämskuddde) men egentligen bryr jag mig inte rent personligen.

Men de kanske blir tredje gången gillt. Martin Sonerbys fall?

Hörde bara "Allt är är inställt på senaste Alla Mina Kamrater" på iTunes

Tredje gången gillt? Kan du förklara det lite?

Vad har karlns gjort med för klavertramp?
Citera
2015-11-22, 12:49
Medlem
DolphinMelters avatar
Tycker "försvarstalet" var fint. Fritte, Nisse och David har sina anledningar att inte längre medverka i AMK. Jag har lyssnat på AMK sedan deras första stapplande steg då Fritte tyckte podden skulle kallas "esperanto magasinet" och om den sista podden nu är så fin som Martin säger att den blev så är det en värdig closure för mig.

Att Martin nu jobbar vidare med morgonpoddradio med AMK som grund känns bra, någon nämnde tidigare att detta är ett steg för att Martin ska bli sveriges Howard Stern och varför inte, kanske lyckas han, kanske inte. Hur som helst kommer jag fortsätta vara partreon till AMK morgon och hans framtida projekt.
Citera
2015-11-22, 13:21
Medlem
Bagdadkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Tycker "försvarstalet" var fint. Fritte, Nisse och David har sina anledningar att inte längre medverka i AMK. Jag har lyssnat på AMK sedan deras första stapplande steg då Fritte tyckte podden skulle kallas "esperanto magasinet" och om den sista podden nu är så fin som Martin säger att den blev så är det en värdig closure för mig.

Att Martin nu jobbar vidare med morgonpoddradio med AMK som grund känns bra, någon nämnde tidigare att detta är ett steg för att Martin ska bli sveriges Howard Stern och varför inte, kanske lyckas han, kanske inte. Hur som helst kommer jag fortsätta vara partreon till AMK morgon och hans framtida projekt.

Avsnittet har väl inte kommit ut? var isf?
Citera
2015-11-22, 13:35
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdadkingen
Avsnittet har väl inte kommit ut? var isf?

Nej? Den kommer på onsdag, som vanligt
Citera
2015-11-22, 13:38
Medlem
swimp78s avatar
De kunde gott smäcka iväg avsnittet redan nu eftersom de lagt ner och det inte kom något den här veckan. Finns det nån anledning att vänta till onsdag?
Citera
2015-11-22, 13:44
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
De kunde gott smäcka iväg avsnittet redan nu eftersom de lagt ner och det inte kom något den här veckan. Finns det nån anledning att vänta till onsdag?

Nej håller med dig, lyssnar gärna nu men beror nog på att dom alltid släppt på onsdagar.
Citera
2015-11-24, 00:56
Medlem
Gillar Martin ändå. Jävligt äkta.
Citera
2015-11-25, 01:46
Medlem
nickeheaads avatar
Det sista avsnittet del A. Man märker hur de alla väljer noga ord och uttryck i detta avsnitt.
Citera
2015-11-25, 03:49
Medlem
Ballongdjurs avatar
Säger inte att han är en dålig människa, men på något sätt framstår Nisse i avslutningsavsnittet som minst sympatisk av de fyra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in