2015-11-22, 20:08
Medlem
Citat:
Sir.|55484883]Varför talar du jämt om att alla "innerst inne" är lika bakåtsträvande som du? Sluta ljug för dig själv - din sort (hatisk foliehatt), är en liten minoritet i det här landet. De flesta av oss baserar inte våra värderingar på en gammal grundlös myt.

Massa skit från din mun som luktar apa. Svara på min fråga. Skulle du kunna ha sex med din avkomma om han/hon var med på det?

Citat:
Förklara varför DU anser att homosexualitet är fel. Och då menar jag vad DU har för argument, inte vilka fantasier du har om någon Guds vilja.

Om du svarar på min fråga ovan ska jag svara på din fråga. Ställer frågan en gång till. Skulle du kunna ha sex med din avkomma, syster, mamma, pappa, bror?
Citera
2015-11-22, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Massa skit från din mun som luktar apa. Svara på min fråga. Skulle du kunna ha sex med din avkomma om han/hon var med på det?
Det tillhör inte min PERSONLIGA preferens, att ha sex med släktingar.
Exakt vad har min personliga smak med saken att göra? Det är ju lite det som är poängen: du har inte rätt att diktera hur andra människor ska leva sina liv, baserat på dina personliga övertygelser.

Citat:
Om du svarar på min fråga ovan ska jag svara på din fråga. Ställer frågan en gång till. Skulle du kunna ha sex med din avkomma, syster, mamma, pappa, bror?
Nej.
Citera
2015-11-22, 20:21
Medlem
Citat:
MeanME|55485357]Nej jag kollade upp det, du har helt fel där.
Det är ok för vissa lärda och inte för andra.
Vem du inte får gifta dig med står reglerat i Surah 4:23

Står inget om förbud mot giftermål av oäkta barn.

Skriver:

Oäkta barn ä ingen släkting din dumma idiot. Vi pratar om blodsband. Det närmaste släktingen man kan komma är en kusin. BLODSBAND. Fatta rätt din misslyckade jävel.

Citat:
Så nej, igen beslår jag dig med att ljuga och förneka sanningen eller helt enkelt inte veta vad du talar om.
Hur pinsamt är inte det?
En ateistisk svenne vet mer om koranen och islam än vad du gör...
Vilken forumclown du gör dig till.

HAHA, Det gör du verkligen inte. Jag pratar om blodband när jag säger släkting. Du kan tro att du kan mer än mig men det gör du verkligen inte men tro för all del det om det får dig att sova bättre om nätterna men det får dig inte att sova bättre i graven

Citat:
Och nej, jag tror kusingifte ses av en majoritet som jävligt suspekt och incestuöst.
Det är ju bara i er kultur det förekommer i antal.
Hade det varit jopp hejdi hade det förekommit frekventare i andra kulturer med.

Det är enligt alla lagar och kulturer lagligt och fritt fram att gifta sig med sina kusiner och det är inget fel i det. Vad du tycker är en massa hästskit som luktar långa vägar. Du tror att du kan mycket om Islam men kan inte ens nåt på ytan och det är så ironiskt.

Citat:
Så du får sitta ensam nere i din (inte ditt) svarta håla.

Som jag sa, dra nåt gammalt över dig. Du kan inget om varken Islam, livet eller nåt annat. Du är en misslyckad individ som inte ens kan ta hand om sig själv. Låt mig bilda dig en stund:

Kusingifte förekom frekvent inom de högre uppsatta i västvärlden på 1600 talet fram till mitten av 1800- talet. Darwin själv var gift med sin kusin. Albert Einstein var gift med sin kusin. Västvärlden ändrade så småningom kulturen efter industrialiseringen och då blev det mer ovanligt med kusingifte i västvärlden.

Vad giftermål beträffar i koranen, så är den närmaste släktingen man kan komma är ens kusiner och inte närmare än så. Här pratar jag om blodsband och inte om en Agda 40 har en dotter på 20 år. Agda blir ihop med Lasse 50 år och Lasse 50 blir kär i sin styvdotter. Det har ingenting med blodsband att göra. Stäng igen hålkaklet och förkovra dig innan döden överraskar dig och du på grund av din okunnighet får ett öde som människor med insikt gör allt för att undvika.
Citera
2015-11-22, 20:25
Medlem
Citat:
Sir.|55489920]Det tillhör inte min PERSONLIGA preferens, att ha sex med släktingar.
Exakt vad har min personliga smak med saken att göra? Det är ju lite det som är poängen: du har inte rätt att diktera hur andra människor ska leva sina liv, baserat på dina personliga övertygelser.

Men din lilla råtta! Jag kallar dig för råtta för att du ljuger mig rakt i ansiktet bara för att. Jag vet att du tycker att det är vidrigt med incest. Jag vet att du, om du fick frågan skulle vilja se en son ha samlag med sin mor, skulle du utan tvekan sagt nej. Jag vet att alla andra människor tycker likadant. Ingen frisk människa skulle tycka att det var okej att ha sex med sin egen mor, far, syster. Men bara för att ljuger du mig rakt upp i ansiktet. Sådana som du borde inte ens få existera i samhället. Vissa kallar er för troll men jag kallar er för idioter som har gått vilse i sig själva. Blir väldigt svårt för er som gått vilse i er själva att hitta hem.

Citat:
Nej.

Varför inte? Varför vill du inte ha samlag med din egen mor? Om din far skulle vilja ha samlag med ett av dina syskon, hade du försökt stoppat det eller låtit det vara?
Citera
2015-11-22, 20:32
Medlem
Citat:
Men din lilla råtta! Jag kallar dig för råtta för att du ljuger mig rakt i ansiktet bara för att. Jag vet att du tycker att det är vidrigt med incest. Jag vet att du, om du fick frågan skulle vilja se en son ha samlag med sin mor, skulle du utan tvekan sagt nej. Jag vet att alla andra människor tycker likadant. Ingen frisk människa skulle tycka att det var okej att ha sex med sin egen mor, far, syster. Men bara för att ljuger du mig rakt upp i ansiktet. Sådana som du borde inte ens få existera i samhället. Vissa kallar er för troll men jag kallar er för idioter som har gått vilse i sig själva. Blir väldigt svårt för er som gått vilse i er själva att hitta hem.
Ja, JAG tycker incest är äckligt. Vad fan har det med saken att göra? Ska min personliga smak diktera andras människors liv?
Och vad har incest med homosexualitet att göra?
Jag skulle inte vilja ligga med en pensionär eller en dvärg heller. Enligt dig så är ju detta ett gott argument för att förbjuda folk att ligga med pensionärer och dvärgar.
Lär dig hålla två tankar i huvudet samtidigt, pajas.
Citera
2015-11-22, 20:49
Medlem
Citat:
Men din lilla råtta!
Den enda som är en råtta är du... Dels ljuger du, dels undviker du alla svåra frågor och dels försöker du dölja ditt bristande intellekt och obefintliga argumentationsförmåga bakom en jävligt pajasartad "tuff blatte"-attityd.

Ett exempel på ditt patetiska agerande:
Citat:
Oäkta barn ä ingen släkting din dumma idiot. Vi pratar om blodsband. Det närmaste släktingen man kan komma är en kusin. BLODSBAND. Fatta rätt din misslyckade jävel.
Jo det är det, oäkta barn är barn som fötts utanför äktenskapet... Det är alltså släktingar som har samma blodsband som äkta barn.

Med tanke på att du är ganska så korkad, verkar vilja gifta dig med en kusin samt dessutom är en ganska så konservativ muslim är det ju komiskt att du sitter och kallar andra för misslyckade.
Citera
2015-11-22, 21:17
Medlem
Citat:
Faludjah|55490301]Den enda som är en råtta är du... Dels ljuger du, dels undviker du alla svåra frågor och dels försöker du dölja ditt bristande intellekt och obefintliga argumentationsförmåga bakom en jävligt pajasartad "tuff blatte"-attityd.

Du är en rutten råtta du med. Du och dina gelikar är av samma sort. Jag har inte undvikit någon fråga, utan har svarat på alla frågor med glädje. Visa mig en enda fråga som jag inte har besvarat. Vill tillägga att jag ignorerar vissa människor här dels för att jag inte förstår riktigt deras svenska, ett exempel på det är bogomil som är dansk och skriver som en kratta. Utöver det utmanar jag dig; visa mig vilka frågor jag har undvikit din råtta. Lögnare är du också.

Citat:
Ett exempel på ditt patetiska agerande:

Jo det är det, oäkta barn är barn som fötts utanför äktenskapet... Det är alltså släktingar som har samma blodsband som äkta barn.

Fast detta är förbjudet inom Islam. Tog för givet att din vän till råtta inte menade så eftersom det är uppenbart förbjudet i Islam.

Citat:
Med tanke på att du är ganska så korkad, verkar vilja gifta dig med en kusin samt dessutom är en ganska så konservativ muslim är det ju komiskt att du sitter och kallar andra för misslyckade.

När jag kallar dig för råtta har jag fog för mitt påstående. Jag har inte sagt att jag vill gifta mig med min kusin, där ljuger du helt medvetet eller också är du för dum för att läsa och förstå mina texter. Vad jag har sagt är att Islam förbjuder inte giftermål mellan kusiner och att det inte är nåt konstigt, jag har även påpekat att nationer och kulturer som inte har Islam som statsreligion har inte nåt emot kusingifte. Jag har också påvisat att kusingiftermål förekom bland de finare ätten i samhället i västvärlden fram till 1850 talet. Jag har också gett exempel på att detta har förekommit bland människor som inte varit muslimer. Darwin och Albert är goda exempel. Både gifte sig med sina kusiner. Allt detta skrev jag som svar på din vän till råttas inlägg. Att du sen kommer och missförstår och inte har förmågan att förstå och tolka texten rätt kan jag inte göra mer än att tipsa dig om att sätta dig bakom skolbänken igen. Din råtta.

Är man korkad om man är konservativ muslim? Vad är ens en konservatism muslim enligt dig? Du är helt ute och cyklar.
Citera
2015-11-22, 21:21
Medlem
Citat:
=Sir.|55490128]Ja, JAG tycker incest är äckligt. Vad fan har det med saken att göra? Ska min personliga smak diktera andras människors liv?
Och vad har incest med homosexualitet att göra?

Jag låter dig inte vara. Du måste en gång för alla ge oss klara besked var du står i frågan. Det handlar inte om personliga smak. Det är mer än så. Skulle du vilja att din mor och din bror hade samlag med varandra om både var med på det? Om inte varför? och varför vill du inte när det handlar om dina släktingar men tycker att det är helt okej när det handlar om andra. Vad är det som hindrar dig från att tycka att det är okej?

Citat:
Jag skulle inte vilja ligga med en pensionär eller en dvärg heller. Enligt dig så är ju detta ett gott argument för att förbjuda folk att ligga med pensionärer och dvärgar.
Lär dig hålla två tankar i huvudet samtidigt, pajas.

Din lilla råtta. Skulle du bry dig om din syrra låg med pensionärer?

Skulle du bry dig om din syrra låg med din far?

Ser du skillnaden. Lögnare.
Citera
2015-11-22, 21:25
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Dum, dummare, dummast. Samma sak gäller för homosexualitet. Om det finns de som tar illa upp när släktingar ägnar åt incest, finns det också säkerligen också folk som tar illa upp när släktingar ägnar sig åt homosexualitet.
Ja, det kanske finns de som inte öppet visar att de är homosexuella av hänsyn till andra.
Vad är din poäng?

Citat:
Jag skulle vilja veta om du skulle kunna knulla din egen dotter eller son?
Det är irrelevant om jag skulle kunna, så länge jag eller mina hypotetiska barn inte vill.

Citat:
Svara på frågan om inte vad hindrar dig? Om ja, varför gör du det inte?
Samma anledning som jag inte gör det med dig: Jag vill inte.

Citat:
Alla vet att det är fel med homosexualitet.
Nej, sex mellan samtyckande vuxna är inte fel.

Citat:
Vi pratar inte om avkommor utan om enbart sex.
Det spelar ingen roll.
Citera
2015-11-22, 21:29
Medlem
Citat:
Jag låter dig inte vara. Du måste en gång för alla ge oss klara besked var du står i frågan. Det handlar inte om personliga smak. Det är mer än så. Skulle du vilja att din mor och din bror hade samlag med varandra om både var med på det? Om inte varför? och varför vill du inte när det handlar om dina släktingar men tycker att det är helt okej när det handlar om andra. Vad är det som hindrar dig från att tycka att det är okej?

Din lilla råtta. Skulle du bry dig om din syrra låg med pensionärer?

Skulle du bry dig om din syrra låg med din far?

Ser du skillnaden. Lögnare.

Du har fortfarande inte förstått poängen:
Vad du, jag eller någon annan har för PERSONLIGA sexuella preferenser, är inte något som kan användas som argument för att förbjuda saker och ting.
Personligen skulle jag aldrig någonsin kunna tänka mig att ligga med en man eller med en släkting. Men det är inget som ska behöva påverka någon annan.

Du har fortfarande inte svarat på min ursprungliga fråga angående homosexualitet: varför anser du att homosexualitet är fel?
Är det enbart för att du är en religiöst hjärntvättad foliehatt som inte klarar av att tänka själv, eller har du något giltigt argument?
Citera
2015-11-22, 21:37
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ha ha ha ha ha.
Du kan ju inte läsa innantill en gång.
Om du mot förmodan knullar en kvinna och hon blir med barn,
så får du gifta dig med er dotter.
Det är incest i den civiliserade världen, du vet den delen av världen ni inte tillhör.

Tala om att vara en misslyckad jävel.
Du har en mycket lång rad av kusingiften i ditt släktträd va?

Citat:
HAHA, Det gör du verkligen inte. Jag pratar om blodband när jag säger släkting. Du kan tro att du kan mer än mig men det gör du verkligen inte men tro för all del det om det får dig att sova bättre om nätterna men det får dig inte att sova bättre i graven
Och jag till och med gav dig citaten och omständigheterna till det men det missade du med och valde att förneka det...
Citat:
Citat:
Du är ju inte heller om jag kommer ihåg rätt förbjuden att gifta dig med ditt blod om det kommit till utanför äktenskapet. Så din halvsyster kan vara helt ok eller hur?
Citat:
which is the correct understanding of Allah’s saying in Surah 25:54, "It is He Who has created man from water: then has He established relationships of lineage and marriage," referring to an approved legal marriage.
I övrigt bryr sig ingen om vad ni kallar det, ni tror på en perverterad religion där pedofiler och incestfantaster kan frodas, svårare än så är det inte.
Citat:
Det är enligt alla lagar och kulturer lagligt och fritt fram att gifta sig med sina kusiner och det är inget fel i det. Vad du tycker är en massa hästskit som luktar långa vägar. Du tror att du kan mycket om Islam men kan inte ens nåt på ytan och det är så ironiskt.
Nej det är det inte, finns flera stater i USA där det är kriminellt att gifta sig med kusiner, många stater förbjuder helkusiner. Andra länder som Ungern, Bulgarien, Rumänien, Kroatien, Kina, Taiwan, Filippinerna förbjuder även de helkusiner att gifta sig. Så nej du har inte rätt här heller.

Förekomsten då?
I större delen av världen ligger det på mindre än en procent.
I alla övriga länder som inte är muslimska där data finns ligger det på 1-4%
De enda länderna där det är riktigt frekvent är de muslimska eller länder som har stora muslimska minoriteter.

Anledningen till att man tillåter.
Skadorna från inavel anses som godtagbara men det finns en klart ökad risk.
Defekter från födseln fördubblas t.ex i kulturer där det är frekvent som den Pakistanska.
Döfödda barn lika så.

Intelligensen i kulturer med hög andel kusingifte sjunker betydande.
En minskning på 10-16 i IQ uppmätt i en studie i Indien.
(Indian National Science Academy, 1983 Consanguinity Effects on Intelligence Quotient and Neonatal Behaviours of nsari Muslim Children").
Citat:
The article "Effects of inbreeding on Raven Matrices" concludes that "Indian Muslim school boys, ages 13 to 15 years, whose parents are first cousins, were compared with classmates whose parents are genetically unrelated on the Raven Standard Progressive Matrices, a nonverbal test of intelligence. The inbred group scored significantly lower and had significantly greater variance than the non-inbred group, both on raw scores and on scores statistically adjusted to control for age and socioeconomic status." (Behaviour Genetics, 1984).
Citat:
Another study shows that the risk of having an IQ lower than 70 goes up 400 percent from 1.2 percent in children from normal parents to 6.2 percent in inbred children: "The data indicate that the risk for mental retardation in matings of normal parents increases from 0.012 with random matings to 0.062 for first-cousin parentage." (Proceedings of the National Academy of Science, 1978 Effect of inbreeding on IQ and mental retardation")
Sedan har vi ju dig i detta forumet som ett lysande exempel på att det inte är sunt med för många kusingiften i släkten.

Citat:
Som jag sa, dra nåt gammalt över dig. Du kan inget om varken Islam, livet eller nåt annat. Du är en misslyckad individ som inte ens kan ta hand om sig själv. Låt mig bilda dig en stund:
Du har ju inte haft rätt i något hittills så vad gnäller du för?
Du är ju värdelös som vanligt.
Citat:
Kusingifte förekom frekvent inom de högre uppsatta i västvärlden på 1600 talet fram till mitten av 1800- talet. Darwin själv var gift med sin kusin. Albert Einstein var gift med sin kusin. Västvärlden ändrade så småningom kulturen efter industrialiseringen och då blev det mer ovanligt med kusingifte i västvärlden.
Nästan upphört helt.
Citat:
Vad giftermål beträffar i koranen, så är den närmaste släktingen man kan komma är ens kusiner och inte närmare än så. Här pratar jag om blodsband och inte om en Agda 40 har en dotter på 20 år. Agda blir ihop med Lasse 50 år och Lasse 50 blir kär i sin styvdotter. Det har ingenting med blodsband att göra. Stäng igen hålkaklet och förkovra dig innan döden överraskar dig och du på grund av din okunnighet får ett öde som människor med insikt gör allt för att undvika.
Nej nu ljuger du igen, man får enligt vissa skriftlärda gifta sig med sina utomäktenskapliga barn som jag visat. Att du inte förstår skriven text det är inte mitt problem, gnäll på dina släktingar som praktiserat kusingifte för länge att du inte klarar av att ta till dig skriven text och blanda inte mig i att du är så korkad. Så lär dig läsa först och kom tillbaka sedan och erkänn att du har haft fel som vanligt. Just nu är du bara patetisk när du inte ens fattar vad du läser.

Men du kanske inte är så bra på engelska så jag kanske behöver översätta citaten för dig?
Senast redigerad av MeanME 2015-11-22 kl. 21:40.
Citera
2015-11-22, 21:44
Medlem
Citat:
Du är en rutten råtta du med. Du och dina gelikar är av samma sort. Jag har inte undvikit någon fråga, utan har svarat på alla frågor med glädje. Visa mig en enda fråga som jag inte har besvarat. Vill tillägga att jag ignorerar vissa människor här dels för att jag inte förstår riktigt deras svenska, ett exempel på det är bogomil som är dansk och skriver som en kratta. Utöver det utmanar jag dig; visa mig vilka frågor jag har undvikit din råtta. Lögnare är du också.
Jag har inga gelikar och jag har på intet sätt agerat som du. Således är jag inte en råtta, belägg mottages gärna annars... Här har du ett helt inlägg som du råkat "missa": (FB) Hur f@n kan man vara religiös i Sverige 2015 utan att vara en komplett idiot? här är ytterligare ett: (FB) Hur f@n kan man vara religiös i Sverige 2015 utan att vara en komplett idiot?
Att du inte klarar av att läsa texter skrivna av Bogomil säger mer om dig än honom... Istället för att hävda en massa saker kan du ju visa att dina påstående stämmer, när har jag ljugit?

Citat:
Fast detta är förbjudet inom Islam. Tog för givet att din vän till råtta inte menade så eftersom det är uppenbart förbjudet i Islam.
Fast det har ju MeanMe tydligt visat att så inte är fallet. Har du begränsade kunskaper i engelska eller vad är det som du inte förstår? (FB) Hur f@n kan man vara religiös i Sverige 2015 utan att vara en komplett idiot?

Citat:
När jag kallar dig för råtta har jag fog för mitt påstående. Jag har inte sagt att jag vill gifta mig med min kusin, där ljuger du helt medvetet eller också är du för dum för att läsa och förstå mina texter. Vad jag har sagt är att Islam förbjuder inte giftermål mellan kusiner och att det inte är nåt konstigt, jag har även påpekat att nationer och kulturer som inte har Islam som statsreligion har inte nåt emot kusingifte. Jag har också påvisat att kusingiftermål förekom bland de finare ätten i samhället i västvärlden fram till 1850 talet. Jag har också gett exempel på att detta har förekommit bland människor som inte varit muslimer. Darwin och Albert är goda exempel. Både gifte sig med sina kusiner. Allt detta skrev jag som svar på din vän till råttas inlägg. Att du sen kommer och missförstår och inte har förmågan att förstå och tolka texten rätt kan jag inte göra mer än att tipsa dig om att sätta dig bakom skolbänken igen. Din råtta.
Du har inte fog för någonting, du snackar bara en massa skit. Vad spelar det för roll att adeln var inavlad i Europa förut? Det är ju bland annat genom studier av dessa som man konstaterat att genetiken tar skada av kusingifte. Jag sa vidare att du verkade vilja gifta dig med din kusin eftersom du på ett så desperat sätt försöker försvara företeelsen. Men det är så klart möjligt att du bara ägnar dig åt ett allmänt försvar av all galenskap som rättfärdigas inom Islam, mina ursäkter i sådana fall. Att däremot påstå att kusingifte inte är inavel är direkt felaktigt. Kusingifte är betydligt mer skadligt än vad t.ex. homosexualitet någonsin kan vara för framtida generationer. Det är vidare något som alla faktiskt kan veta (till skillnad från ditt tramsartade påstående om att alla vet att homosexualitet är fel), om dom bara orkar läsa på lite, det har nämligen forskats om saken rätt länge, du har redan fått en länk av mig i tidigare inlägg.

Vad gäller skolbänken så är det i den jag lärt mig det jag ovan presenterat. Misstänker att mina akademiska prestationer och erfarenheter vida överstiger dina, men du kanske syftar på en koranskola eller dylikt? Annars är det ju bara att vi jämför HP:en och betyg...

Citat:
Är man korkad om man är konservativ muslim? Vad är ens en konservatism muslim enligt dig? Du är helt ute och cyklar.

Inte nödvändigtvis. Men om man likt du tror på sagor och sedan lever i vanföreställningen att alla andra måste tro på samma sagor och innerst inne faktiskt gör det är tämligen korkat, ja. En konservativ muslim skulle jag beskriva som någon som är i opposition till vad som brukar definieras som liberal Islam (https://sv.wikipedia.org/wiki/Liberal_islam). Nej jag är inte ute och cyklar, du däremot gör bort dig på löpande band.

Lägg ned din "tuffa blatte"-attityd, ingen här är särskilt imponerad nämligen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in