2015-11-13, 00:11
Medlem
Tagit 2.5mg Ikto idag (precis nu vid midnatt) och ska imorgon kröka runt ~19 snåret.

Dels tänkte jag : 1. hur pass mycket boostar det? Jag brukar seriöst uppleva att jag blir MER kontrollerad dom ggr jag tagit benzo dagen innan, fattar inte varför? Är alltid så speedad annars men då kan jag typ hålla räkning på hur mkt jag druckit. Är det för att jag blir extra lugn och då inte så jäkla impulisv?

2. Jag ska ev ta MDMA. Dvs Ikto idag, alkohol + MDMA imorgon.

Är det cool? Bör jag förvänta mig förmildrad effekt? Tänkte typ kanske 6-7 öl och sen~120-150mg MDMA, ska vara bland folk så vill liksom ändå vara "full" men ändå glad o kärleksfull utan att "fucka ur".

Vad tror ni? Är ingen rookie på MDMA men ikto har jag inte jättelång erfarenhet av.

Tacksam för snabba svar!
Citera
2015-11-15, 03:22
Medlem
Tog för precis 1 timme sedan 3 mg iktorivil. Känner knappt någonting. Gick nyss på toa för att pissa och kände mig liiiiiiiite ostabil. Inte yr eller så. Känner inte något direkt välbehag (som jag hade hoppats på) framför allt ville jag känna nån av det muskelavslappnande effekterna men kan inte säga att jag direkt känner nått. Läste också att någonstans att det kan ta två timmar innan det verkligen kickar in. Vad tror ni? Ska jag ta mer?

Funderar också på om det kan vara så att jag eftersom just nu är inne i ett byta av mina antidepressiva och känner extra utsättningssymptom så som så fruktansvärda spänningar i kroppen och allmänt dåligt mående, det kanske är en bidragande faktor till att jag inte känner av iktron på samma sätt? Kanske när det värsta utsättningssymptomen av byta mediciner lagt sig så kommer jag känna mer av iktorivilen? Kan inte låta bli att känna mig lite besviken då en polare till mig sa att på 4mg känner man sig som en gud...

Tidigare har jag lite sporadiskt kört stavar och xanax och då har jag kännt av det där välmåendet jag är ute efter. Men framför allt vill jag bli lite avslappnad i musklerna då jag har såna jävla problem med spänningar i axlar och käkar. Sista tiden har jag till och med varit tvungen att smörja in örat och käken med voltaren för att känns nån typ av smärtlindring i käkarna!
Citera
2015-11-15, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slatrom
Tog för precis 1 timme sedan 3 mg iktorivil. Känner knappt någonting. Gick nyss på toa för att pissa och kände mig liiiiiiiite ostabil. Inte yr eller så. Känner inte något direkt välbehag (som jag hade hoppats på) framför allt ville jag känna nån av det muskelavslappnande effekterna men kan inte säga att jag direkt känner nått. Läste också att någonstans att det kan ta två timmar innan det verkligen kickar in. Vad tror ni? Ska jag ta mer?

Funderar också på om det kan vara så att jag eftersom just nu är inne i ett byta av mina antidepressiva och känner extra utsättningssymptom så som så fruktansvärda spänningar i kroppen och allmänt dåligt mående, det kanske är en bidragande faktor till att jag inte känner av iktron på samma sätt? Kanske när det värsta utsättningssymptomen av byta mediciner lagt sig så kommer jag känna mer av iktorivilen? Kan inte låta bli att känna mig lite besviken då en polare till mig sa att på 4mg känner man sig som en gud...

Tidigare har jag lite sporadiskt kört stavar och xanax och då har jag kännt av det där välmåendet jag är ute efter. Men framför allt vill jag bli lite avslappnad i musklerna då jag har såna jävla problem med spänningar i axlar och käkar. Sista tiden har jag till och med varit tvungen att smörja in örat och käken med voltaren för att känns nån typ av smärtlindring i käkarna!

Att dra ned på antidepressiva är ingen höjdare, det är klart att det kan påverka hela situationen!
Citera
2015-11-16, 07:07
Medlem
Har ikväll kört 6mg och känner ännu en gång inte ett skit..
Citera
2015-11-16, 19:41
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slatrom
Har ikväll kört 6mg och känner ännu en gång inte ett skit..

Hur många gånger har vi hört denna? Det är det värsta med att beckna benso (jag gör inte det längre så inga pm). Att folk gång på gång ringer (flöddrade) och hotar om våld för att man sålde sockerpiller. Ibland har man till och med blivit utsatt för rån och misshandelsförsök, för att köparen inte känner någonting.
Citera
2015-11-19, 00:41
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Har ramlat tillbaka till ett bensobruk nu. Och det här är den enda gången i min karriär jag känner ett starkt psykiskt behov av att ta benso. Innan har det bara blivit och jag har inte haft sug efter det efter jag tagit det en gång.

Tagit 2mg ikto per kväll tillsammans med lite sub nu i 3 dagar. Idag tänkte jag skippa det men blev ändå att jag stoppade i mig 2mg. Ska snart dra en pytting sub också. Har en Affligem och lite cigg att skölja ner med vilket ska bli härligt.

FAN. Varför är det så härligt med benso? Mår så bra, får så mycket uträttat, livet rullar på så galant.

Ja, förutom den perioden man inte kunde få stopp på det och man hällde i sig 30-40mg åt gången för att man trodde man skulle bli bäng. Då gick livet åt helvete. Men nu, fan det flyter ju bara på. Tjejer, relationer, jobb, pengar, allt går ju precis som man vill att det ska
Citera
2015-11-19, 15:00
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Joinar denna exklusiva klubb, det är ju trots allt SVT-Debatt ikväll och man måste ju tänka på hjärtat. Förhoppningsvis sover jag redan då. Tog 6mg nu, men har pissprov på måndag, vågar man ta en till kanske? Jag får vara positiv, så det är ingen fara egentligen, men jag vill inte ragla in imorgon när jag ska få en annan dos behövlig medicin.
Citera
2015-11-19, 15:40
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
Joinar denna exklusiva klubb, det är ju trots allt SVT-Debatt ikväll och man måste ju tänka på hjärtat. Förhoppningsvis sover jag redan då. Tog 6mg nu, men har pissprov på måndag, vågar man ta en till kanske? Jag får vara positiv, så det är ingen fara egentligen, men jag vill inte ragla in imorgon när jag ska få en annan dos behövlig medicin.

Du vänjer dig snabbt med balansgången. Sekunden du kliver upp ur sängen kan vara otroligt irriterande för att du knappt kan ställa dig upp, sen springer du runt och är produktiv men samtidigt klumpig. Välter grejer, ramlar i obekväma positioner osv.
Citera
2015-11-20, 23:35
Medlem
livemannens avatar
100 mg med hyffsad hård tolerans mot xanor ingen fara?
Citera
2015-11-20, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av livemannen
100 mg med hyffsad hård tolerans mot xanor ingen fara?

Jo, du kommer dö av den mängden.
Citera
2015-11-21, 01:53
Medlem
livemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Jo, du kommer dö av den mängden.

andra trådarsäger nej , sägs krävs bort mot 7000 mg, ska till akuten nu bye
Citera
2015-11-21, 02:27
Medlem