2015-11-21, 10:55
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livemannen
100 mg med hyffsad hård tolerans mot xanor ingen fara?

Nä, det är lugnt.
Citera
2015-11-21, 13:39
Medlem
livemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
100 mg????? OH MY GOD!!!!

Jag nöjer mig med 2 mg

känner man äns det? eller kanske man gör utan benzo tolerans
Citera
2015-11-21, 19:58
Medlem
Drack igår och koksade.

Tog 2mg ikto dagen innan jag drack samt 2mg på kvällen och 2mg på morgonen, dvs typ 12h sen 2mg och 8h sen.

Är det lugnt om jag tar 1mg till nu liksom? Vart lite tjafs så är lite smådepp. har rökt en del weed också vilket såklart bidragit till "nojjan" om ni fattar, men "ruset" är ju skönt. Inte rökt på länge så är lite färsking typ.

Snabba svar uppskattas
Citera
2015-11-21, 20:59
Medlem
Kokettes avatar
kände mig sjuk, illamående, ont i huvudet osv så drog i mig några påsar ikto. nu känner jag mig dödssjuk, paralyserad och har svårt att andas. tror ni jag kommer dö? kram
Citera
2015-11-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
kände mig sjuk, illamående, ont i huvudet osv så drog i mig några påsar ikto. nu känner jag mig dödssjuk, paralyserad och har svårt att andas. tror ni jag kommer dö? kram

Nä, varför skulle du dö av det för? Konstigt att du inte blev bra av ikon, den hjälper mot det mesta.
Citera
2015-11-22, 01:04
Medlem
Haft ett litet uppehåll men ikväll var det dags för lite mys. Så sitter nu här nedsjunken i soffan min med 6 mg Iktorivil i kroppen, 40 mg Oxy samt nyss avslutat en fin holk (Northern Lights). I bakgrunden har vi lite "bobban" på och på bordet lite plockgodis från Hemmakväll. Något på tv också men vad vete fan. Chillar till musiken och mår riktigt jäkla bra.

Hoppas fler härinne har en trevlig kväll dom med.
Citera
2015-11-22, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnnyrabbithole
Haft ett litet uppehåll men ikväll var det dags för lite mys. Så sitter nu här nedsjunken i soffan min med 6 mg Iktorivil i kroppen, 40 mg Oxy samt nyss avslutat en fin holk (Northern Lights). I bakgrunden har vi lite "bobban" på och på bordet lite plockgodis från Hemmakväll. Något på tv också men vad vete fan. Chillar till musiken och mår riktigt jäkla bra.

Hoppas fler härinne har en trevlig kväll dom med.

Låter underbart. Själv drog jag i mig Ikto igår, tyävrr kan jag inte käka idag för jag håller mig till 1-2 gånger i veckan!! FAN!

Gött att du mår riktigt bra
Citera
2015-11-22, 03:59
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Det är en lite underlig bensodiazepin måste jag säga. Har nu 2mg's Rivatril (klonazepam) på recept. Har tidigare ätit samma medicin, ja direkt ur egna apoteksburkar, och tyckt att klonazepamen är klen om den överhuvudtaget ger någon effekt. Hade då 0,5 mg's piller men tog ett flertal då en inte räckte någonvart.
Har nu märkt att en 2 mg's Rivatril faktiskt hjälper bra och det räcker oftast med att jag tar en på morgonen om det behövs men klonazepamens verkan smyger sig på på ett underligt vis, ja närmast obemärkt. Om jag tar 4 mg känner jag av det tydligt.
Har klart börjat uppskatta denna medicin som jag tidigare dissat för att jag tyckte att de inte fungerade för mig och då ska sägas att alla andra bensodiazepiner jag haft, inklusive oxazepam, har gett en tydlig verkan relativt fort. Inte är Rivatrilen egentligen särskilt långsam men det är just det där underliga sättet dess verkan smyger sig på som jag inte riktigt kan sätta fingret på.

Det finns såklart någon förklaring till detta som någon med bättre kemikunskaper än jag förstår sig på men enligt en vän som går på pissprov så syns inte Rivatril på den vanliga snabbstickan vilket innebär att klonazepam måste skilja sig från andra bensodiazepiner.
Citera
2015-11-22, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Drog precis 6mg roche2 och 1 ksalol för att lyxa till de efter en lång natt

Hur upplever ni Ikto och starksprit? Tog för första gånger 2 glas whisky på kvällen och hade före det tagit en Ikto på morgonen och började kräkas efter 2 små glas whisky, kände mig rejält fyllesjuk, mådde helt fruktansvärt dåligt Har aldrig förr spytt av 2 glas whisky, så det borde ha med Ikton att göra? Jag började må bättre så fort jag hade spytt.
Citera
2015-11-22, 16:20
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Hur upplever ni Ikto och starksprit? Tog för första gånger 2 glas whisky på kvällen och hade före det tagit en Ikto på morgonen och började kräkas efter 2 små glas whisky, kände mig rejält fyllesjuk, mådde helt fruktansvärt dåligt Har aldrig förr spytt av 2 glas whisky, så det borde ha med Ikton att göra? Jag började må bättre så fort jag hade spytt.

Ja klarar det bra. jag har varit gott tankad oc käkat 3mg xanor, utan att nån märkte(dom hade sagt nått direkt)
Citera
2015-11-22, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Jo, du kommer dö av den mängden.
Nja, den är inte så farlig att överdosera benzo. Jag åt en hel burk en gång, 100 st 2 mg'are. Somnade efter en timme, men vaknade efter typ 5 timmar o var rejält snurrig.
Citera
2015-11-24, 00:45
Medlem
Tjo

Är det någon form av medicin som du ej bör ta tillsammans med Ikto?

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in