2015-11-22, 21:49
Medlem
Citat:
Sir.|55490748]Du har fortfarande inte förstått poängen:
Vad du, jag eller någon annan har för PERSONLIGA sexuella preferenser, är inte något som kan användas som argument för att förbjuda saker och ting.
Personligen skulle jag aldrig någonsin kunna tänka mig att ligga med en man eller med en släkting. Men det är inget som ska behöva påverka någon annan.

Jag förstår precis vad du menar. Men enligt din tankesätt ska det vara fritt fram för människor att begå självmord, abort, dödshjälp osv. Även om du tycker att det är fel ska det inte vara förbjudet enligt dig. Jag förstår precis var du vill komma. Men vad du inte fattar är att samhället som entitet måste sätta sina gränser och sända signaler på vad som är okej och inte okej. Bara för att samhället sänder ut signaler, innebär det inte att ALLA människor håller sig i skinnet och gör precis som samhället i stort vill men det är signalerna, det är gränserna som är viktiga.

Om vi går efter din logik så ska samhället inte ha nåt med:

1) Incest att göra
2) Självmord
3) Dödshjälp
4) Abort
5) droger för eget bruk
6) Homosexualitet m.m.

Jag kan förstå att humanismen och ateismen har hjärntvättat dig grovt men kom igen lite skam i kroppen har du väl ändå kvar. Allt det ovan vill du argumenterar starkt för, samtidigt vet både du och jag att du personligen är starkt emot alla punkter. Hur kan du ens leva med dig själv? Nåt i ditt innersta, i det inbyggda kompassen talar om för dig vad som är vidrigt men du tycker att den här känslan inte ska vara skäl nog att du ska argumentera emot , utan trots det argumenterar du för. Du är så vilse en människa kan vara.

Citat:
Du har fortfarande inte svarat på min ursprungliga fråga angående homosexualitet: varför anser du att homosexualitet är fel?
Är det enbart för att du är en religiöst hjärntvättad foliehatt som inte klarar av att tänka själv, eller har du något giltigt argument?

Homosexualitet är onaturligt, omänskligt och fyller ingen egentlig funktion. Kom inte hit och säga att homosexualitet förekommer bland andra arter. et är mycket som andra arter ägnar sig åt; finns arter som hänger i träd och gör sig löjliga, människor skulle aldrig få för sig att sjunka till samma nivå. Finns arter som äter direkt ur sopkorgen, ingen människa med självrespekt skulle göra det. Kort och gott är det mycket som andra arter gör men som människor aldrig skulle få för sig att uträtta på grund av självrespekt. Så kom inte och ge mig det som argument att eftersom homosexualitet existerar i naturen är det fritt fram för människor.

Sexets främsta funktion är förökning. Hos alla arter och växter är sexets främsta mål förökning. Detta går inte att motargumentera. Sex är skönt just för att det ska utföras och förökningen ska vara ett faktum. Så är arterna programmerade av den vise. Den här funktionen går förlorade hos homosexuella personer som är aktiva.

Rövens enda uppgift är att vara en väg ut för slaggprodukter som människan eller individen lämnar ifrån sig, och inte för att nåt ska stoppas i den. Saker ska komma ut ur den och inte in i den. För man in saker i röven leder det oundvikligen endast till skada i ändtarmen och andra komplikationer.

Könssjukdomar förekommer oftare bland homosexuella och detta är bevisat.

Homosexuella är mer benägna att må dåligt och begå självmord i de mest öppna samhället. Så människors restriktiva åsikter om homosexualitet är inte anledningen till att de mår dåligt och oftast begår självmord utan det är sjukdomen som får de att bli deprimerad och ta sitt liv. Sjukdomen är psykiskt.

Barn som adopteras av homosexuella mår sämre, blir oftare mobbad verbalt eller icke-verbalt. Barnet kommer sakna antingen en manlig förebild eller en kvinnlig förebild beroende på om paret är honor eller hannar. Detta är inte sunt för barnets uppväxt och psykiska mående.

Pedofili förekommer oftare bland homosexuella. M.m.
Citera
2015-11-22, 21:59
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faludjah
Inte nödvändigtvis. Men om man likt du tror på sagor och sedan lever i vanföreställningen att alla andra måste tro på samma sagor och innerst inne faktiskt gör det är tämligen korkat, ja. En konservativ muslim skulle jag beskriva som någon som är i opposition till vad som brukar definieras som liberal Islam (https://sv.wikipedia.org/wiki/Liberal_islam). Nej jag är inte ute och cyklar, du däremot gör bort dig på löpande band.

Lägg ned din "tuffa blatte"-attityd, ingen här är särskilt imponerad nämligen...
En bra måttstock är trogen traditionerna och en mycket restriktiv användning av olika hadither och en lika restriktiv inställning till att praktisera ijtihad (kan översättas i detta sammanhanget till en kristen kontext som motsvarande reformation av islam).
Citera
2015-11-22, 22:02
Medlem
Citat:
MeanME|55490854]Ha ha ha ha ha.
Du kan ju inte läsa innantill en gång.
Om du mot förmodan knullar en kvinna och hon blir med barn,
så får du gifta dig med er dotter.
Det är incest i den civiliserade världen, du vet den delen av världen ni inte tillhör.

Är du helt jävla dum i huvudet? Islam är helt emot det. Sluta hitta på dina egna sagor. Råtta.

Citat:
Tala om att vara en misslyckad jävel.
Du har en mycket lång rad av kusingiften i ditt släktträd va?

Se på din tillvaro istället för att kalla andra för misslyckade. Du är de misslyckades kung haha

Citat:
Och jag till och med gav dig citaten och omständigheterna till det men det missade du med och valde att förneka det...

Varifrån? från Google? haha koranen finns i dess helhet på Google. Ge mig en enda vers som bekräftar dina sinnessjuka påhittade sagor.

Citat:
I övrigt bryr sig ingen om vad ni kallar det, ni tror på en perverterad religion där pedofiler och incestfantaster kan frodas, svårare än så är det inte.
Nej det är det inte, finns flera stater i USA där det är kriminellt att gifta sig med kusiner, många stater förbjuder helkusiner. Andra länder som Ungern, Bulgarien, Rumänien, Kroatien, Kina, Taiwan, Filippinerna förbjuder även de helkusiner att gifta sig. Så nej du har inte rätt här heller.

Ge mig verser ur koranen som bekräftar dina sinnessjuka påhittade sagor om det du säger är sant. Du är så vilse i din själ att det är helt omöjligt för dig att hitta hem. Du ljuger så jävla hårt. Ge mig källa på att kusingifte är olagligt i nåt specifikt land.

Citat:
Förekomsten då?
I större delen av världen ligger det på mindre än en procent.
I alla övriga länder som inte är muslimska där data finns ligger det på 1-4%
De enda länderna där det är riktigt frekvent är de muslimska eller länder som har stora muslimska minoriteter.

Frågan är att det är vanligt, det är lagligt, det är okej, det är inte incest. Fattar du trögt?

Citat:
Anledningen till att man tillåter.
Skadorna från inavel anses som godtagbara men det finns en klart ökad risk.
Defekter från födseln fördubblas t.ex i kulturer där det är frekvent som den Pakistanska.
Döfödda barn lika så.

Va? Så man tillåter det för att det fördubblar defekter? Hur mycket har du rökt på? Gå ta dina tabletter.

Citat:
Intelligensen i kulturer med hög andel kusingifte sjunker betydande.
En minskning på 10-16 i IQ uppmätt i en studie i Indien.
(Indian National Science Academy, 1983 Consanguinity Effects on Intelligence Quotient and Neonatal Behaviours of nsari Muslim Children").

Bullshit. Du är ett gott exempel på att det inte är så. Du är inte för kusingifte och inte fan är du smart för det. haha. Du är allt annat än smart.

Citat:
Sedan har vi ju dig i detta forumet som ett lysande exempel på att det inte är sunt med för många kusingiften i släkten.

Du har ju inte haft rätt i något hittills så vad gnäller du för?
Du är ju värdelös som vanligt.
Nästan upphört helt.

Massa påstående utan utveckling. Utveckla dina påståenden. Som jag skrev tidigare. Gå dra nåt gammalt över dig.

Citat:
Nej nu ljuger du igen, man får enligt vissa skriftlärda gifta sig med sina utomäktenskapliga barn som jag visat. Att du inte förstår skriven text det är inte mitt problem, gnäll på dina släktingar som praktiserat kusingifte för länge att du inte klarar av att ta till dig skriven text och blanda inte mig i att du är så korkad. Så lär dig läsa först och kom tillbaka sedan och erkänn att du har haft fel som vanligt. Just nu är du bara patetisk när du inte ens fattar vad du läser.

Men din lilla rätta. Ge mig verser ur koranen som bekräftar dina sinnessjuka teorier.

Citat:
Men du kanske inte är så bra på engelska så jag kanske behöver översätta citaten för dig?

HAHA, ingen risk. Jag förstår vad du skriver men du är helt borta i skallen. Ingenstans har du rätt. Din egen okunnighet kommer vara din egen fördärv.
Citera
2015-11-22, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Jag förstår precis vad du menar. Men enligt din tankesätt ska det vara fritt fram för människor att begå självmord, abort, dödshjälp osv. Även om du tycker att det är fel ska det inte vara förbjudet enligt dig. Jag förstår precis var du vill komma. Men vad du inte fattar är att samhället som entitet måste sätta sina gränser och sända signaler på vad som är okej och inte okej. Bara för att samhället sänder ut signaler, innebär det inte att ALLA människor håller sig i skinnet och gör precis som samhället i stort vill men det är signalerna, det är gränserna som är viktiga.
Nej, du förstår uppenbarligen INTE vad jag eller någon annan skriver. Du upprepar bara samma åsikt med nya ord - alltså att homosexualitet är fel, men du misslyckas med att förklara varför.
Eller det är klart, du har ju din gamla sagobok att hämta visdom ifrån, utan att ifrågasätta.
Citat:
Om vi går efter din logik så ska samhället inte ha nåt med:

1) Incest att göra
2) Självmord
3) Dödshjälp
4) Abort
5) droger för eget bruk
6) Homosexualitet m.m.
Halmgubbe. Flera av dessa frågor är mycket mer komplicerade än homosexualitet.

Citat:
Jag kan förstå att humanismen och ateismen har hjärntvättat dig grovt men kom igen lite skam i kroppen har du väl ändå kvar. Allt det ovan vill du argumenterar starkt för, samtidigt vet både du och jag att du personligen är starkt emot alla punkter. Hur kan du ens leva med dig själv? Nåt i ditt innersta, i det inbyggda kompassen talar om för dig vad som är vidrigt men du tycker att den här känslan inte ska vara skäl nog att du ska argumentera emot , utan trots det argumenterar du för. Du är så vilse en människa kan vara.
Och så lite amatörpsykologi, förstås. Håll dig till ämnet.

Citat:
Homosexualitet är onaturligt, omänskligt och fyller ingen egentlig funktion. Kom inte hit och säga att homosexualitet förekommer bland andra arter. et är mycket som andra arter ägnar sig åt; finns arter som hänger i träd och gör sig löjliga, människor skulle aldrig få för sig att sjunka till samma nivå. Finns arter som äter direkt ur sopkorgen, ingen människa med självrespekt skulle göra det. Kort och gott är det mycket som andra arter gör men som människor aldrig skulle få för sig att uträtta på grund av självrespekt. Så kom inte och ge mig det som argument att eftersom homosexualitet existerar i naturen är det fritt fram för människor.
Halmgubbe.
Förklara varför homosexualitet är fel istället för att bemöta argument som ingen har presenterat.

Citat:
Sexets främsta funktion är förökning. Hos alla arter och växter är sexets främsta mål förökning. Detta går inte att motargumentera. Sex är skönt just för att det ska utföras och förökningen ska vara ett faktum. Så är arterna programmerade av den vise. Den här funktionen går förlorade hos homosexuella personer som är aktiva.
Och? Är det olagligt att inte skaffa barn?

Citat:
Rövens enda uppgift är att vara en väg ut för slaggprodukter som människan eller individen lämnar ifrån sig, och inte för att nåt ska stoppas i den.
Och du bestämmer vad andra människor ska använda sina kroppsöppningar till?
Citat:
Saker ska komma ut ur den och inte in i den. För man in saker i röven leder det oundvikligen endast till skada i ändtarmen och andra komplikationer.
Nej. Men oavsett så är det upp till varje enskild individ att avgöra vad hen vill ha i röven, det är inte din ensak.

Citat:
Könssjukdomar förekommer oftare bland homosexuella och detta är bevisat.
Det är inte ett argument mot homosexualitet, snarare ett argument för att folk måste lära sig att skydda sig när de knullar.
Citat:
Homosexuella är mer benägna att må dåligt och begå självmord i de mest öppna samhället. Så människors restriktiva åsikter om homosexualitet är inte anledningen till att de mår dåligt och oftast begår självmord utan det är sjukdomen som får de att bli deprimerad och ta sitt liv. Sjukdomen är psykiskt.
Belägg?
Citat:
Barn som adopteras av homosexuella mår sämre, blir oftare mobbad verbalt eller icke-verbalt.
Och att barn till homosexuella par blir mobbade, löser vi med att förbjuda homosexualitet? Snacka om att angripa problemet från fel håll.
Citat:
Barnet kommer sakna antingen en manlig förebild eller en kvinnlig förebild beroende på om paret är honor eller hannar. Detta är inte sunt för barnets uppväxt och psykiska mående.
En källa på att barn till homosexuella par mår psykiskt dåligt, tack. Och då ska det vara en källa som påvisar att det är för att föräldrarna är homosexuella.
Oavsett om detta skulle vara sant så är det inte ett argument för att förbjuda homosexuellt umgänge, enbart ett eventuellt argument mot homoadoptioner.

Citat:
Pedofili förekommer oftare bland homosexuella. M.m.
Pedofili förekommer oftare bland heterosexuella män än heterosexuella kvinnor. Är manlig heterosexualitet fel?
Citera
2015-11-22, 22:18
Medlem
Kernelpanics avatar
Citat:
Varför inte? Sex är skönt. Alla vill ha sex. Vad är de som hindrar människor att ägna sig åt incest?

Om en pappa på 38 år inte tycker att det är fel med incest, vad hindrar då pappan att sätta på sin egen 18 åriga dotter, om dottern också är med på det hela och de använder skydd?
Även om båda var med på det, kändes det inte lite konstigt efteråt?
Har du förträngt det som hände och förnekar att du har en dotter?
Citera
2015-11-22, 22:24
Medlem
Citat:
Faludjah|55490936]Jag har inga gelikar och jag har på intet sätt agerat som du. Således är jag inte en råtta, belägg mottages gärna annars... Här har du ett helt inlägg som du råkat "missa": (FB) Hur f@n kan man vara religiös i Sverige 2015 utan att vara en komplett idiot? här är ytterligare ett: (FB) Hur f@n kan man vara religiös i Sverige 2015 utan att vara en komplett idiot?
Att du inte klarar av att läsa texter skrivna av Bogomil säger mer om dig än honom... Istället för att hävda en massa saker kan du ju visa att dina påstående stämmer, när har jag ljugit?

Jag har så jävla fog för mitt påstående när jag säger att du är en råtta och det är du. När jag hoppade in i diskussionen så svarade jag på spiritiz inlägg om homosexualitet och inte trådens fråga. Den frågan har jag varken sett eller brytt mig om, således kan det inte räknas som att jag inte svarat på ''svåra frågor'' så som du påstod. Jag kan mer än gärna svara på trådens fråga också. Det är inte svåra frågor. Det är pisslätta frågor. Att jag tycker att Bogomil skriver som en kratta är en subjektiv analys från mig. Jag anser att han på grund av danskan inte kan skriva på ett sätt som är begripbart. Detta har fler än mig påpekat. Vad säger detta om mig din råtta? Kom igen, hitta på en teori. Det säger bara att jag inte tycker om danska blandad med svenska. Men låt höra vad dina hjärnceller kan producera gällande detta.

Citat:
Fast det har ju MeanMe tydligt visat att så inte är fallet. Har du begränsade kunskaper i engelska eller vad är det som du inte förstår? (FB) Hur f@n kan man vara religiös i Sverige 2015 utan att vara en komplett idiot?

HAHA, Han har inte visat ett skit. Jag har gång efter annan bett honom ge mig verser i koranen som bekräftar hans påståenden, han misslyckas med de gång efter annan. Du fattar visst trögt du också. När jag säger dina gelikar menar jag sådana som Meanme och dylika personer. Ni är av samma sort. Vilsna i er själva.

Citat:
Du har inte fog för någonting, du snackar bara en massa skit. Vad spelar det för roll att adeln var inavlad i Europa förut? Det är ju bland annat genom studier av dessa som man konstaterat att genetiken tar skada av kusingifte. Jag sa vidare att du verkade vilja gifta dig med din kusin eftersom du på ett så desperat sätt försöker försvara företeelsen. Men det är så klart möjligt att du bara ägnar dig åt ett allmänt försvar av all galenskap som rättfärdigas inom Islam, mina ursäkter i sådana fall. Att däremot påstå att kusingifte inte är inavel är direkt felaktigt. Kusingifte är betydligt mer skadligt än vad t.ex. homosexualitet någonsin kan vara för framtida generationer. Det är vidare något som alla faktiskt kan veta (till skillnad från ditt tramsartade påstående om att alla vet att homosexualitet är fel), om dom bara orkar läsa på lite, det har nämligen forskats om saken rätt länge, du har redan fått en länk av mig i tidigare inlägg.

Först och främst har jag fog för att kalla dig för råtta då du gång efter annan visar på att du brister i de mest rudimentära. HAHA din gelike vän Meanme påstod att kusingifte var nåt som endast förekom inom Islam, jag visade att så inte var fallet. Det är vad kusingifte bland finare societeter i västvärlden har med inlägget att göra. Det var ett svar på din gelike väns sinnessjuka påstående.

Hur i helvete kan du vara så säker på din sak? Inga studier visar på att kusiner som får barn ihop med säkerhet får handikappade barn. Risken ökar nåt men att hävda att handikappade barn är givet bland kusiner som skaffar barn är bara lögnaktigt. Riken ökar nåt är inte samma sak som att göra det hela till en regel. Förkovra dig.

Citat:
Vad gäller skolbänken så är det i den jag lärt mig det jag ovan presenterat. Misstänker att mina akademiska prestationer och erfarenheter vida överstiger dina, men du kanske syftar på en koranskola eller dylikt? Annars är det ju bara att vi jämför HP:en och betyg...

HP är inget att hänga i julgran. Själv skrev jag för 5te gången och hade totalt 125 rätt av 160. Detta trots att jag kommit till Sverige som 7 årig. Vad betygen beträffar har jag minst VG. Även om du fick 160 av 160, visar det inget om att du på nåt sätt ska vara bättre än mig i nåt ämne eller på nåt sätt. Jag märker dessutom att du skriver och svarar på ett visst sätt i hopp om att träna på HP till nästa prov. Bara det att du vill jämföra HP och betyg säger mycket om på vilken nivå du ligger. Trots att svenska är mitt andra språk, är jag helt övertygad om att jag både tar dig HP-mässigt och betygsmässigt. Vidare har du haft fel i allt du presenterat. Du tror att det är givet att barn födda av kusiner blir handikappade. Dina lärare har svikit dig och värst av allt. Har du svikit dig själv. Det är synd om dig, grovt synd om dig.

Citat:
Inte nödvändigtvis. Men om man likt du tror på sagor och sedan lever i vanföreställningen att alla andra måste tro på samma sagor och innerst inne faktiskt gör det är tämligen korkat, ja. En konservativ muslim skulle jag beskriva som någon som är i opposition till vad som brukar definieras som liberal Islam (https://sv.wikipedia.org/wiki/Liberal_islam). Nej jag är inte ute och cyklar, du däremot gör bort dig på löpande band.

Ändå säger du att du är klokare än mig haha ger du mig wikipedia? Har du inte lärt dig än att bara för att någon på TV säger att liberal muslim och andra sorters muslimer existerar inte? HAHA vem är du att ge definition på vad en muslim är? Vem är wikipedia att ge definition på vad eller vem en liberal muslim är?

Citat:
Lägg ned din "tuffa blatte"-attityd, ingen här är särskilt imponerad nämligen...

Tanken är inte att du eller någon annan ska bli imponerad heller. Jag har ingen attityd. Ledsen att du tolkar det på det sättet. Ja är kolugn, sitter och dricker loka och lyssnar på musik. Du är vilse.
Citera
2015-11-22, 22:24
Medlem
Kernelpanics avatar
Citat:
Oäkta barn ä ingen släkting din dumma idiot. Vi pratar om blodsband. Det närmaste släktingen man kan komma är en kusin. BLODSBAND. Fatta rätt din misslyckade jävel.

Jag trodde goda kristna undviker svordomar och förlåter andra människors brister
Citera
2015-11-22, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kernelpanic
Även om båda var med på det, kändes det inte lite konstigt efteråt?
Har du förträngt det som hände och förnekar att du har en dotter?

Dina kompisar säger att det inte är konstigt med incest. De säger att de personligen inte gillar det men att det inte är konstigt om en pappa knullar sin dotter.
Citera
2015-11-22, 22:42
Medlem
Citat:
Är du helt jävla dum i huvudet? Islam är helt emot det. Sluta hitta på dina egna sagor. Råtta.

Se på din tillvaro istället för att kalla andra för misslyckade. Du är de misslyckades kung haha

Varifrån? från Google? haha koranen finns i dess helhet på Google. Ge mig en enda vers som bekräftar dina sinnessjuka påhittade sagor.

Ge mig verser ur koranen som bekräftar dina sinnessjuka påhittade sagor om det du säger är sant. Du är så vilse i din själ att det är helt omöjligt för dig att hitta hem. Du ljuger så jävla hårt. Ge mig källa på att kusingifte är olagligt i nåt specifikt land.

Frågan är att det är vanligt, det är lagligt, det är okej, det är inte incest. Fattar du trögt?

Va? Så man tillåter det för att det fördubblar defekter? Hur mycket har du rökt på? Gå ta dina tabletter.

Bullshit. Du är ett gott exempel på att det inte är så. Du är inte för kusingifte och inte fan är du smart för det. haha. Du är allt annat än smart.

Massa påstående utan utveckling. Utveckla dina påståenden. Som jag skrev tidigare. Gå dra nåt gammalt över dig.

Men din lilla rätta. Ge mig verser ur koranen som bekräftar dina sinnessjuka teorier.

HAHA, ingen risk. Jag förstår vad du skriver men du är helt borta i skallen. Ingenstans har du rätt. Din egen okunnighet kommer vara din egen fördärv.
Svordomar, koranen och "ha ha". Är det allt du har att komma med? Samma sak i varje tråd och inlägg från dig. Särskilt när du trängt in dig själv i ett hörn.
Citera
2015-11-22, 22:44
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Visa då ett korancitat där de hävdar att det är förbjudet att gifta sig med sin utomäktenskapliga dotter...
Det kan du inte, annars skulle inte Al-Qurtubi ha adresserat frågan.
Citat:
Man skall inte ljuga och du är kass helt enkelt, du kan ju inget.
Citat:
Jag gav dig citatet 4:23 vad mer kan jag göra? Att du inte kan läsa och förstå det citatet är inget jag kan göra något åt.
Citat:
Menar du på fullt allvar att jag skall ge dig koranverser över vilka länder där kusingiften är förbjudna?
Vet du när koranen skrevs och när t.ex USA grundades?
Du är inte lite dum du. (Där har vi kusingiftens skadeverkningar igen.)
Eller du kanske tror att Gabriel citerade framtida länders lagstiftning på 2000-talet för Muhammed?

Vi ger denna länken som inte pratar om sagor istället.
Men den är på engelska, tror du att du fixar det?
Men det finns bilder på kartor du kan titta på i artikeln så det kanske funkar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cousin_marriage
Citat:
Klart det är. Det är inget objektivt begrepp utan ett subjektivt som man tolkar olika värden över. Att du inte förstår, igen inte mitt problem. För mig är kusinäktenskap incest, punkt slut.
Citat:
Vi tittar på vad jag skrev.
Citat:
Skadorna från inavel anses som godtagbara men det finns en klart ökad risk.

Var hittar du i denna mening att man tillåter det för att det fördubblar defekter?
Man ser dem som godtagbara.
Din bristande läsförståelse igen
Citat:
Är uppenbart helt klart smartare än dig lol.
Inte för att det säger något när du inte ens klarar av att förstå vad du läser.
Har du problem med rapporten så tar du upp det i en egen artikel och publicerar den eller ger andra rapporter av samma population som visar på andra resultat.
Ditt gny bryr sig ingen om.
Citat:
Allt det du skrivit hittills har ju visat sig vara lögner eller att du inte ens fattar skriven text, går inte att göra det klarare än så.
Citat:
Vad är en "rätta"? LOL
(Kusingiften igen)

Det har du fått, att du inte kan läsa vad som står där eller kan tillgodogöra dig texten är inte mitt problem. Då har du ju inget i ett diskussionsforum att göra snarare, eller hur?
Citat:
Det gör du uppenbart inte bara löjligt att förneka det.
Har haft rätt i allt jag skrivit hittills att du förnekar det gör ingen skillnad.
Vi vet ju alla nu hur korkad du är.
Citera
2015-11-22, 22:45
Medlem
Citat:
Sir.|55491372]Nej, du förstår uppenbarligen INTE vad jag eller någon annan skriver. Du upprepar bara samma åsikt med nya ord - alltså att homosexualitet är fel, men du misslyckas med att förklara varför.
Eller det är klart, du har ju din gamla sagobok att hämta visdom ifrån, utan att ifrågasätta.

Jag har förklarat för dig varför homosexualitet är fel längst ner. Jo jag förstår var du vill komma men du har fel.

Citat:
Halmgubbe. Flera av dessa frågor är mycket mer komplicerade än homosexualitet.

Varför är dessa som jag angav mer komplicerade än homosexualitet? Allt det jag skrev är beslut som fattas av vuxna människor helt självmant- Vad är det för skillnad mellan abort och homosexualitet? Vuxna människor som fattar sina beslut. Nej. du är vilse och det är bara att erkänna.

Citat:
Och så lite amatörpsykologi, förstås. Håll dig till ämnet.

Det är det jag har gjort hela tiden. Har du svårt att se det?

Citat:
Halmgubbe.
Förklara varför homosexualitet är fel istället för att bemöta argument som ingen har presenterat.

Jag har förklarat varför.

Citat:
Och? Är det olagligt att inte skaffa barn?

Ska vi tillåta homosexualitet och förbjuda de att skaffa barn?

Citat:
Och du bestämmer vad andra människor ska använda sina kroppsöppningar till?

HAHA, bestämma? Är du seriös? Analöppningens uppgift är just för bajset. Hur kan du inte hålla med om det? HUR?!! haha

Citat:
Nej. Men oavsett så är det upp till varje enskild individ att avgöra vad hen vill ha i röven, det är inte din ensak.

Men enligt anatomin ska människan inte ha saker i röven. Är du på riktigt eller skriver du bara för att?

Citat:
Det är inte ett argument mot homosexualitet, snarare ett argument för att folk måste lära sig att skydda sig när de knullar.

Du är för mycket, bara för mycket. HAHA ska vi tillåta homosexualitet men förbjuda dom att knulla oskyddad?

Citat:
Belägg?
Ser du inte allt jag skriver?

Citat:
Och att barn till homosexuella par blir mobbade, löser vi med att förbjuda homosexualitet? Snacka om att angripa problemet från fel håll.

Hur löser vi det? Genom att ha gayparade på gatorna, där föräldrar med småbarn står och klappar händer för att se nakna vuxna människor hoppa och ha sig? Vi förbjuder porr men bjuder å andra sidan helt öppet alla människor i alla åldrar att skåda porr i reallife på gatorna. Om detta inte är porr, då vet jag inte vad som är porr:

https://www.google.se/search?q=garparade&biw=1366&bih=651&source=lnms&tb m=isch&sa=X&ved=0ahUKEwit-MHk_qTJAhWHDSwKHacgACwQ_AUIBigB#tbm=isch&q=pride+p arade+suck+dick&imgrc=txjzubr7dzWIbM%3A Se hur lilla flickan har händerna för ögonen.

https://www.google.se/search?q=garparade&biw=1366&bih=651&source=lnms&tb m=isch&sa=X&ved=0ahUKEwit-MHk_qTJAhWHDSwKHacgACwQ_AUIBigB#tbm=isch&q=pride+p arade+naked&imgrc=YBqtz8TXr9en1M%3A

https://www.google.se/search?q=garparade&biw=1366&bih=651&source=lnms&tb m=isch&sa=X&ved=0ahUKEwit-MHk_qTJAhWHDSwKHacgACwQ_AUIBigB#tbm=isch&q=pride+p arade+naked&imgrc=LKoRD_-GqEdrZM%3A

Citat:
En källa på att barn till homosexuella par mår psykiskt dåligt, tack. Och då ska det vara en källa som påvisar att det är för att föräldrarna är homosexuella.
Oavsett om detta skulle vara sant så är det inte ett argument för att förbjuda homosexuellt umgänge, enbart ett eventuellt argument mot homoadoptioner.

Behövs det en källa till det? Vet du inte utan källa att alla barn är i behov av manliga och kvinnliga förebilder? Så vi ska tillåta homosexualitet men förbjuda adoption?

Citat:
Pedofili förekommer oftare bland heterosexuella män än heterosexuella kvinnor. Är manlig heterosexualitet fel?

Pedofili förekommer oftare bland homosexuella och inte hetro.
Citera
2015-11-22, 22:53
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Varför är dessa som jag angav mer komplicerade än homosexualitet?
För att de inte handlar om en akt mellan två samtyckande vuxna människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in