2015-11-22, 16:48
Medlem
HipToBeSquares avatar
Sk. targeted individuals är en form av organiserad gang stalking. Grupperingar som vill bryta ner enskilda personer avänder sig av en stab som utför det hela. De får order genom SMS eller annan elektronisk kommunikation som sedan utför de instruktioner de får. De som utför group stalking kan vara personer med politisk övertygelse, skuldsatta eller kriminella som får någon slags rättslig rabatt.

Vad som är vikigt att förstå är att "organiserad gang stalking" är centraliserad och de som styr aldrig själva kommer i kontakt med offret. Nu pratar jag om gang stalking som är organiserad av stat eller NGOs och inte någon byhålestalking.
Citera
2015-11-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTranquility
Det är tramsigt och bara avfärda detta helt specilt när det är så många värden över. Det är som en bäbis som inte vill äta välling!

Det finns många som tror att gud existerar också.
Citera
2015-11-22, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Sk. targeted individuals är en form av organiserad gang stalking. Grupperingar som vill bryta ner enskilda personer avänder sig av en stab som utför det hela. De får order genom SMS eller annan elektronisk kommunikation som sedan utför de instruktioner de får. De som utför group stalking kan vara personer med politisk övertygelse, skuldsatta eller kriminella som får någon slags rättslig rabatt.

Vad som är vikigt att förstå är att "organiserad gang stalking" är centraliserad och de som styr aldrig själva kommer i kontakt med offret. Nu pratar jag om gang stalking som är organiserad av stat eller NGOs och inte någon byhålestalking.

Intressant hur har du kommit över denna informatiom-

Grupperingar som vill bryta ner enskilda personer avänder sig av en stab som utför det hela. De får order genom SMS eller annan elektronisk kommunikation som sedan utför de instruktioner de får

Hur vet du detta-

Vad som är vikigt att förstå är att "organiserad gang stalking" är centraliserad och de som styr aldrig själva kommer i kontakt med offret. Nu pratar jag om gang stalking som är organiserad av stat eller NGOs och inte någon byhålestalking

Jag läst andra som blir GS och de har en helt annan förklaringsmodell.
- Hur har du kommit över denna informationen.
Citera
2015-11-22, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Det finns många som tror att gud existerar också.
Men det finns ju en viss sanningshalt i det också tex. jessus uppståndelse, bibeln och sånt kraffs
Citera
2015-11-22, 20:13
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare

Du framför samma teori som många andra - i den här tråden diskuterar vi om det ligger något bakom den teorin.

Har du några belägg för dina ganska absurda påståenden?
Citera
2015-11-24, 21:58
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
”Bara att pejla med en riktantenn och en spektrumanalysator… ”. Du får det hela att låta hur enkelt som helst. Dessutom kostar det en bra slant att införskaffa en spektrumanalysator. Priserna ligger på mellan 8-60 tusen kr.

Go Fund Yourself, så får du råd
http://www.kickstarter.com
http://www.gofundme.com
http://www.indiegogo.com
https://fundrazr.com/

Citat:
I följande video har en (torterad) person i alla fall - med hjälp av en spektrumanalysator - lyckats mäta Microwave Hearing/RF Hearing signaler:

Tom Lee: “This is the first time a Microwave or RF Hearing signals have been measured. It is transmitted from a U.S. Spy Satellite and Electronic Biological Weapons System. I measured it with a specially selected G.C. Electronics MW-500 Field Strength Meter.

Frågan som då återstår att utreda är hur denna människa med enbart en riktantenn och en spektrumanalysator, kunnat pejla in såväl en namngiven satellit samt ett namngivet markbaserat vapensystem.
En spektrumanalysator talar om för dig vilken frekvens det är du tar emot. Riktantennen (och din förmåga att använda den korrekt) berättar signalriktningen för dig.
Att få fram namn på satellit samt namn på mark-utrustning går bara att få om man pejlar signalen och personligen når fram till källan.

Personen i det klipp jag inte kollade på, har således FUNNIT utrustningen "Electronic Biological Weapons System" och läst namnet på dess hölje, men ändock inte tagit någon bild på den?

Citat:
These R.F. signals are demodulated off of the body, by using R.F. phase demodulation. It was done by transmitting two R.F. Hearing signals with one of the R.F. signals phase shifted 180 degrees, with respect to the other R.F. signal.

Resultatet av det blir en stående våg som dels har noll effekt på sin omgivning, samt dels ej går att detektera.

Resten av ditt dravel tänker jag inte bemöta, eftersom det går emot fysikens lagar.

Har du något annat du kan använda för att bevisa förekomsten av GS?
Pseudovetenskapligt dravel når ingen vart.
Citera
2015-11-25, 03:07
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
”Bara att pejla med en riktantenn och en spektrumanalysator… ”. Du får det hela att låta hur enkelt som helst. Dessutom kostar det en bra slant att införskaffa en spektrumanalysator. Priserna ligger på mellan 8-60 tusen kr. Huruvida de billigaste duger någonvart är oklart.

I följande video har en (torterad) person i alla fall - med hjälp av en spektrumanalysator - lyckats mäta Microwave Hearing/RF Hearing signaler:

Tom Lee: “This is the first time a Microwave or RF Hearing signals have been measured. It is transmitted from a U.S. Spy Satellite and Electronic Biological Weapons System. I measured it with a specially selected G.C. Electronics MW-500 Field Strength Meter.

These R.F. signals are demodulated off of the body, by using R.F. phase demodulation. It was done by transmitting two R.F. Hearing signals with one of the R.F. signals phase shifted 180 degrees, with respect to the other R.F. signal. When they hit the body, it demodulates (phase cancels) the R.F. Hearing signal, and I can hear the electrical voice signals. The torture, and tracking signals are also demodulated. These voice, torture, and tracking signals were measured with a Rockland 5840A FFT Spectrum Analyzer. This is also the first time this has been done, from a public stand point”.

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=jlWTwIHC1Lc

Det enda psykfallet är du. Mängder av människor världen över är drabbade av teknik hemskare än någon – som inte själv är drabbad – kan föreställa sig. Ren ondska! Att du kan med!

Du kan försöka förneka men till slut hinner nutiden i kapp dig. Teknikutvecklingen har kommit längre än vad du - av någon märklig anledning - vill kännas vid. Att åter i ett slag försöka förneka detta och allehanda vapen/teknik som nämnts i tråden är löjligt. Skalärvågor utgör för övrigt endast en typ av vågor av en rad sådana.

Hurdana bilder skall du ha på hjärnan och implantat för att dessa skall duga som bevis? Och vems hjärna skall anses vara tillräckligt frisk för att duga – om man nu hittar implantat i den? Din? Att överhuvudtaget hitta implantat torde bli svårare då vi lever i nanotidsåldern och allt blir mindre och mindre. Samtidigt är det inte nödvändigt med implantat för att torteras eller spåras.

Allt kan finnas , men denna tråd blir ju sönderskriven av något som få känner till och det hade varit bättre om du startade en tråd om dessa vågor och sedan bara lade in en länk om det i ett inlägg där du beskriver vad du känner till om vilka som utför dessa hot och tortyrer och då de som vill att det inte ska komma ut att metoderna används eller de som mår dåligt och har förstått detta och tror att allt annat kriminellt som sker bara är hallisar så drunknar vi som varit med om något och har en historia att berätta i detta .

Anta att Om man beskriver att någon skjuter med en pistol och vars kulor träffar nära mej titt som tätt men att jag ser inte vem det är som skjuter och jag tror genom andra händelser med personer jag har namn på att det är för att skrämma mig och få höra här att man bara inbillar sig och sedan att pistoler eller kulor inte existerar så skrämmer ju jag bort folk om jag sida upp och ned ska beskriva pistol och kulorna varvat med att jag hittat kulorna...Viktigare är ju att se till så att utföraren åker dit och om vapnet heter smith and wesson gör ju inte att jag kan sätta dit det företaget för att trakassera mig ... Ha det gott
Citera
2015-11-25, 04:10
Medlem
Trolltestets avatar
Jag missade lite frågor i mitt tidigare inlägg.

Citat:

Hörbara radiofrekvenser och hörbara mikrovågsfrekvenser?
Lite förtydligande här vore trevligt, eftersom varken radio- eller mikrovågsfrekvenser har en våglängd som är hörbar för en människa.

Citat:
I measured it with a specially selected G.C. Electronics MW-500 Field Strength Meter.

"Specially Selected" indeed. Jag har rotat runt över hela jävla WWW, och inte lyckats finna ett enda elektroniskt verktyg med ett enda av sökorden på det instrumentet.
Vem säljer mätaren, och vad mäter den?

Citat:
These R.F. signals are demodulated off of the body,

D.v.s, Radiosändaren kan inte bara sända radiovågor. Den kan även fånga upp de radiovågor din kropp sänder ut samt särskilja dessa vågor från de vågor som alla andra kroppar i området sänder ut, och därefter fasmodulera utsignalen i rät fasvinkel gentemot den kropp vars frekvens den inte känner till förrän den särskiljt din kropp från alla andra kroppar i området?

Det låter dyrt, ur ren processorkapacitetssynpunkt.

Citat:
by using R.F. phase demodulation.

Alltså seriöst. Ordet "Demodulation". Vad fan antyder du egentligen att det ordet skulle innebära?

Citat:
Mängder av människor världen över är drabbade av teknik hemskare än någon – som inte själv är drabbad – kan föreställa sig. Ren ondska!

Personligen upplevde jag mig förgiftad av Chemtrails i flera år... Jag har även varit offer för elektronisk terrorism, ELF-vågor från lågflygande flygplan samt ELF-vågor från underjordiska plasma-borrar. I alla fall fram tills dess att min psykos gick över (och helt utan medicinsk hjälp till och med). Därefter har jag sedan länge insett att allt jag trodde jag var utsatt för, bara var en manifestation av mitt eget psyke där kroppen helt enkelt gav direkt respons på vad jag TRODDE var på riktigt.

Mind over Matter.

Citat:
Att överhuvudtaget hitta implantat torde bli svårare då vi lever i nanotidsåldern och allt blir mindre och mindre.

Nanoåldern må ha kommit en bit, men steget till sk. "Molecular Assemblers", som krävs för att skapa teoretiskt fungerande implantat som går att dölja men som ändå har minneskapacitet nog att sända mer än en åttåndels byte, är 200+ år bort.

Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
...

Controlled Opposition?
Senast redigerad av Trolltestet 2015-11-25 kl. 05:06.
Citera
2015-11-25, 13:10
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Denne "Harfager" är en trickster och en bedragare och förmodligen inte alls någon äkta TI. Han har längre bak i tråden med egna ord erkänt att han inte är en TI, att det inte går att lita på om han är en perp eller inte samt att han "självklart ger mixade signaler". Dessutom lägger han in subtil mimicking och förlöjligande gentemot mig (som är en äkta TI). Det finns en mängd olika inlägg här i tråden där han ger de vanliga perp-signalerna. Dessa ser jag då jag inte har IQ noll. Antingen hittar han på hela sin historia eller så är han utsatt men samtidigt köpt att också ägna sig åt verbal trakassering och misshandel gentemot mig här i tråden.

Hur avgör man vem som är en "äkta" respektive en "oäkta" TI?

Eftersom det inte har framkommit några som helst bevis eller hård fakta om alla påstådda "GS incidenter" så är det lite svårt att som utomstående veta vem man ska tro på. Vissa TI's kan man snabbt sortera bort eftersom deras historia bygger på pseudovetenskap och tekniska fantasier medan andra mest pratar om röda bilar, konstiga lukter och att arbetsförmedlingen och husläkaren är en del av komplotten.

Varför ska vi lita mer på dig än på Harfager? Ingen av er kommer direkt med en trovärdig historia och ingen av er har kommit med några som helst bevis.
Citera
2015-11-25, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Hur avgör man vem som är en "äkta" respektive en "oäkta" TI?

Eftersom det inte har framkommit några som helst bevis eller hård fakta om alla påstådda "GS incidenter" så är det lite svårt att som utomstående veta vem man ska tro på. Vissa TI's kan man snabbt sortera bort eftersom deras historia bygger på pseudovetenskap och tekniska fantasier medan andra mest pratar om röda bilar, konstiga lukter och att arbetsförmedlingen och husläkaren är en del av komplotten.

Varför ska vi lita mer på dig än på Harfager? Ingen av er kommer direkt med en trovärdig historia och ingen av er har kommit med några som helst bevis.

Har för länge sedan genomskådat dig för den förnekelseagent du är. I mina ögon är du en ondsint patetisk förövare med uppdraget att förlöjliga ett omfattande vidrigt brott mot tusentals TI's som torteras och utsätts för en förföljelse som tar livet ifrån dem. Att du bara kan skriva och skriva här i månader i sträck helt utan något samvete (som det verkar) gör att man förstår att du har en agenda. Normalt sett om man tycker att ett ämne är nonsens eller bara löjligt så struntar man i att läsa eller lägga sig i, man ägnar inte månader, år, timme ut och timme in på att engagera sig. Hela ditt liv verkar handla om att förneka och ljuga om saker och ting i olika trådar på flashback.
Citera
2015-11-25, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Denne "Harfager" är en trickster och en bedragare och förmodligen inte alls någon äkta TI. Han har längre bak i tråden med egna ord erkänt att han inte är en TI, att det inte går att lita på om han är en perp eller inte samt att han "självklart ger mixade signaler". Dessutom lägger han in subtil mimicking och förlöjligande gentemot mig (som är en äkta TI). Det finns en mängd olika inlägg här i tråden där han ger de vanliga perp-signalerna. Dessa ser jag då jag inte har IQ noll. Antingen hittar han på hela sin historia eller så är han utsatt men samtidigt köpt att också ägna sig åt verbal trakassering och misshandel gentemot mig här i tråden.

Bra då är det klarlagt att Harfager inte är förföljd, Trolltest skriver i tråden ovan att han trodde sig vara förföljd men efter tillfrisknande så är han inte TI.

Flera andra som i mitten av denna tråd hävdade att de var TI har abdikerat och förhoppningsvis känner de sig inte förföljda längre.

En fråga som ställts ett flertal ggr i tråden är en gemensam beskrivning av vad GS är och hur det går till.
Det verkar vara högst personligt och TI ger beskrivningar som inte går ihop så man får för att komma framåt välja en av många varianter för att komma vidare i tråden.

Jag är så konfunderad att jag ärligt tror att om det enbart fanns troende som anser sig vara TI i tråden och inga som ställde undrande frågor så skulle tråden haverera för TI skulle inte kunna föra tråden framåt då det är helt olika verkligheter vi talar om.

Vad är det som säger att även du inom kort blir fri från din förföljelsemani som så många andra, det önskar jag dig för det måste vara ett rent helvete att leva som du gör nu.
Citera
2015-11-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jag har presenterat foton, berättelsen , foto på en drönare som jag tog random rakt upp i luften. Jag ska se vad MR grupperna gör för svenskar i trångmål, om de ens vet att i Sverige begås grova människorättsbrott eller om de bara är här för att samla in pengar. Jag har alla bevis för en fällande dom men ingen vill ta i det i Sverige, kanske för att folk som varit med om LIKNANDE saker ger fan i att dokumentera ordentligt så att det låter som en vandrande paranoid psykos eller så är receptionerna hos dessa i Sverige tillsatta av deras sekt. En liten grupp kan styra en stor.....

Jag blir bekymrad när jag läser dina inlägg.

Jag vet att du kommer att reagera negativt men kan du hålla med om Att det finns personer som har samma/liknande verklighetsuppfattning som du.
Dessa människor kan lida av psykisk sjukdom eller att droger skapar förföljelsemani i värsta fall är det en kombination.

Min fråga är, kan du hålla med om att det finns människor som är sjuka och har liknande upplevelse av verkligheten som du.

I all välmening, lägg ned att vara privatutredare och kontakta myndigheter, de vapen och metoder du tror GS använder, din hypotes faller redan där. Ser du sedan till dina sk bevis så är de inte bevis för något alls.

Jag tänker att du lägger ned all din tid på att utreda det du upplever, notera att jag till 100% tror att du upplever detta som verkligt.
Men det är det inte..................

Jag önskar som med människa att du kunde vakna i morgon och ge fan i allt ihop, ta en promenad, gå till biblioteket, kolla en film, eller lyssna på din favorit artist. Istället för att lösa gåtan
Moment 22.

Gör ett försök och ta hand om dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in