2015-11-18, 23:26
Medlem
Nemjungs avatar
frågan är om man pallar ännu en season. Spelat alla seasons, så börjar bli lite tjötigt. Brukar alltid bli att man kör 2månader intensivt, blir para 1000+ får allt BiS gear sen tröttnar man bara. Dessutom verkar inte bot problemet lösas så kanske roligare om man fixar botprogrammet å lvlar 1200paora + sen pusha GR som alla andra^^
Citera
2015-11-19, 01:02
Medlem
Redlinezs avatar
Kan jag börja med en ny season gubbe redan nu innan nästa season? Eller bör jag vänta?
Citera
2015-11-19, 03:58
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Kan jag börja med en ny season gubbe redan nu innan nästa season? Eller bör jag vänta?

Det blir nollställt till nästa season (din season-karaktär blir non-season och allt förs över till det)
Citera
2015-11-19, 07:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
frågan är om man pallar ännu en season. Spelat alla seasons, så börjar bli lite tjötigt. Brukar alltid bli att man kör 2månader intensivt, blir para 1000+ får allt BiS gear sen tröttnar man bara. Dessutom verkar inte bot problemet lösas så kanske roligare om man fixar botprogrammet å lvlar 1200paora + sen pusha GR som alla andra^^

Det finns små hints om att något kommer ske inom en kort framtid, så vi får hoppas på det!

Citat:

Du kan starta nu, men var bara medveten om att det bara är en månad kvar.
Citera
2015-11-19, 08:09
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Det finns små hints om att något kommer ske inom en kort framtid, så vi får hoppas på det!

Du kan starta nu, men var bara medveten om att det bara är en månad kvar.

Då kör jag på som vanligt tills nya season startar Känns mer värt!
Har jag förstått det rätt att detta med season innebär bland annat att gearen man samlar på sig går resterande gubbar? Ledsen för noobfråga men hjärnan har inte vaknat ännu.
Citera
2015-11-19, 08:14
Bannlyst
Citat:
Då kör jag på som vanligt tills nya season startar Känns mer värt!
Har jag förstått det rätt att detta med season innebär bland annat att gearen man samlar på sig går resterande gubbar? Ledsen för noobfråga men hjärnan har inte vaknat ännu.

Ja, allt gear du får i seasons kan du hämta ut på nonseason när säsongen är över.

Precis som Loxus skrev två inlägg upp.
Citera
2015-11-19, 11:32
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Ja, allt gear du får i seasons kan du hämta ut på nonseason när säsongen är över.

Precis som Loxus skrev två inlägg upp.

Oj förlåt att jag missade just det han skrev Blir dimmigt i huvudet av livsnjutar preparat.
Citera
2015-11-19, 21:20
Medlem
Redlinezs avatar
EDit: såklart glömde jag bort frågan när jag var klar med hälften. Aja hoppas den dyker upp snart.
Ber om ursäkt att jag postar mycket i tråden men mitt minne är mycket kort ibland så det är inte för att vara dryg när jag postar mycket. Är bara så otroligt glad att att ha hittat ett grymt spel för mig efter såpass lång tid.
Citera
2015-11-22, 10:08
Medlem
svetsarns avatar
Hej!
Sitter och spelar RoS på ps3 och undrar några saker som jag hoppas någon kan svara på.
Ibland kopplar inte PSN upp sig och då finns en meny i huvudmenyn som heter "Find game". Listan är givetvis tom iom ingen uppkoppling. När jag senare får kontakt med PSN försvinner Find game alternativet och istället är det Quick match som gäller. Tycker det verkar bättre att få välja ett spel som man tycker passar istället för att hoppas att man blir matchad i något random spel.

Sen funderar jag kring Greater Rifts, är detta tillgängligt på Ps3? Har nog kört runt 100 Rifts men aldrig fått någon nyckel där...

Mvh/svetsarn
Citera
2015-11-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svetsarn
Hej!
Sitter och spelar RoS på ps3 och undrar några saker som jag hoppas någon kan svara på.
Ibland kopplar inte PSN upp sig och då finns en meny i huvudmenyn som heter "Find game". Listan är givetvis tom iom ingen uppkoppling. När jag senare får kontakt med PSN försvinner Find game alternativet och istället är det Quick match som gäller. Tycker det verkar bättre att få välja ett spel som man tycker passar istället för att hoppas att man blir matchad i något random spel.

Sen funderar jag kring Greater Rifts, är detta tillgängligt på Ps3? Har nog kört runt 100 Rifts men aldrig fått någon nyckel där...

Mvh/svetsarn
Hej
PS3 kör 2.0.6 patch och det ska bli inga uppdateringar i framtiden för ps3, tyvärr. Så, inga GR, cubs, nya gems etc.
Quick match är din enda alternativ före du tillägga några vänner från dessa random matchar. Efter detta kan du bjuda dem eller ansluta sig till deras match.
Citera
2015-11-24, 14:11
Medlem
igl0s avatar
Tja, vet någon om man på nåt sätt kan göra så typ en sköld jag hittat blir högre level, hittat johannas argumnet flail och sköld men dom är riktigt låg level på så skölden har 299 i armor går ju inte ha på en level 70 gubbe, kan man göra i kuben så den går upp i armor? Elle måste jag hitta en ny?
Citera
2015-11-24, 14:15
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
Tja, vet någon om man på nåt sätt kan göra så typ en sköld jag hittat blir högre level, hittat johannas argumnet flail och sköld men dom är riktigt låg level på så skölden har 299 i armor går ju inte ha på en level 70 gubbe, kan man göra i kuben så den går upp i armor? Elle måste jag hitta en ny?

Sorry mac, bara att hitta en ny.
Dock kan du kuba för effekten oavsett nivå. Jag hittade t.ex en Cindercoat på lvl 30-40 när S4 vevade igång. Så kubade den direkt när jag blev 70 för att få "Reduces the resource cost of Fire skills by –30%".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in