Citat:
Ursprungligen postat av
demotrams
Oäkta barn ä ingen släkting din dumma idiot.

Vi pratar om blodsband. Det närmaste släktingen man kan komma är en kusin. BLODSBAND. Fatta rätt din misslyckade jävel.
Ha ha ha ha ha.
Du kan ju inte läsa innantill en gång.
Om du mot förmodan knullar en kvinna och hon blir med barn,
så får du gifta dig med er dotter.
Det är incest i den civiliserade världen, du vet den delen av världen ni inte tillhör.
Tala om att vara en misslyckad jävel.
Du har en mycket lång rad av kusingiften i ditt släktträd va?
Citat:
HAHA, Det gör du verkligen inte. Jag pratar om blodband när jag säger släkting. Du kan tro att du kan mer än mig men det gör du verkligen inte men tro för all del det om det får dig att sova bättre om nätterna men det får dig inte att sova bättre i graven
Och jag till och med gav dig citaten och omständigheterna till det men det missade du med och valde att förneka det...
Citat:
Citat:
Du är ju inte heller om jag kommer ihåg rätt förbjuden att gifta dig med ditt blod om det kommit till utanför äktenskapet. Så din halvsyster kan vara helt ok eller hur?
Citat:
which is the correct understanding of Allah’s saying in Surah 25:54, "It is He Who has created man from water: then has He established relationships of lineage and marriage," referring to an approved legal marriage.
I övrigt bryr sig ingen om vad ni kallar det, ni tror på en perverterad religion där pedofiler och incestfantaster kan frodas, svårare än så är det inte.
Citat:
Det är enligt alla lagar och kulturer lagligt och fritt fram att gifta sig med sina kusiner och det är inget fel i det. Vad du tycker är en massa hästskit som luktar långa vägar. Du tror att du kan mycket om Islam men kan inte ens nåt på ytan och det är så ironiskt.
Nej det är det inte, finns flera stater i USA där det är kriminellt att gifta sig med kusiner, många stater förbjuder helkusiner. Andra länder som Ungern, Bulgarien, Rumänien, Kroatien, Kina, Taiwan, Filippinerna förbjuder även de helkusiner att gifta sig. Så nej du har inte rätt här heller.
Förekomsten då?
I större delen av världen ligger det på mindre än en procent.
I alla övriga länder som inte är muslimska där data finns ligger det på 1-4%
De enda länderna där det är riktigt frekvent är de muslimska eller länder som har stora muslimska minoriteter.
Anledningen till att man tillåter.
Skadorna från inavel anses som godtagbara men det finns en klart ökad risk.
Defekter från födseln fördubblas t.ex i kulturer där det är frekvent som den Pakistanska.
Döfödda barn lika så.
Intelligensen i kulturer med hög andel kusingifte sjunker betydande.
En minskning på 10-16 i IQ uppmätt i en studie i Indien.
(Indian National Science Academy, 1983 Consanguinity Effects on Intelligence Quotient and Neonatal Behaviours of nsari Muslim Children").
Citat:
The article "Effects of inbreeding on Raven Matrices" concludes that "Indian Muslim school boys, ages 13 to 15 years, whose parents are first cousins, were compared with classmates whose parents are genetically unrelated on the Raven Standard Progressive Matrices, a nonverbal test of intelligence. The inbred group scored significantly lower and had significantly greater variance than the non-inbred group, both on raw scores and on scores statistically adjusted to control for age and socioeconomic status." (Behaviour Genetics, 1984).
Citat:
Another study shows that the risk of having an IQ lower than 70 goes up 400 percent from 1.2 percent in children from normal parents to 6.2 percent in inbred children: "The data indicate that the risk for mental retardation in matings of normal parents increases from 0.012 with random matings to 0.062 for first-cousin parentage." (Proceedings of the National Academy of Science, 1978 Effect of inbreeding on IQ and mental retardation")
Sedan har vi ju dig i detta forumet som ett lysande exempel på att det inte är sunt med för många kusingiften i släkten.
Citat:
Som jag sa, dra nåt gammalt över dig. Du kan inget om varken Islam, livet eller nåt annat. Du är en misslyckad individ som inte ens kan ta hand om sig själv. Låt mig bilda dig en stund:
Du har ju inte haft rätt i något hittills så vad gnäller du för?
Du är ju värdelös som vanligt.
Citat:
Kusingifte förekom frekvent inom de högre uppsatta i västvärlden på 1600 talet fram till mitten av 1800- talet. Darwin själv var gift med sin kusin. Albert Einstein var gift med sin kusin. Västvärlden ändrade så småningom kulturen efter industrialiseringen och då blev det mer ovanligt med kusingifte i västvärlden.
Nästan upphört helt.
Citat:
Vad giftermål beträffar i koranen, så är den närmaste släktingen man kan komma är ens kusiner och inte närmare än så. Här pratar jag om blodsband och inte om en Agda 40 har en dotter på 20 år. Agda blir ihop med Lasse 50 år och Lasse 50 blir kär i sin styvdotter. Det har ingenting med blodsband att göra. Stäng igen hålkaklet och förkovra dig innan döden överraskar dig och du på grund av din okunnighet får ett öde som människor med insikt gör allt för att undvika.
Nej nu ljuger du igen, man får enligt vissa skriftlärda gifta sig med sina utomäktenskapliga barn som jag visat. Att du inte förstår skriven text det är inte mitt problem, gnäll på dina släktingar som praktiserat kusingifte för länge att du inte klarar av att ta till dig skriven text och blanda inte mig i att du är så korkad. Så lär dig läsa först och kom tillbaka sedan och erkänn att du har haft fel som vanligt. Just nu är du bara patetisk när du inte ens fattar vad du läser.
Men du kanske inte är så bra på engelska så jag kanske behöver översätta citaten för dig?