Citat:
Ursprungligen postat av
SatansBalkong
Enda negativa jag har att säga efter alseles för många timmars spelande är att jag ibland saknar det där riktiga vansinnet som fanns i tidigare falloutspel, alla de där galna sakerna som emellanåt, hittills har jag i alla fall inte stött på något sådant, typ den där dörren, i ett avlägset hörn, tror det var i trean, som när man fick upp den visades vara igenmurad, och hade meddelande "fuck you" på den, eller den bindgalna sexroboten FISTO i New Vegas "please assume position".
Men det kommer kanske senare, är en långsam falloutspelare som snokar i vartenda hörn, så trots många nedlagda timmar har jag ute kommit överväldigande långt.
Kan nog säga att det väntar dig väldigt många sjuka grejer. Det finns ett parkeringsgarage bland annat där man börjar undra vem som designade det, hur fan mår en sån människa som designat det egentligen

De flesta är omärkta på kartan. Dock är en kuslig grej med återkoppling till trean utmärkt och med väldigt bra story i terminaler osv.
Hitills hittat iallafall 4-5 ställen som är riktigt bra ur ett "vansinnigt" perspektiv ;D
D.v.s. grejer som är bättre än alla i fo3 och nv. Resten av ställena tycker jag håller ungefär samma klass. Älskar downtown boston och alla omärkta källare/clubar osv.
Vet hur det är att spela sakta och inte börja med mainquesten för tidigt. 72 timmar, lvl 48. har inte gått till diamond city ännu
Finns aldeles för mycket terminaler/lappar och livsöden att läsa om. För att inte tala om settlements.....